Ρεκόρ πωλήσεωνμ για την GM

Ρεκόρ πωλήσεωνμ για την GM
gm

Οι πωλήσεις της GM Europe το 1ο τρίμηνο του 2008 σημείωσαν ρεκόρ όλων των εποχών


Η ισχυρή ανάπτυξη της μάρκας Chevrolet – κυρίως στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη – συνεχίστηκε το πρώτο τρίμηνο του 2008. Καθώς το νέο Aveo, το Ευρωπαϊκό best-seller της Chevrolet, λανσάρεται τώρα σε πολλές αγορές, πιστεύουμε ότι θα δούμε αυτή την τάση να συνεχίζεται όλη τη χρονιά” δήλωσε ο

Jonathan Browning, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales, GM Europe.




Η αύξηση μεριδίου αγοράς κατά τρεις ποσοστιαίες μονάδες για το GM Group στη Ρωσία και η αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 78% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, είναι αξιοσημείωτα αποτελέσματα” δήλωσε ο Browning. ”
Η Chevrolet στη Ρωσία αύξησε τις πωλήσεις της κατά 60%, η Opel κατά 150% και η Saab κατά 75%. Με τη multibrand στρατηγική μας, καταφέραμε να αναπτυχθούμε στη Ρωσία το πρώτο τρίμηνο σε ποσοστό διπλάσιο από αυτό της αυτοκινητοβιομηχανίας“.




Αύξηση πωλήσεων Opel στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη



Με ποσοστό 73% επί των Ευρωπαϊκών πωλήσεων της GM, η Opel/Vauxhall πούλησε 418.496 οχήματα το πρώτο τρίμηνο του 2008. Το μερίδιο αγοράς ήταν 7%. Τα ισχυρά αποτελέσματα στη Ρωσία και σε αρκετές Ευρωπαϊκές αγορές όπως στην Πολωνία, Βουλγαρία και Ρουμανία αντιστάθμισαν κάπως μία σημαντική πτώση στις αγορές της Ισπανίας και της Ιταλίας.



Το Meriva ήταν και πάλι το Νο 1 μοντέλο στην κατηγορία μικρών οχημάτων ενός όγκου, ενώ τα Zafira και Meriva ηγήθηκαν της συνολικής κατηγορίας monocab. Το μήνα Μάρτιο, το Astra ήταν πρώτο στην κατηγορία των συμπαγών.



Στην Ελλάδα, η Opel βρίσκεται στη 2η θέση, ενώ το Corsa εξακολουθεί να είναι Νο 1 στην κατηγορία του.




Η Chevrolet σημειώνει ρεκόρ όλων των εποχών, σε πωλήσεις και μερίδιο αγοράς



Η Chevrolet διατήρησε την ανοδική πορεία της στην Ευρώπη, σημειώνοντας ρεκόρ όλων των εποχών το πρώτο τρίμηνο, αφού ξεπέρασε το περσινό ρεκόρ πρώτου τριμήνου κατά 131.568 οχήματα. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε επίσης κατά 0,4 ποσοστιαίες μονάδες, στο 2,2%, το υψηλότερο μερίδιο αγοράς πρώτου τριμήνου όλων των εποχών για τη μάρκα.



Η Chevrolet παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση όγκου πωλήσεων στη Ρωσία και την Ουκρανία. Στην Ουκρανία, η Chevrolet διπλασίασε τις πωλήσεις της κατά 7.919 μονάδες στις ταξινομήσεις πρώτου τριμήνου που ανήλθαν στα 15.853 αυτοκίνητα.




Η GM Russia αύξησε τις πωλήσεις της κατά 78%



Οι μάρκες της GM στη Ρωσία διατήρησαν τον ταχύ ρυθμό ανάπτυξης, με αύξηση πωλήσεων 78%, φτάνοντας στις 82.725 μονάδες, το πρώτο τρίμηνο του 2008 και ξεπερνώντας σημαντικά την αύξηση της βιομηχανίας (37%). Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε κατά 2,8 μονάδες, στο 12,1%, αποδεικνύοντας την επιτυχία της επιθετικής στρατηγικής της GM στην Ανατολική Ευρώπη.



Η Opel και η Chevrolet κατέγραψαν καλά αποτελέσματα στη Ρωσία και τις αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Με 23.479 οχήματα, οι πωλήσεις Opel στη Ρωσία αυξήθηκαν κατά 14.099 συγκριτικά με το 1ο τρίμηνο του 2007, με το μερίδιο αγοράς να αυξάνεται από 1,9 σε 3,4%.



Οι πωλήσεις Chevrolet το 1ο τρίμηνο στη Ρωσία αυξήθηκαν κατά 60%. Το μερίδιο της μάρκας στη Ρωσία αυξήθηκε από 7,5 σε 8,5%, με πωλήσεις 58.498 οχημάτων, που αποτελούν το 44% των πωλήσεων Chevrolet στην Ευρώπη.




Πωλήσεις Saab, Cadillac και HUMMER



Η Saab πούλησε 19.653 αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Η Cadillac αύξησε τις πωλήσεις της κατά 13% συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο της περσινής χρονιάς, η HUMMER αύξησε τις πωλήσεις της κατά 59%.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα