Lara Fabian: Η συγνώμη της τραγουδίστριας στο ελληνικό κοινό

Τι δήλωσε με προσωπικό της μήνυμα η τραγουδίστρια για την ακύρωση της συναυλίας της Τετάρτης. Τι θα γίνει με όσους είχαν αγοράσει εισιτήρια και βρέθηκαν στο γήπεδο τένις; (vid)
- 23 Σεπτεμβρίου 2016 15:52
Ανέτοιμη και πολύ άσχημα προετοιμασμένη εμφανίστηκε η διοργανώτρια εταιρία αναφορικά με τη συναυλία της Lara Fabian που ήταν προγραμματισμένη για την περασμένη Τετάρτη στο γήπεδο τένις του ΟΑΚΑ. Μια σύντομη μπόρα φαίνεται πως κατέστρεψε τη μικροφωνική εγκατάσταση και παρά την επιμονή του κοινού που παρέμεινε στις θέσεις του επί 30′ λεπτά, τελικά η συναυλία ακυρώθηκε.
Η ίδια η Lara Fabian πάντως έσπευσε να ζητήσει συγνώμη από τους Έλληνες θαυμαστές της που βρέθηκαν στο γήπεδο και να τους υποσχεθεί πως θα κάνει ό, τι μπορεί προκειμένου να επιστρέψει στην Ελλάδα για τη συναυλία. Με βίντεο που ανήρτησε στην επίσημη σελίδα της στο facebook και το οποίο γυρίστηκε στα καμαρίνια του γηπέδου τένις δήλωσε ιδιαίτερα στενοχωρημένη για την ακύρωση και υποσχέθηκε να επανορθώσει.
Διαβάστε τη δήλωσή της:
“Είμαι ιδιαίτερα στενοχωρημένη με όσα συμβαίνουν. Είμαι στα καμαρίνια έτοιμη να βγω και να σας αγκαλιάσω και έξω βρέχει καταρρακτωδώς. Είναι η 21η Σεπτεμβρίου και πιστεύω πως αυτός είναι ο χαιρετισμός του φθινοπώρου. Δεν μπορώ να σας εκφράσω πόσο λυπάμαι. Αισθάνομαι ότι σας οφείλω μια συγνώμη, αλλά από την άλλη πρέπει να απολογηθώ για τον Θεό; Δεν γνωρίζω, λυπάμαι ειλικρινά. Θα σας υποσχεθώ κάτι. Θα επιστρέψω και θα επανορθώσω με κάποιο τρόπο. Θέλω να σας ευχαριστήσω που ήρθατε και περιμένατε στη βροχή ώσπου να δείτε τι θα γίνει. Θα είμαι εδώ, θα επιστρέψω, πολύ σύντομα”
Οι θεατές που είχαν εξασφαλίσει εισιτήριο για τη βραδιά θα αποζημιωθούν. Σύμφωνα με τη διοργανώτρια εταιρία, όσο διερευνάται η δυνατότητα διεξαγωγής της συναυλίας σε νέα ημερομηνία, θα πραγματοποιηθεί “εξαργύρωση των εισιτηρίων που είχαν αγοραστεί για την 21η Σεπτεμβρίου”. Όσον αφορά στον τρόπο που θα επιστραφεί το αντίτιμο, η εταιρία σημειώνει πως “θα υπάρξει “ανακοίνωση και ενημέρωσε από τα ΜΜΕ και τις σελίδες της εταιρίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης”.