Volkswagen BlueSport Concept

Volkswagen BlueSport Concept
Volkswagen BlueSport Concept sd

Η VW γιορτάζει την επιστροφή της στην κατηγορία των κόμπακτ roadster με το BlueSport Concept

Μέγιστη οδηγική απόλαυση με το μίνιμουμ της κατανάλωσης καυσίμου, είναι δύο από τα στοιχεία που προσφέρει με το BlueSport Concept η γερμανική φίρμα. Η παρουσίαση του νέου μοντέλου, γίνεται αυτές τις ημέρες, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βόρειας Αμερικής, στο Ντιτρόιτ.








«
Το BlueSport αποδεικνύεται ένα συμπαγές αλλά συνάμα και παθιασμένο μοντέλο, που φέρει επάξια την υπογραφή της Volkswagen. Το αυτοκίνητο προσφέρει αφενός δυναμική εξωτερική εμφάνιση και αφετέρου έναν ισχυρό κινητήρα turbodiesel 180 ίππων. Το μοτέρ αυτό διακρίνεται για την οικονομική λειτουργία του, αλλά και τις μικρές εκπομπές ρύπων. Το αυτοκίνητο «κουβαλά» την φιλοσοφία εκείνη που χαρακτηρίζει όλα τα τελευταία δημιουργήματα της Volkswagen» επεσήμανε στο Ντιτρόιτ ο Πρόεδρος του διοικητικού Συμβουλίου της γερμανικής εταιρίας, ο καθηγητής Martin Winterkorn στο Ντιτρόιτ.








Το νέο coupe, κάνει την εμφάνισή του στο Ντιτρόιτ σε ασημί χρώμα με μια υφασμάτινη, πορτοκαλί χρώματος, οροφή. «
Είναι η συμβίωση της υψηλής τεχνολογίας και του διαχρονικού σχεδίου του Volkswagen που κάνει αυτό το αυτοκίνητο εξαιρετικό μυώδες και αθλητικό», εξηγεί ο σχεδιαστής της VW , ο Walter de Silva.








Το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου δεν ξεπερνά τα 4 μέτρα (3,99 μ), ενώ το βάρος έχει κρατηθεί σε αποδεκτά επίπεδα (1.200 κιλά). Σε αυτό το αυτοκίνητο η VW έχει τοποθετήσει έναν κινητήρα diesel 2.0 λίτρων, με υπερτροφοδότη. Η μέγιστη ιπποδύναμη του κινητήρα φθάνει τους 180 ίππους και εμφανίζεται σχετικά σε χαμηλές στροφές (4.200 σαλ). Η μεγίστη ροπή είναι στα 35 κιλά και εμφανίζεται από τις 1750 στροφές.



Το μηχανικό σύνολο συνοδεύεται από ένα αυτοματοποιημένο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων. Το αυτοκίνητο αναπτύσσει τελική ταχύτητα 226 χλμ. / ώρα, ενώ για να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα χρειάζεται μόλις 6,6 δευτερόλεπτα. Επιδόσεις δηλαδή που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από αυτές ενός μοντέλου με κινητήρα βενζίνης, ίδιου κυβισμού και ιπποδύναμης.



Αυτό πάντως που φροντίζει να προβάλει η VW είναι αφενός η χαμηλή κατανάλωση του μοντέλου, που έχει μετρηθεί στα 4,3 λίτρα στα 100 χλμ. και αφετέρου οι χαμηλές εκπομπές ρύπων 113γρ/χλμ CO2.

Παράλληλα με το σύστημα start – stop που επεμβαίνει όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιείται (κατά την κίνηση στην πόλη) και απελευθερώνεται αυτόματα με το πάτημα του γκαζιού οπότε ο κινητήρας τίθεται σε λειτουργία , το BlueSport Concept καταφέρνει να εξοικονομεί άλλα 0,2 λ. πετρελαίου στα 100 χλμ. κίνησης στην πόλη.








Το εσωτερικό διακρίνεται για την λιτότητα αλλά και το υψηλό επίπεδο της τεχνολογικής που «κουβαλά». Με την πρώτη ματιά αυτό που ξεχωρίζεις είναι η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, καθώς επίσης και τα επενδεδυμένα με δέρμα σπορ καθίσματα. Το αυτοκίνητο διαθέτει προβολείς Bi-xenon με τεχνολογία LED,

Κάποιοι, βλέποντας το BlueSport Concept, έκαναν λόγο για την ανοικτή εκδοχή του Scirocco. Κάποιοι άλλοι πάλι μιλούν για ένα roadster ανάλογο του Audi TT.

Ίδωμεν…




Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα