The Cheerios Effect: Δημητριακά κατά της ομοφοβίας

default image

Η συγκινητική προσπάθεια ενός γκέι ζευγαριού να αποκτήσει παιδί, στη νέα διαφήμιση των δημητριακών Cheerios

Το νέο σποτάκι των δημητριακών Cheerios αποδεικνύει πώς μία απλή ανθρώπινη ιστορία μπορεί να αποτελέσει τον καλύτερο τρόπο διαφήμισης.

Πρωταγωνιστές του βίντεο είναι ο Αντρέ και ο Τζόναθαν, ένα ευτυχισμένο γκέι ζευγάρι από το Μόντρεαλ, οι οποίοι μέσα σε 3 λεπτά αφηγούνται τη συγκινητική προσπάθεια που κατέβαλαν για να αποκτήσουν παιδί.

“Δεν θέλαμε να κρατήσουμε όλη αυτή την αγάπη και την ευτυχία για τους εαυτούς μας, θέλαμε να τη μοιραστούμε”, εξηγούν και διηγούνται πω ήταν τόσο αντίξοες οι συνθήκες, που αρχικά πίστευαν ότι δεν θα τα καταφέρουν.

Στην πορεία όμως τα πράγματα αλλάζουν. Σήμερα ο Αντρέ και τον Τζόναθαν κρατούν αγκαλιά την υιοθετημένη κόρη τους.

Το πλάνο ανοίγει και βλέπουμε τη μικρή να παίζει με ένα μπολ με Cheerios. Ένα χαμόγελό της είναι αρκετό για να σε κάνει να “λιώσεις” .

Μια απλή αλλά άκρως αποτελεσματική μέθοδος διαφήμισης.

Το βίντεο έχει ήδη ξεπεράσει τα 220.000 views στο youtube, και έτυχε ιδιαίτερα θετικής ανταπόκρισης από τον Τύπο.

Φυσικά δεν έλειψαν τα άσχημα σχόλια, ωστόσο η εταιρία ήταν προετοιμασμένη, έχοντας παλιότερα δεχθεί φραστική επίθεση ρατσιστικού μίσους για ένα αντίστοιχο σποτ με πρωταγωνιστές μία οικογένεια με μαύρη μαμά και λευκό μπαμπά.

Ωστόσο, η Cheerios δεν πτοείται και συνεχίζει να υπερασπίζεται σθεναρά τις θέσεις και της απόψεις της, καθώς και την ιδιαιτέρως αποτελεσματική καμπάνια της “The Cheerios Effect”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα