Lancia Delta

Lancia Delta
Lancia Delta test sd

Προσφέρει απλόχερα φινέτσα, πολυτέλεια, διαθέσιμους χώρους και κινητήρα με επιδόσεις

Από τη μία είναι το όνομα. Delta, το σημαντικότερο κεφάλαιο στην σύγχρονη ιστορία της Lancia. Από την άλλη είναι ο σκληρός ανταγωνισμός στην μικρομεσαία κατηγορία, έτσι όπως ορίζεται από μοντέλα leader του συγκεκριμένου segment , όπως το VW Golf (κατά κύριο λόγο) αλλά και τα Opel Astra, Toyota Auris, Peugeot 308 κ.α.



Και κοντά σε όλα αυτά να προσθέσουμε και τους ευσεβείς πόθους να «κλέψει» αγοραστές από την κατηγορία των πολυτελών μικρομεσαίων, όπως είναι το Audi A3 και η ΒΜW σειρά 1.








Κάτω λοιπόν από αυτές τις συνθήκες η Lancia, από την στιγμή που αποφάσισε να επανακάμψει στην μικρομεσαία κατηγορία έπρεπε να παρουσιάσει μια διαφορετική πρόταση. Έτσι ώστε να μπορέσει , αφενός να ικανοποιήσει όλους εκείνους που περίμεναν εδώ και χρόνια τον αντικαταστάτη της θρυλικής Delta, και αφετέρου να δώσει μια άλλη, ξεχωριστή πρόταση.



Το ερώτημα λοιπόν που καλούμαστε να απαντήσουμε, έχοντας συμβιώσει με μια Delta 1.4 TURBO 150 Hp Platino για μια εβδομάδα είναι αν οι Ιταλοί τα κατάφεραν.

Πάμε λοιπόν.



Εμφάνιση, διαθέσιμοι χώροι, πολυτέλεια, φινέτσα, στιλ, κινητήρας, επιδόσεις είναι στοιχεία που απλόχερα προσφέρει το νέο δημιούργημα της ιταλικής φίρμας.








Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η κλασική μάσκα που δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνείας για την ταυτότητας του μοντέλου. Σχεδιαστικά οι Ιταλοί κατάφεραν να συνταιριάξουν την παραδοσιακή κομψότητα με αυθεντικές φόρμες που συνδυάζουν αρμονικά το δυναμισμό ενός σπορ αυτοκινήτου με την άνεση σε όλους τους τομείς που θα περίμενε κανείς από μία μπερλίνα. Με μήκος στα 4,5 μ. και μεταξόνιο στα 2,7 μ. η Delta είναι μεγαλύτερη από τα μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας και ανταγωνίζεται στα ίσια εκπροσώπους της μεσαίας (D) κατηγορίας, όπως για παράδειγμα η BMW 3 που έχει το ίδιο μήκος.




Άνεση και Πολυτέλεια



Η επιμήκυνση του αμαξώματος έχει σαν αποτέλεσμα ένα σαλόνι που είναι κάτι περισσότερο από ευρύχωρο. Σε βαθμό που οι επιβάτες των πίσω θέσεων, ακόμη και όταν τα εμπρός καθίσματα είναι τραβηγμένα όσο πιο πίσω γίνεται, μπορούν να καθίσουν με περίσσεια άνεση.









Ανοίγοντας την πόρτα της Delta, αυτό που αντιλαμβάνεσαι από την πρώτη ματιά είναι η αίσθηση της πολυτέλειας, η χρήση υψηλή τεχνολογίας, η χλιδή και η ποιοτική κατασκευή. Ειδικά για το τελευταίο να τονίσουμε πως η Lancia βάζει τέλος στην άποψη που χρόνια τώρα είχε διαμορφωθεί πως τα ιταλικά αυτοκίνητα πάσχουν στον τομέα ποιότητα. Η Delta μπορεί να συγκριθεί με τα καλύτερα γερμανικά μοντέλα σε αυτό τον τομέα χωρίς να έχει τίποτα να ζηλέψει από αυτά. Τουναντίον, ίσως από μερικά να βρίσκεται ψηλότερα στην κατάταξη.



Οι άνθρωποι της Lancia καυχώνται πως το υλικό κατασκευής του ταμπλό είναι το ίδιο (Benova) με αυτό που χρησιμοποιεί η Maserati. Πάντως, και χωρίς αυτή την επισήμανση η αίσθηση που προσφέρει είναι αψεγάδιαστη.



Απ΄ εκεί και πέρα, τα καθίσματα προσφέρουν καλή στήριξη, αλλά και υψηλό επίπεδο άνεσης. Το ταμπλό είναι καλοσχεδιασμένο , με μεγάλα και ευανάγνωστα όργανα. Το κλου πάντως, είναι μια σειρά από gadget τα οποία δείχνουν τον προσανατολισμό της Delta να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Bluetooth, φωνητικές εντολές, σύστημα πλοήγησης, ηχοσύνολο , θύρα USB για σύνδεση με εξωτερικό MP3, είναι μερικά από τα αξεσουάρ που φροντίζουν όχι απλώς για να κάνουν την διαβίωση στην καμπίνα άνετη, αλλά και για να τονίσουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το μεγάλων διαστάσεων σαλόνι προσφέρει και αντίστοιχο χώρο αποσκευών, που κυμαίνεται από 380 έως 465 λίτρα, αναλόγως με το που θέλει κάποιος το συρόμενο πίσω κάθισμα.




Turbo – Άλογα & Σπορ Επιδόσεις




Ο δυνατός κινητήρας αποτελεί ένα ακόμη ισχυρό ατού του αυτοκινήτου. Κάτω από το καπό της Lancia υπάρχει το γνωστό μοτέρ (του γκρουπ Fiat) των 1400 κ.ε. που αποδίδει 150 ίππους με την βοήθεια τούρμπο.



Με αυτή την ιπποδύναμη το βαρύ αμάξωμα των 1.300 κιλών μπορεί να κινείται σε άκρως ικανοποιητικούς ρυθμούς (επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα).



Το αυτοκίνητο είναι ευχάριστο στην οδήγηση. Κινείται με εξαιρετική δύναμη σε ανοικτούς δρόμους, ενώ σε κλειστά κομμάτια είναι προβλέψιμο και με ουδέτερη συμπεριφορά. Οι μαλακές αναρτήσεις, συμβάλουν τα μέγιστα στην περίσσεια άνεση που προσφέρει η Delta στον οδηγό και τους επιβάτες, από την άλλη όμως δεν προκαλούν τον οδηγό να κινηθεί επιθετικά και να εκμεταλλευθεί όλες τις ικανότητες του αυτοκινήτου.



Πάντως, όσοι θελήσουν να ξεπεράσουν τα όρια, διαπιστώνουν πως η Lancia είναι από τα αυτοκίνητα εκείνα που συγχωρούν και διορθώνουν τα λάθη που μπορεί να κάνει ο απρόσεχτος οδηγός.




Εν Κατακλείδι



Η Lancia Delta είναι αυτοκίνητο που απευθύνεται σε ψαγμένους αγοραστές. Σε ανθρώπους που θέλουν να ξεχωρίζουν. Άλλωστε είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο, που βλέποντάς το δεν θα αναρωτηθείς ποτέ με τι μοιάζει. Όποιος το βάλει στην … ζυγαριά, με τα άλλα μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας έχει κάνει λάθος. Γιατί από την στιγμή που δεν μπορείς να δεις την διαφορετικότητα της πρότασης, τότε η Delta δεν είναι αυτοκίνητο που απευθύνεται σε εσένα.




Στα συν



Ελκυστική εξωτερική εμφάνιση

Ποιότητα κατασκευής

Ευρύχωρο σαλόνι

Δύναμη κινητήρα

Επιδόσεις

Συμπεριφορά στο δρόμο




Στα μείον



Λίγοι χώροι για μικροαντικείμενα στο εμπρός μέρος

Μαλακές αναρτήσεις που δεν προδιαθέτουν για σπορτίβ οδήγηση




Lancia Delta 1.4 Turbo 150 Hp Platino




ΤΙΜΗ

25.700 ευρώ




ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Αερόσακοι οδηγού – συνοδηγού

Πλαινοί αερόσακοι εμπρός

Δύο αερόσακοι κουρτίνας

Αερόσακος γονάτων οδηγού

Ενεργά προσκέφαλα

ΕSP

ΑΒS με EBD

Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός

Ηχοσύστημα Hi-Fi Bose, με χειριστήρια στο τιμόνι

Ηλεκτρικά παράθυρα (εμπρος/πίσω)

Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών

Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό

Επένδυση από δέρμα και alcantara

Ηλιοροφή

Αισθητήρας φώτων

Αισθητήρας βροχής

Cruise control

Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες

Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω




ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ



Μήκος: 4,520 μ.

Πλάτος: 1,797 μ.

Υψος: 1,499 μ.

Κινητήρας: 1.368 κ.εκ., τούρμπο, 16 βαλβίδες, 2 εκκεντροφόροι επικεφαλείς,

Ιπποδύναμη: 150 ίπποι/σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή: 21 χλγρ. . 2,400 σ.α.λ.

Κιβώτιο: 6 σχέσεων

Μετάδοση κίνησης: Εμπρός

Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 9.8 ΄΄

Τελική ταχύτητα: 210 χλμ./ώρα

Κατανάλωση: 8,8 λίτρα/100 χλμ.



Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα