Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Περισσότερα εκδοτήρια για την εξυπηρέτηση των πολιτών

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Περισσότερα εκδοτήρια για την εξυπηρέτηση των πολιτών

Μέτρα για την αντιμετώπιση των προβλημάτων από την εφαρμογή της ηλεκτρονικής κάρτας συζητήθηκαν σε σύσκεψη υπό τον Χρήστο Σπίρτζη

Τα ζητήματα που προέκυψαν από τις πρώτες ημέρες έκδοσης της ηλεκτρονικής κάρτας συζητήθηκαν σε σύσκεψη που έγινε στο υπουργείο Υποδομών, με τον υπουργό να ζητά την άμεση εφαρμογή μέτρων για την οριστική επίλυσή τους. Σύμφωνα με πληροφορίες, στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Χρήστος Σπίρτζης, ο γ.γ. του υπουργείου, Θάνος Βούρδας, οι επικεφαλής και υπηρεσιακοί παράγοντες του ΟΑΣΑ και της ΣΤΑΣΥ.

Πάντα σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ζήτησε να ξεκινήσει η διάθεση και εισιτηρίου μίας διαδρομής (με κόστος 1,40) που θα είναι κανονικά επαναφορτιζόμενο, να δημιουργηθούν και άλλα εκδοτήρια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών της ηλεκτρονικής κάρτας και η προμήθεια επιπλέον τερματικών έκδοσης καρτών, ενώ προς τον ανάδοχο τέθηκε το ζήτημα να γίνει πιο εύχρηστο το μενού στα μηχανήματα των πληροφοριών.

Επίσης, διερευνήθηκε η δυνατότητα να μπορεί ο επιβάτης να αφήνει στον συγκοινωνιακό φορέα φάκελο με αναγραφόμενα τα στοιχεία του, που θα περιέχει όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την έκδοση της κάρτας του (ΑΜΚΑ, φωτογραφία κλπ) για να του αποστέλλεται ταχυδρομικά η προσωποποιημένη ηλεκτρονική του κάρτα, την οποία, στη συνέχεια, θα μπορεί να επαναφορτίζει χωρίς ταλαιπωρία.

Από τον ΟΑΣΑ αναμένεται να υπάρξει επίσημη ανακοίνωση με τις τελικές αποφάσεις που θα έχουν προκύψει από όσα συζητήθηκαν στη σύσκεψη.   

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα