Γνωρίζετε άραγε, τι να περιμένετε όταν… «περιμένετε»; Όταν ανάμεσα στους δύο μπαίνει ένα μωρό (ή ακόμα ένα μωρό); Όταν αλλάζει η ζωή καθοριστικά αλλά και οι προτεραιότητες; Αναπόφευκτα έρχεται και η αλλαγή στο αυτοκίνητο. Γιατί πώς θα βολέψετε το καρότσι και όλα τα πράγματα του μωρού σε ένα αυτοκίνητο πόλης;
Ένα από τα ελάχιστα “καλά” που έφερε η πανδημία, ήταν τα μειωμένα τροχαία ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους, λόγω του ότι το μεγαλύτερο μέρος των οχημάτων βρισκόταν εκτός κυκλοφορίας.
Όπως κάθε οδηγός είναι διαφορετικός από τον άλλον και κάθε αυτοκίνητο έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες, έτσι και η ασφάλισή του θα πρέπει να προσαρμόζεται κατάλληλα, με εύκολο, γρήγορο και οικονομικό τρόπο.
Παγιώνεται το ψηφιακό αποτύπωμα της αυτοκινητοβιομηχανίας στο πεδίο των online πωλήσεων, ενώ μάλιστα αυξάνονται οι διαδικτυακές πλατφόρμες που οι καταναλωτές μπορούν να βρουν 24/7 υπηρεσίες και αγαθά που επιθυμούν για τα οχήματά τους.
18 κράτη μέλη της ΕΕ διαθέτουν κάτω από 5 σημεία φόρτισης ανά 100 χλμ δρόμου, με μόλις τέσσερα να διαθέτουν περισσότερους από 10 φορτιστές για αυτήν την απόσταση. Η Ελλάδα στις χώρες με τις λιγότερες υποδομές.
Μετά τη θέσπιση των πρώτων κινήτρων και τη δημιουργία του αρχικού πλαισίου για την ηλεκτροκίνηση, η χώρα μας καλείται να μπεί πλέον στην πράξη, δηλαδή να δημιουργήσει αγορά και υποδομές.