Τι έχει πάθει ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο και παίζει στις πιο ‘άθλιες΄ταινίες

Η πρώην συμπρωταγωνίστρια του Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Illeana Douglas εξηγεί γιατί ο πολυβραβευμένος ηθοποιός εγκατέλειψε την ποιότητα και στράφηκε προς τις πιο εμπορικές κινηματογραφικές παραγωγές (Pics + Vid)
- 02 Ιουλίου 2016 11:42
Ο Ρόμπερτ Ντε Nίρο είναι αδιαμφισβήτητα ένας από τους σπουδαιότερους ηθοποιούς της γενιάς του. Το 1974 τιμήθηκε με το βραβείο του καλύτερου ηθοποιού. Δικαιολογημένα, καθώς εκείνη τη χρονιά η Paramount Pictures είχε κυκλοφορήσει την κλασσική ταινία του κινηματογράφου, τον “Νονό 2” και δύο χρόνια αργότερα βγήκε το “Taxi Driver”, με τον Ντε Νίρο να αφήνει για τα καλά την σφραγίδα του.
Αυτές οι μέρες , όμως, φαίνεται να ανήκουν στο μακρινό παρελθόν, καθώς τα τελευταία χρόνια οι κριτικοί κινηματογράφου πιστεύουν πως ο Ντε Νίρο έχει πάθει ένα είδος μετάλλαξης και επιλέγει να συμμετάσχει μόνο σε εμπορικές ταινίες, αμφιβόλου ποιότητας. Την περασμένη χρονιά, τον είδαμε πλάι στον Zac Efron, να παίζει τον παππού του, ενώ τον είδαμε και στο Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows και όλοι αναρωτηθήκαμε τι σκεφτόταν.
Η Illeana Douglas, συμπρωταγωνίστριά του στις ταινίες Goodfellas, Cape Fear και Guilty by Suspicion καταθέτει την δική της εκδοχή για τις φθηνές επιλογές του ηθοποιού.
“Με ρωτάνε συχνά ‘τι έπαθε ο Ντε Νίρο’ και δεν ξέρω τι να τους απαντήσω. Λένε πως επιλέγει να παίζει σε διάφορους ρόλους μόνο για να συλλέξει τα χρήματα. Έχω ακούσει να λένε πως ‘αν έχεις τα χρήματα ο Ντε Νίρο είναι έτοιμος αν κάνει τα πάντα’. Δεν είμαι σίγουρη, ωστόσο, ότι αυτό είναι αλήθεια, καθώς βασιζόμενη στις ερμηνείες τους στο Silver Linings Playbook ή το The Intern, αντιλαμβάνεσαι ότι φέρνει ένα διαφορετικό είδος παρουσίας σε μια ανάλαφρη ταινία”, δήλωσε χαρακτηριστικά η ηθοποιός.
“Το γεγονός ότι είναι ένας ενεργός ηθοποιός στα 72 είναι αξιόλογο, πράγμα που ισχύει και για άλλους σπουδαίους ηθοποιούς, όπως ο Paul Newman ή ο Jack Nicholson. Η διαφορά, όμως, με τον Ντε Νίρο έχει να κάνει με τις εκπληκτικές τους ερμηνείες κατά τη δεκαετία του 70”, συμπληρώνει.
“Νομίζω πως το περιβάλλον που επικρατούσε και αφορούσε τη δημιουργία τέχνης, με την ερμηνεία σου, δεν υπάρχει πια. Ξέρεις ο Μάρτιν Σκορσέζε ανάγκαζε όλους τους ηθοποιούς να βγάζουν τα ρολόγια τους, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Όταν, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του ‘Cape Fear’ είχε δει κάποιον να κοιτάζει το ρολόι του, του είχε φωνάξει ‘Κάνουμε τέχνη εδώ’.
Πρέπει, λοιπόν να είναι πολύ δύσκολο να βρίσκεσαι σ’ ένα περιβάλλον, όπου κάποιος λέει ‘ας γυρίσουμε κι αυτή ή την άλλη σκηνή’, επομένως, όταν κανείς δεν νοιάζεται γιατί πρέπει να το κανείς εσύ;”, επισήμανε προσπαθώντας να εξηγήσει τις επιλογές του πολυβραβευμένου ηθοποιού.
(ΠΗΓΗ: Independent)