Υποβολή παραίτησης με κέικ – Όταν το Twitter γίνεται “όπλο” του μάρκετινγκ

default image

Πως ένας απλός υπάλληλος αεροδρομίου έγινε παγκοσμίως γνωστός μετά την απόφαση του να παραιτηθεί και να γίνει ο Βασιλιάς των κέικ

Ένας υπάλληλος του Αεροδρομίου του Stansted υπέβαλλε την παραίτηση του με ένα… κέικ. Κανονικό κέικ, χειροποίητο.

Ο Βρετανός φύλακας Chris Holmes (εργαζόταν στους ελέγχους μετακίνησης μεταναστών) ενημέρωσε τα αφεντικά του ότι παραιτείται από τη Συνοριακή Δύναμη για να ακολουθήσει μια νέα καριέρα στη μαγειρική.

Για την ακρίβεια, έγραψε πάνω στο κέικ που έφτιαξε με τα ίδια του τα χέρια:

“Σήμερα, ανήμερα των 31ων γενεθλίων μου, και μιας και έγινα πρόσφατα πατέρας, συνειδητοποίησα πόσο σημαντική είναι η ζωή μου και πόσο σημαντικό είναι επίσης το να περνάω το χρόνο μου κάνοντας κάτι που μπορεί να με κάνει χαρούμενο, τόσο εμένα, όσο και τους δικούς μου ανθρώπους”.

“Today is my 31st birthday, and having recently become a father I now realise how precious life is and how important it is to spend my time doing something that makes me, and other people, happy.”

Στη συνέχεια εξήγησε το πλάνο του. Στοχεύει να επικεντρωθεί στην προσωπική του επιχείρηση παραγωγής κέικ, ενώ εύχεται στους πρώην συναδέλφους του, “ό,τι καλύτερο για το μέλλον”. Και τους επισημαίνει πως αν τους άρεσε το “δώρο” του, μπορούν να παραγγείλουν κι άλλα από τη σελίδα του mrcake.co.uk.

Η ασυνήθης υποβολή παραίτησης, κοινοποιήθηκε από τον κουνιάδο του Stuart Jackson, με μια φωτογραφία στο Twitter. Η καλύτερη διαφήμιση της νέας επιχείρησης δηλαδή.

Ο κουνιάδος του, έγραψε χαρακτηριστικά. “Ο Jerry Maguire συναντά τον Masterchef”. Το αποτέλεσμα; Μέσα σε λίγες ώρες η φωτογραφία είχε πάνω από 1.600 retweets, έγινε θέμα στη dailystar (και όχι μόνο), ενώ δεκάδες χρήστες του κοινωνικού μέσου έσπευσαν να σχολιάσουν την πρωτότυπη και “γκουρμέ” υποβολή παραίτησης.

Όταν το Twitter γίνεται όπλο του σύγχρονου μάρκετινγκ.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα