Πώς το μάρκετινγκ “φορέθηκε” στην πολιτική
Διαβάζεται σε 1'
Σε αυτές τις “Πολιτικές Ιστορίες για Ανήσυχα Μυαλά”, η Αναστασία Βενετή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πολιτικής Επικοινωνίας, μιλά για τον ρόλο της εικόνας, των συμβόλων και του μάρκετινγκ την πολιτική.
- 20 Δεκεμβρίου 2025 09:11
Ο Πέτρος Ιωαννίδης και ο Ηλίας Τσαουσάκης, κάθε Σάββατο, συζητούν με ανήσυχα μυαλά, αναζητώντας απαντήσεις σε δύσκολα ερωτήματα της επικαιρότητας και της πολιτικής σκέψης του σήμερα.
Σε αυτό το επεισόδιο του Podcast “Πολιτικές ιστορίες για Aνήσυχα Mυαλά”, συζητούν με την Αναστασία Βενετή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πολιτικής Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Bournemouth, για το πώς βλέπουμε την πολιτική, τα σύμβολα, τις καμπάνιες, τα κόμματα και τα κινήματα.
Τα highlights της συζήτησης
- Ο ρόλος της εικόνας και του… αλγορίθμου στην πολιτική επικοινωνία
- Πώς το μάρκετινγκ “φορέθηκε” στην πολιτική
- Όταν μία ομπρέλα στο Χονγκ Κονγκ έγινε εμβληματικό σύμβολο διαμαρτυρίας
- Τα πιο “ασφαλή” σλόγκαν για μία καμπάνια
- Πώς τα σύμβολα βοηθούν τα κινήματα;
- Η τεχνητή νοημοσύνη και οι κίνδυνοι για τη “δύναμη της εικόνας”
Πολιτικές Ιστορίες για Ανήσυχα Μυαλά
Νέο επεισόδιο κάθε Σάββατο. Ακολουθήστε το podcast στο Spotify, στα Apple Podcasts και στο Youtube.