Άσε το κινητό σου και παράγγειλε επιτέλους!

default image

Από το 2004 στο 2014. Εστιατόριο προσπάθησε να καταλάβει γιατί παίρνει κριτικές για αργή εξυπηρέτηση. Τα συμπεράσματα της έρευνας, ήταν εντυπωσιακά

Ένα πολυσύχναστο εστιατόριο της Νέας Υόρκης που έπαιρνε κακές κριτικές για την αργή εξυπηρέτησή του προσέλαβε μια εταιρεία για να το ερευνήσει. Αυτή συνέκρινε τα πλάνα από την κάμερα ασφαλείας  του εστιατορίου το 2004 και σήμερα και έβγαλε κάποια εντυπωσιακά συμπεράσματα.

Το εστιατόριο, το όνομα του οποίου δεν έχει δημοσιοποιηθεί, εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση εδώ και δέκα χρόνια εκατοντάδες πελάτες. Οι πελάτες του παραπονιούνται ότι η εξυπηρέτηση ήταν αργή ακόμα και όταν οι ιδιοκτήτες αποφάσισαν να προσλάβουν μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού.

Έτσι προσέλαβαν μια εταιρία για να τους βοηθήσει να λύσουν αυτό το μυστήριο, και φυσικά το πρώτο πράγμα που επισήμανε ήταν ότι οι εργαζόμενοι χρειάζονται περισσότερη κατάρτιση.

Το εστιατόριο ήδη από το 2004 έχει τέσσερα ειδικά συστήματα της Sony που καταγράφουν τα πάντα μέσα στο χώρο.

Η εταιρία τους πρότεινε να εντοπίσουν ορισμένα βίντεο του 2004 και να αναλύσουν πως συμπεριφερόταν το προσωπικό πριν δέκα χρόνια. Ωστόσο μέσα σε μια δεκαετία, υπήρχε μια βασική διαφορά στη συμπεριφορά των πελατών!

Κατέβηκαν στο υπόγειο και βρήκαν το αντίγραφο της 1ης Ιουλίου του 2004. Ακολουθεί η αλληλουχία των γεγονότων από τη στιγμή που κάποιος έρχεται στο εστιατόριο:

*Οι πελάτες μπαίνουν στο μαγαζί

*Κάθονται και παίρνουν τα μενού τους. Από τους σαράντα πέντε πελάτες οι τρεις ζητούν να κάτσουν κάπου αλλού

*Χρειάζονται περίπου οκτώ λεπτά πριν κλείσουν το μενού καθώς έχουν αποφασίσει τι θα παραγγείλουν

*Σχεδόν αμέσως εμφανίζονται οι σερβιτόροι οι οποίοι παίρνουν την παραγγελία

*Μέσα σε έξι λεπτά έρχονται τα ορεκτικά

*Δυο από τους σαράντα πέντε τα επιστρέφουν πίσω

*Οι σερβιτόροι είναι σε “απόσταση αναπνοής” από τα τραπέζια ώστε αν χρειαστούν κάτι οι πελάτες να τους εξυπηρετήσουν άμεσα

*Κατά μέσο όρο χρειάζονται 1 ώρα και 5 λεπτά για να τελειώσουν τα φαγητό τους

Το βίντεο που ανέλυσαν το 2014 έδειξε:

*Οι πελάτες μπαίνουν στο μαγαζί

*Κάθονται και παίρνουν τα μενού τους. Από τους σαράντα πέντε πελάτες οι δέκα οκτώ ζητούν να κάτσουν κάπου αλλού

*Πριν καν ανοίξουν το μενού κάποιοι βγάζουν τα κινητά τους και τραβούν φωτογραφίες ενώ κάποιοι άλλοι κάνουν κάτι άλλο με αυτά.

*Επτά από τους σαράντα πέντε πελάτες που έπαιζαν με τα κινητά τους ξοδεύουν πέντε λεπτά από το χρόνο του σερβιτόρου.

*Η  πλειοψηφία από αυτούς δεν έχουν ακόμη ανοίξει το μενού και ζητούν από τον σερβιτόρο να περιμένει  λίγο.

*Ο πελάτης ανοίγει το μενού  κρατώντας το κινητό του με το οποίο εξακολουθεί να παίζει

*Ο Σερβιτόρος επιστρέφει για να δει αν είναι έτοιμοι να παραγγείλουν ή αν έχουν κάποιες ερωτήσεις. Ο πελάτης ζητά περισσότερο χρόνο.

*Τέλος, είναι έτοιμοι να παραγγείλουν

*Ο συνολικός χρόνος από τη στιγμή που ο πελάτης κάθεται μέχρι να παραγγείλει αγγίζει τα είκοσι ένα λεπτά.

*Μέσα σε έξι λεπτά έρχονται τα ορεκτικά (όπως και το 2004)

*Είκοσι έξι από τους σαράντα πέντε πελάτες φωτογραφίζουν περισσότερο από τρία λεπτά τα πιάτα.

*Εννέα από αυτούς ζητούν να ζεσταθούν ξανά τα πιάτα τους

*Είκοσι επτά ζητούν από τον σερβιτόρο να τους βγάλει μια φωτογραφία, ενώ δέκα τέσσερις του ζητούν να τραβήξει και μια δεύτερη.

Το συμπέρασμα από τη σύγκριση των βίντεο ήταν ότι οι πελάτες είναι συνεχώς απασχολημένοι με τα τηλέφωνά τους με αποτέλεσμα ο μέσος χρόνος για να τελειώσουν το φαγητό τους να εκτοξευτεί στη 1 ώρα και 55 λεπτά.

Πηγή: distractify

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα