Σπίρτζης: Τέλος οι γκρίζες ζώνες στις εταιρείες διαμεσολάβησης ταξί

Σπίρτζης: Τέλος οι γκρίζες ζώνες στις εταιρείες διαμεσολάβησης ταξί
ΑΘΗΝΑ-ΒΟΥΛΗ- ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ// ΣΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ.(Eurokinissi-ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ) Eurokinissi

Καταλόγισε σε ΝΔ και ΠΑΣΟΚ ότι άφησαν ανεξέλεγκτες εταιρείες τύπου Uber και Beat με συνέπεια τη φοροδιαφυγή. Βολές και στην Τράπεζα της Ελλάδος για το «πάρε – δώσε» των εταιρειών με ξένες τράπεζες.

Μύδρους κατά της κυβέρνησης ΝΔ – ΠΑΣΟΚ για την απροθυμία της να ελέγξει τις εταιρείες διαμεσολάβησης ταξί που είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν «γκρίζες ζώνες» για να πλουτίζουν κάποιοι σε βάρος του ελληνικού λαού, επέρριψε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.

Παρουσιάζοντας το νομοσχέδιο για τις εταιρείες διαμεσολάβησης ταξί στην επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου ο κ. Σπίρτζης ξεκαθάρισε ότι με αυτό τίθενται για πρώτη φορά κανόνες λειτουργίας στις εν λόγω εταιρείες, θίγονται οικονομικά συμφέροντα και σπάνε κατεστημένα. «Στόχος είναι να σταματήσουν οι γκρίζες ζώνες του παλαιοκομματισμού και η αποδόμηση κλάδων για την εξυπηρέτηση συμφερόντων» ανέφερε ο κ. Σπίρτζης και ξεκαθάρισε ότι η ελληνική Πολιτεία θα σταματήσει να κλείνει τα μάτια σε παραβατικές συμπεριφορές κυκλωμάτων. Διαβεβαίωσε, δε ότι δεν πρόκειται να κάνει πίσω παρά τις επιθέσεις που δέχεται για το θέμα. “Μας στοχοποιούνε επειδή σπάμε κουμπαράδες” δήλωσε χαρακτηριστικά.

Προς επίρρωση του ισχυρισμού του ο κ. Σπίρτζης επικαλέστηκε την πρόσφατη σύλληψη 10 παράνομων οδηγών της Uber ξεκαθαρίζοντας ότι δεν θα μπορούσε να καταστεί δυνατή εάν δεν είχε εκδοθεί σχετική υπουργική απόφαση από τη σημερινή κυβέρνηση. Καταλόγισε, μάλιστα, στην κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ότι παρέλειψε να πράξει κάτι ανάλογο με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατός ο έλεγχος των παράνομων οδηγών από την αστυνομία.

Οι εταιρείες διαμεσολάβησης δρούσαν ανεξέλεγκτες με συνέπεια το απόλυτο χάος

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών καταλόγισε επίσης στην ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ ότι δεν είχαν προβλέψει έλεγχο συμβάσεων για τις εταιρείες τύπου Taxibeat και Uber. «Δεν έλεγξε κανείς την έδρα τους, πού φορολογούνται αυτές οι εταιρείες, τι αποδείξεις εκδίδουν με συνέπεια το απόλυτο χάος» είπε. Διερωτήθηκε δε πόσο αγόρασε η Daimler την εταιρεία Taxibeat και τι ποσό ήρθε τελικά στην Ελλάδα από αυτή την εξαγορά. Κατήγειλε επίσης ότι υπήρξε τεράστια φοροδιαφυγή από τέτοιου τύπου εταιρείες και διερωτήθηκε «τι έκαναν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί της Τράπεζας της Ελλάδος με όλα αυτά τα πέρα δώθε σε ξένες τράπεζες;»

Τέλος στη λογική «πληρώνω και παρανομώ»

Ο κ. Σπίρτζης αναφέρθηκε, όμως, και στη νέα φιλοσοφία των ποινών του ΚΟΚ που φέρνει το νομοσχέδιο μέσω της θέσπισης προσαύξησης ανάλογα με το εισόδημα. «Με τις προσαυξήσεις βάσει εισοδήματος τηρείται η αρχή της αναλογικότητας» ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών και τόνισε ότι στόχος είναι να μπει τέλος στη λογική «πληρώνω και παρανομώ» και η άποψη ορισμένων ότι μπορούν να συνεχίσουν να παρανομούν επειδή «τους περισσεύουν χρήματα». Αντέκρουσε δε τις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης περί «ιδεοληπτικής» και «κομμουνιστικής» προσέγγισης ξεκαθαρίζοντας ότι αντίστοιχη πολιτική στα πρόστιμα ακολουθούν χώρες όπως η Ελβετία, η Φινλανδία, η Μεγάλη Βρετανία και κάποιες πολιτείες της Αμερικής.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα