Έξοχη επίδοση από τον Γκλοκ

Ο Τίμο Γκλοκ κέρδισε τον πρώτο τερματισμό του σε βαθμολογούμενη θέση για την Toyota
- 09 Ιουνίου 2008 14:30
Ξεκινώντας από την 11η θέση, έπεσε τρεις θέσεις στην εκκίνηση. Ανέβηκε στην 7η θέση στην περίοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας και τέθηκε επικεφαλής του αγώνα στο τέλος του πρώτου του μεγάλου stint. Αργότερα, “απέκρουσε” τον Μάσα και τερμάτισε επάξια στην τέταρτη θέση, που αντιπροσωπεύει το καλύτερό του αποτέλεσμα όλων των εποχών στη F1.
Αγωνιστική Κατάταξη: 4ος (+42.627s)
Κατάταξη Προκριματικών: 11ος
Χρόνος Γύρου: 1m 18.031s (+0.997s στο Q2) Θέση Εκκίνησης: 11ος
”
Είναι μία φανταστική μέρα, και χαίρομαι που πήρα τους πρώτους μου βαθμούς φέτος. Έχασα τρεις θέσεις στην εκκίνηση, μένοντας πίσω από τον Jarno. Ήμουν ταχύτερος, αλλά όταν πλησίασα αρκετά, έκανα ζημιά στα πίσω ελαστικά μου. Έβαλα λοιπόν τα δυνατά μου να τα περισώσω επειδή ήξερα ότι είχα μπροστά μου ένα μεγαλύτερο πρώτο stint και τα κατάφερα μέχρι το pit stop.
Μετά από αυτό ήταν πραγματικά επικίνδυνο να κρατάω το αυτοκίνητο στην πίστα με τέτοιες συνθήκες. Έκανα ένα λάθος που είχε σαν συνέπεια ο Γιάρνο να χάσει μία θέση, πραγματικά κρίμα. Στη συνέχεια προσπάθησα να παραμείνω μπροστά από το Μάσα και να μην κάνω άλλα λάθη. Το αποτέλεσμα είναι θαυμάσιο για την ομάδα, το πλήρωμα, και τους μηχανικούς που έκαναν άριστη δουλειά τις τελευταίες εβδομάδες. Αφιερώνω τους βαθμούς σε αυτούς
“.
Jarno Trulli (Αυτοκίνητο 11, Μονοθέσιο TF108-05)
Από την 14η θέση εκκίνησης, ο ο Τρούλι κέρδισε μία θέση αρκετά νωρίς, πριν ανέβει στην 6η θέση κατά την περίοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας. Στη στρατηγική του ενός one-stop, τέθηκε επικεφαλής του αγώνα κατά τη διάρκεια του μεγάλου του πρώτου stint. Επανερχόμενος, ήταν 12ος, κέρδισε έδαφος για να τερματίσει στην έκτη θέση και να κερδίσει τρεις βαθμούς.
Αγωνιστική Κατάταξη: 6ος (+47.775s)
Κατάταξη Προκριματικών: 14th
Χρόνος Γύρου: 1m 18.327s (+1.293s στο Q2) Θέση Εκκίνησης: 14th
”
Ήταν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για όλη την ομάδα, γι’ αυτό είμαι ευτυχής. Γνωρίζαμε ότι θα ήταν σκληρός αγώνας και απλά ήθελα μπορέσω να τερματίσω επειδή δεν ένοιωθα αυτοπεποίθηση. Το μεγαλύτερο λάθος που έκανα ήταν πριν τις κατατακτήριες δοκιμές όταν άλλαξα το σετάρισμα και ξαφνικά βρέθηκα να τρέχω σε εντελώς διαφορετικές συνθήκες πίστας.
Αυτό μου κόστισε, επειδή δεν κατάφερα να πιέσω όσο σκληρά ήθελα. Προς το τέλος του αγώνα, είχα κάποια προβλήματα με τα φρένα. Μετά, ήμουν άτυχος που ο Timo έκανε ένα μικρό λάθος. Όταν επανήλθε στην πίστα, χρειάστηκε να μειώσω γκάζι και ο Μάσα προσπέρασε. Παρόλα αυτά, τελικά είναι θαυμάσιο να κερδίζεις βαθμούς και είμαι ευτυχής για όλους
“.
Tadashi Yamashina – Επικεφαλής Ομάδας
”
Είναι μία θαυμάσια ημέρα για όλους όσους συμμετείχαν στην ομάδα – από την αγωνιστική ομάδα, μέχρι την ομάδα δοκιμών και όλους όσους εργάζονταν στο εργοστάσιο. Ελπίζω να μπορέσουν να απολαύσουν αυτή την ξεχωριστή στιγμή. Πριν τον αγώνα, επιλέξαμε στρατηγική one-stop επειδή ξέραμε ότι η πιθανότητα των αυτοκινήτων ασφαλείας ήταν πολύ μεγάλη εδώ. Αυτό μας έδωσε την ευκαιρία να είμαστε ευέλικτοι όταν εμφανίστηκαν τέτοια προβλήματα.
Οι οδηγοί και το πλήρωμα των pit ακολούθησαν αυτή τη στρατηγική κατά γράμμα. Με τέτοιες απαιτητικές συνθήκες στην πίστα, το σημαντικότερο πράγμα ήταν οι δύο οδηγοί να παραμείνουν στο δρόμο. Και τα κατάφεραν και οι δύο, κάνοντας και πολλά περισσότερα. Στο τελευταίο γύρο, ο Timo οδήγησε πολύ σκληρά και κατάφερε να αναχαιτίσει το Massa. Ήταν πολύτιμη εμπειρία αλλά και πολύτιμες οι επιδόσεις του. Είναι μία καλή συγκομιδή βαθμών και είμαστε τόσο ευτυχείς. Τώρα θα βάλουμε τα δυνατά μας να κρατήσουμε αυτό το ρυθμό στον επόμενο αγώνα
“.