Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση με έναν χορτοφάγο λύκο είναι ό,τι πιο γλυκό θα δεις σήμερα

Διαβάζεται σε 2'
Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση με έναν χορτοφάγο λύκο είναι ό,τι πιο γλυκό θα δεις σήμερα
Screenshot/YouTube

Viral έχει γίνει η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση ενός γαλλικού σούπερ μάρκετ, καθώς κατάφερε να συγκινήσει τους πάντες με την ιστορία ενός χορτοφάγου λύκου.

Το γαλλικό σούπερ μάρκετ Intermarché έκανε δυναμική είσοδο στον ανταγωνιστικό χώρο της χριστουγεννιάτικης διαφήμισης με ένα viral βίντεο για έναν χορτοφάγο λύκο, το οποίο έχει συγκεντρώσει δεκάδες εκατομμύρια προβολές διεθνώς.

Η παραγωγή έχει επαινεθεί για την συγκινητική της προσέγγιση στη φιλία και τα στερεότυπα, αλλά και για τη συμμετοχή πραγματικών ηθοποιών και τη χρήση στούντιο κινουμένων σχεδίων – αντί για τεχνητή νοημοσύνη.

Υπό τον ήχο του τραγουδιού «Mal-Aimé» («Απαξιωμένος») του Γάλλου τραγουδιστή Claude François, το βίντεο αφηγείται την ιστορία ενός λύκου που από φοβισμένος θηρευτής του δάσους γίνεται αγαπημένος χορτοφάγος σεφ, που μαζεύει μανιτάρια και μούρα για ένα χριστουγεννιάτικο γεύμα για όλα τα ζωάκια.

H συγκινητική διαφήμιση για τον χορτοφάγο λύκο

Ο Thierry Cotillard, πρόεδρος της Intermarché, γιόρτασε την επιτυχία της διαφήμισης γράφοντας σε ανάρτηση στο LinkedIn ότι «ο ‘απαξιωμένος’ λύκος μας τώρα αγαπιέται σε όλο τον κόσμο».

Ανέφερε ότι η διαφήμιση δημιουργήθηκε τον τελευταίο χρόνο από περίπου 100 άτομα, υπό την καθοδήγηση της εταιρείας κινουμένων σχεδίων Illogic Studios με έδρα το Μονπελιέ, της οποίας το μικρού μήκους φιλμ Garden Party είχε προταθεί για Όσκαρ το 2018.

Ο Cotillard και το στούντιο επιβεβαίωσαν ότι η διαφήμιση της Intermarché δημιουργήθηκε χωρίς τεχνητή νοημοσύνη, η οποία κατηγορείται ότι κατακλύζει το διαδίκτυο με γρήγορα και φτηνά κινούμενα σχέδια, απειλώντας θέσεις εργασίας στις βιομηχανίες της διαφήμισης και των κινουμένων σχεδίων.

Πολλές δυτικές αλυσίδες λιανικής δαπανούν σημαντικό μέρος του ετήσιου προϋπολογισμού μάρκετινγκ τους για χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις, προσπαθώντας να ενισχύσουν τις πωλήσεις και την εικόνα τους σε περίοδο μέγιστης καταναλωτικής κίνησης.

Τα σούπερ μάρκετ έχουν βρεθεί στο παρελθόν υπό έντονη κριτική για τις χριστουγεννιάτικες προτάσεις τους. Το 2012, η βρετανική αλυσίδα Morrisons κατηγορήθηκε ότι ενθάρρυνε τα παιδιά να ταΐζουν χριστουγεννιάτικα γλυκά σε σκύλους, ενώ η Sainsbury’s αντιμετώπισε παράπονα για εκμετάλλευση συναισθημάτων σχετικά με τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο στην προσπάθειά της το 2014.

Σχετικό Άρθρο

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα