Μητσοτάκης: Την Παρασκευή στην κυκλοφορία ο νέος δρόμος Πάτρα- Πύργος 

Διαβάζεται σε 4'
Μητσοτάκης: Την Παρασκευή στην κυκλοφορία ο νέος δρόμος Πάτρα- Πύργος 
ILIALIVE.GR/EUROKINISSI

Στην τελετή παράδοσης του νέου οδικού άξονα Πάτρα- Πύργος μίλησε ο πρωθυπουργός. Αύριο στις 12 το μεσημέρι θα παραδοθούν στην κυκλοφορία τα 65 από τα 75 χιλιόμετρα.

Για μία ημέρα χαράς, ικανοποίησης, συγκίνησης, αλλά και ευθύνης για αυτά που πρέπει να γίνουν στο εξής, έκανε λόγο ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στην τελετή παράδοσης του νέου οδικού άξονα Πάτρα- Πύργος.

Κλείνουμε μία εκκρεμότητα που έρχεται από το βαθύ παρελθόν και διορθώνουμε μία διαχρονική αδικία η οποία τόσο πολύ ταλάνισε τους πολίτες της δυτικής Ελλάδας”, δήλωσε ο κ.Μητσοτάκης και πρόσθεσε:

“Διότι ο δρόμος αυτός μας ταλαιπώρησε διαχρονικά πολύ. Θυμάμαι την πρώτη προεκλογική μου ομιλία στον Πύργο το 2019. Ανέλαβα τη δέσμευση ότι θα ξεμπλέξουμε το κουβάρι αυτής της προβληματικής εργολαβίας. Δεν ήξερα και ο ίδιος τη συνθετότητα του προβλήματος”.

Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι: “Με μεγάλη προσπάθεια όλων όσοι βρέθηκαν στην ηγεσία του Υποδομών και Μεταφορών βρισκόμαστε σήμερα στην ευχάριστη θέση να βλέπουμε αυτό τον όμορφο δρόμο”. Και ανακοίνωσε ότι: “Θα δοθεί αύριο στην κυκλοφορία στις 12 το μεσημέρι. Τα 65 από τα 75 χιλιόμετρα Ανήμερα του Αγίου Ανδρέα θα παραδοθεί και το τελευταίο κομμάτι”.

Υπογράμμισε τη σημασία του έργου για την ασφάλεια των επιβατών και μεταφορών για τον πρωτογενή τομέα. “Πίσω από τα στατιστικά κρύβονται πολλές μοναδικές ανθρώπινες ιστορίες” σημείωσε και τόνισε ότι πρόκειται για ένα δρόμο γρήγορο. αλλά πρώτα από όλα ασφαλή.

“Σήμερα αν κάτι μπορούμε να πούμε, είναι να θυμηθούμε αυτούς που δεν είναι σήμερα μαζί μας, επειδή η πολιτεία καθυστέρησε δεκαετίες να προσφέρει σε αυτή την όμορφη περιοχή ένα σύγχρονο και ασφαλή δρόμο”, είπε επίσης ο κ.Μητσοτάκης και αναφέρθηκε στα μικρά ονόματα θυμάτων τροχαίων στον παλιό δρόμο Πάτρα- Πύργος.

Ευχαρίστησε δε από καρδιάς όλες τις ηγεσίες του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τα μικρά τους ονόματα: Τον Κώστα (Καραμανλή), τον Χρήστο (Σταϊκούρα), τον Χρήστο (Δήμα), τη Χριστίνα (Αλεξόπουλου), το Νίκο Ταχιάο, τους ΓΓ του υπουργείου και τις κατασκευαστικές Αβακα και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Σημείωσε ότι απασχολήθηκαν 6.000 άνθρωποι σε αυτό το έργο.

“Θα δοθεί ο νέος δρόμος στην κυκλοφορία αύριο και σε δυο μήνες δεν θα θυμόμαστε πως ήταν ο παλιός δρόμος. Αυτή είναι η φύση της πολιτικής. Αυτή είναι η φύση της δουλειάς μας. Σήμερα θα εισπράξουμε αυτή την ικανοποίηση, αλλά θα σκεφτόμαστε και τις επόμενες προκλήσεις” συνέχισε ο κ.Μητσοτάκης και έθεσε ως στόχο να φτάσει ο δρόμος αυτός τελικά μέχρι την Τσακώνα.

Αναφέρθηκε στα μεγάλα έργα όπως το Μετρό Θεσσαλονίκης, η ολοκλήρωση του βόρειου άξονα του Ε65, η ολοκλήρωση της Αμβρακίας στο τμήμα Βόνιτσα- Λευκάδα, το flyover Θεσσαλονίκης και τον ΒΟΑΚ.

Εκτίμησε ότι με τις προσωρινές παρεμβάσεις και στον ΒΟΑΚ, όπως είχε γίνει στον παλιό άξονα Πάτρα- Πύργος, επισης θα σωθούν ζωές μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο. Τόνισε άλλωστε ότι: “Είναι άδικο να χάνονται ζωές από πλημμελείς οδικές υποδομές”.

Ο κ. Μητσοτάκης έκλεισε με ένα γενικότερο πολιτικό σχόλιο λέγοντας: “Ας δούμε αυτό το δρόμο ως ένα δρόμο προς το μέλλον που οραματιζόμαστε. Χρέος μας στην κυβέρνηση είναι να μιλούμε με τα έργα μας. Να τιμούμε τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις. Να δίνουμε απαντήσεις στα πραγματικά προβλήματα των πολιτών. Και τελικά να κρινόμαστε για αυτά που κάναμε”.

Σημείωσε δε με νόημα ότι: “Κάποιοι στέρησαν αυτό το δρόμο από τη δυτική Ελλάδα για άλλους λόγους, στους οποίους σήμερα μέρα γιορτής δε χρειάζεται να αναφερθούμε”.

Η ανάρτηση του πρωθυπουργού από τη νέα χάραξη της εθνικής οδού Πατρών – Πύργου:

@kyriakosmitsotakis_ Ο νέος υπερσύγχρονος αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου είναι γεγονός! ♬ original sound – Kyriakos Mitsotakis

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινητόδρομου

  • 74,8 χλμ.
  • 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, με ενδιάμεση κεντρική διαχωριστική νησίδα.
  • 9 κόμβοι
  • 15 γέφυρες
  • 66 άνω και κάτω διαβάσεις (27 άνω & 39 κάτω διαβάσεις)
  • 150 οχετοί
  • Τοίχοι αντιστήριξης μήκους 7.250 μ.
  • 4 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών
  • 1 Τεχνική Βάση με 1 εφεδρικό Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας (που περιλαμβάνει και εγκατάσταση της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων)
  • 2 Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών
  • 2 μετωπικοί & 2 πλευρικοί σταθμοί διοδίων

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα