Βίντεο: Πεδίο μάχης τα γαλλικά σούπερ μάρκετ για ένα βαζάκι... Nutella

Βίντεο: Πεδίο μάχης τα γαλλικά σούπερ μάρκετ για ένα βαζάκι... Nutella
DAILYMOTION

Τύφλα να 'χει η... Black Friday! Οι Γάλλοι ξέχασαν την περίφημη γαλατική ευγένεια και πλακώθηκαν στο ξύλο για να αγοράσουν πιο φθηνά ένα βαζάκι... πραλίνας φουντουκιού

Σκηνές απείρου κάλλους διαδραματίστηκαν σε γαλλικά σούπερ μάρκετ την Πέμπτη, με... αφηνιασμένους καταναλωτές να δίνουν μάχη για να αποκτήσουν βαζάκια με την αγαπημένη τους πραλίνα φουντουκιού, καθώς πωλούνταν με έκπτωση 70%.

Οι διόλου κολακευτικές σκηνές, που αποτυπώθηκαν σε άπειρα βίντεο στα social media, κάνουν από χθες το γύρο του κόσμου και έκαναν πολλούς Γάλλους να δηλώνουν σήμερα ότι ντρέπονται για τις συμπεριφορές που καταγράφηκαν.

Όλα ξεκίνησαν από την ανακοίνωση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Intermarche έκπτωση 70% στην μεγάλη συσκευασίας της Nutella, η οποία θα πωλούνταν από 4,50 ευρώ, μόλις, 1,40 ευρώ...

Καθώς η συγκεκριμένη πραλίνα είναι εξαιρετικά δημοφιλής στη Γαλλία, οι Γάλλοι έσπευσαν στα καταστήματα να εκμεταλλευθούν την προσφορά. Αλλά όπως αποδεικνύεται ξέχασαν την περίφημη γαλατική ευγένεια στο σπίτι...

Στα μαγαζιά επικράτησε πανδαιμόνιο, με ανθρώπους να στριμώχνονται, να τσακώνονται, να βρίζονται, ακόμη και να χειροδικούν προκειμένου να αγοράσουν πάμφθηνα το πολυπόθητο βαζάκι.

Ο... ζήλος ορισμένων είχε ως αποτέλεσμα να σημειωθούν τραυματισμοί σε αρκετές περιπτώσεις και να χρειαστεί η παρέμβαση της αστυνομίας, καθώς οι εργαζόμενοι στα καταστήματα μάταια προσπαθούσαν να χωρίσουν τους πελάτες.

Τρομακτικό το γεγονός ότι άνθρωποι φτάνουν σε αυτό το σημείο

Ο οικολόγος ευρωβουλευτής Γιανίκ Ζαντό δήλωσε ότι οι εντάσεις και οι διαγκωνισμοί μέσα στα καταστήματα σούπερ-μάρκετ Intermarche, που σημειώθηκαν εξαιτίας της πώλησης του προϊόντος Nutella με έκπτωση 70%, καταδεικνύουν «τη δίψα μας για κατανάλωση», αλλά επίσης «ένα αληθινό πρόβλημα αγοραστικής δύναμης».

«Πιστεύω πως ήταν κυρίως γονείς που ήθελαν να ευχαριστήσουν τα παιδιά τους κάνοντας και λίγη οικονομία επειδή δεν έχουν πολλά», δήλωσε ο Ζαντό στην franceinfo.

Ο ίδιος χαρακτήρισε «αρκετά τρομακτικό (...) το γεγονός ότι άνθρωποι φθάνουν σε τέτοιο σημείο για να εξοικονομήσουν λίγα ευρώ, επειδή δεν έχουν αυτά τα λίγα ευρώ» και κατήγγειλε «ένα καταναλωτικό μοντέλο που σήμερα λειτουργεί ξέφρενα».

«Έχουμε ένα αληθινό πρόβλημα αγοραστικής δύναμης για πολυάριθμους Γάλλους και περιλαμβάνει την πρόσβαση σε προϊόντα που έχουν μεγάλη φήμη. Αγωνίζομαι εδώ και χρόνια να αγοράζω βιολογικά τέτοια προϊόντα ή που να προέρχονται από δίκαιο εμπόριο και οφείλω να αναγνωρίσω πως στους πιτσιρίκους μου δεν αρέσει τόσο το εναλλακτικό προϊόν όσο η Nutella», παραδέχθηκε ο Γιανίκ Ζαντό.

ADVERTISING

SHARE: