Κατηγορούν τη Σίντνεϊ Σουίνι για “ναζιστική προπαγάνδα” – Η διαφήμιση που προκάλεσε αντιδράσεις

Διαβάζεται σε 3'
Κατηγορούν τη Σίντνεϊ Σουίνι για “ναζιστική προπαγάνδα” – Η διαφήμιση που προκάλεσε αντιδράσεις
Courtesy of American Eagle / Business Wire 2025 / AP

H συνεργασία της Σίντνεϊ Σουΐνι με την American Eagle προκάλεσε κύμα αντιδράσεων. Η διαφήμιση που εξόργισε τους θαυμαστές της.

Η πρωταγωνίστρια του “White Lotus”, Σίντνεϊ Σουΐνι, δέχεται επικρίσεις για τη συνεργασία της με την American Eagle στη φθινοπωρινή καμπάνια ρούχων, με τίτλο “Sydney Sweeney Has Great Jeans” (“Η Σίντνεϊ Σουΐνι έχει υπέροχα τζιν”). Αν και κάποιοι θεωρούν την καμπάνια “εκτός τόπου και χρόνου” εξαιτίας υποτιθέμενων φυλετικών υπονοουμένων, άλλοι την επαινούν για το ότι “καταρρίπτει τη woke διαφήμιση”.

Σε ένα διαφημιστικό βίντεο που αναρτήθηκε στον επίσημο λογαριασμό της εταιρείας στο Instagram, η 27χρονη σταρ του “Euphoria” περπατά προς μια γιγαντοαφίσα της American Eagle, στην οποία αναγράφεται το μήνυμα: “Sydney Sweeney Has Great Genes” (“Η Σίντνεϊ Σουΐνι έχει καλά γονίδια”). Η ηθοποιός διαγράφει τη λέξη “Genes” (γονίδια) και τη διορθώνει σε “Jeans” (τζιν), πριν απομακρυνθεί.

Σύμφωνα με το Salon, η φράση “great genes” έχει ιστορικά χρησιμοποιηθεί για να “εξυμνήσει τη λευκότητα”.

Οι fans της Σουΐνι εξέφρασαν αμέσως την απογοήτευσή τους στα social media. Ένας χρήστης έγραψε στο Instagram: “Πλήρως εκτός πραγματικότητας.” Άλλος σχολίασε: “Αυτό συμβαίνει όταν δεν υπάρχουν άτομα άλλης φυλής στο δημιουργικό τραπέζι. Ειδικά αυτή την περίοδο. Η ομάδα παρασύρθηκε από το ‘έξυπνο’ λογοπαίγνιο και το ‘τρικ’, αγνοώντας κάτι που είναι ξεκάθαρο για οποιονδήποτε δεν είναι λευκός.”

Κάποιοι σχολίασαν μάλιστα ότι η διαφήμιση θυμίζει… “ναζιστική προπαγάνδα”. “Ωραία, μπήκε στη ναζιστική της εποχή,” έγραψε ένας χρήστης. Ωστόσο, υπήρξαν και υποστηρικτές της Σουΐνι και της American Eagle. “Δεν βλάπτει ΚΑΝΕΝΑΝ. Αυτό είναι το θέμα. Είναι απλώς μια διαφήμιση για τζιν. Όχι για τον ναζισμό,” ανέφερε άλλος θαυμαστής της.

“Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν αρέσει στον κόσμο; Είναι χαριτωμένο και έξυπνο,” πρόσθεσε κάποιος. “Είναι ένα όμορφο κορίτσι και έχει καλά γονίδια, χάρη στους προγόνους της. Πού είναι ο ρατσισμός εδώ; Είναι απλά μια διαπίστωση,” ανέφερε άλλος.

Στο X (πρώην Twitter), ένας χρήστης έγραψε: “Η woke διαφήμιση πέθανε. Την σκότωσε η Σίντνεϊ Σουΐνι.”

Σύμφωνα με το Hollywood Reporter, η Σουΐνι θα εμφανίζεται σε διάφορες 3D διαφημιστικές πινακίδες σε όλη την Αμερική, συμπεριλαμβανομένης της Sphere στο Λας Βέγκας. Επιπλέον, θα υπάρχει φίλτρο στο Snapchat όπου η ίδια θα μιλά στους χρήστες, καθώς και τεχνολογία εικονικής δοκιμής ρούχων μέσω AI, ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να δοκιμάσουν τα “great jeans”.

Αξίζει να σημειωθεί πως το 100% των καθαρών εσόδων από το τζιν “Sydney Jean” θα διατεθεί στο Crisis Text Line, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που προσφέρει δωρεάν και εμπιστευτική υποστήριξη μέσω μηνυμάτων σε άτομα που το έχουν ανάγκη.

Οι εκπρόσωποι της Σουΐνι και της American Eagle δεν απάντησαν άμεσα στο αίτημα του Fox News Digital για σχόλιο.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα