ΚΚΕ: Οργή για εκμετάλλευση της Ακρόπολης από εταιρεία για διαφήμιση
Διαβάζεται σε 2'
Το αιχμηρό σχόλιο του ΚΚΕ για το drone show πάνω από την Ακρόπολη.
- 16 Μαΐου 2025 19:09
«Οργή και αγανάκτηση προκαλεί η διαφήμιση γνωστής αθλητικής εταιρίας που ανάρτησε πάνω από την Ακρόπολη το σήμα της και ένα γιγάντιο παπούτσι να τη συνθλίβει κάτω από το πέλμα του, σχηματισμένα με drones. Η είδηση καθόλου δεν μας εκπλήσσει και ούτε μας καθησυχάζει η ενεργοποίηση του Υπουργείου Πολιτισμού, που άλλωστε έγινε μετά το σάλο αντιδράσεων, για το συγκεκριμένο θέμα» αναφέρει σε σχόλιό του το ΚΚΕ.
Και προσθέτει: «Το πρόβλημα της εμπορικής εκμετάλλευσης των αρχαιολογικών χώρων δεν είναι σημερινό. Τα τελευταία δέκα χρόνια έχουμε δει από διαφήμιση της Κόκα Κόλα στην Ακρόπολη, φωτογραφήσεις και επιδείξεις οίκων μόδας στον Παρθενώνα, το ναό του Ποσειδώνα και αλλού, video clip αμφιβόλου ποιότητας με φόντο αρχαιολογικούς χώρους μέχρι πολυτελείς δεξιώσεις κάτω από τη σκιά διάσημων αγαλμάτων. Η εμπορευματοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς αποτελεί διαχρονική πολιτική όλων των κυβερνήσεων και κοινή στρατηγική για όλα τα κράτη – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πηγή της έχει τις αποφάσεις και κατευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης που προβλέπουν ελαχιστοποίηση της κρατικής χρηματοδότησης για την προστασία και ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και εξεύρεση ιδιωτικών πηγών εσόδων, καθώς επίσης και την αξιοποίησή της για κερδοφορία άλλων πιο προσοδοφόρων κλάδων της οικονομίας, όπως ο τουρισμός, ο χώρος της μόδας, ο οπτικοακουστικός τομέας κλπ».
«Για να εκπληρώνουν τα αρχαιολογικά μνημεία και η πολιτιστική μας κληρονομιά την πραγματική κοινωνική αποστολή τους, που είναι να προωθούν την ιστορική γνώση και να ανεβάζουν το πολιτιστικό επίπεδο πλατιών λαϊκών στρωμάτων, χρειάζεται ο λαός μας να αντιπαλέψει την πολιτική που αναγορεύει το κέρδος ως μέτρο ανάπτυξης και προόδου της κοινωνίας σε βάρος των λαϊκών αναγκών, υλικών και πνευματικών» τονίζει, καταλήγοντας, το σχόλιο του ΚΚΕ.