Volvo XC70

Volvo XC70
New Image

Το Volvo XC70 έρχεται για να ανατρέψει κάθε προκατάληψη στην ΕλλάδΑ για τα στέισον βάγκον

Συμβιώνοντας όμως με ένα Volvo XC70 για μια εβδομάδα είναι εύκολο να καταλάβεις πόσο λάθος είναι αυτή η λογική που επικρατεί μεταξύ των Ελλήνων καταναλωτών.



Το XC70 είναι ένα crossover όχημα. Με υπερυψωμένο αμάξωμα, κίνηση σε όλους τους τροχούς, δυνατό κινητήρα 3.0 λίτρων, άπλετο χώρο για επιβάτες και αποσκευές και υψηλό δείκτη πολυτέλειας. Στοιχεία που το κάνουν ανταγωνιστικό απέναντι σε γερμανικά μοντέλα που θεωρούνται οι leader της κατηγορίας (βλέπε Audi Allroad, BMW X5 κλπ.).








Με εκφραστικές, δυναμικές γραμμές, το Volvo XC70 είναι ένας μαγνήτης για τα μάτια του κάθε υποψήφιου αγοραστή. O σχεδιασμός του XC70 ακολουθεί δυναμικές γραμμές, με έντονες, μυώδεις επιφάνειες που χαρίζουν στο αυτοκίνητο κομψή και προκλητική εμφάνιση η οποία παραπέμπει σε σπορ – κουπέ μοντέλο.



Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η κυψελοειδής μάσκα με το σήμα της Volvo αλλά και τα λιτά, πλην όμως κομψά, φωτιστικά σώματα. Παράλληλα, οι τεράστιοι τροχοί ελαφρού κράματος και τα φουσκωμένα φτερά των τροχών δίνουν σπορτίβ εικόνα στο αυτοκίνητο σε συνδυασμό με τις γραμμές των παραθύρων.



Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα που αρχίζουν από την οροφή και καταλήγουν χαμηλά “αγκαλιάζοντας” και την πλαϊνή επιφάνεια του XC70 προσδίδουν έντονη προσωπικότητα στο σουηδικό μοντέλο.



Κομψό είναι το εσωτερικό του XC70. Άλλωστε τα πράγματα δεν θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά. Ο κομψός συνδυασμός ανοιχτόχρωμου δέρματος και αλουμινίου στην κατασκευή των καθισμάτων αλλά και στις επενδύσεις των θυρών τονίζει την έντονη προσωπικότητα του μοντέλου. Οι χώροι είναι πλούσιοι για τους πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους ενώ στοιχείο που δεν περνάει απαρατήρητο είναι η μεγάλη ορατότητα προς όλες τις πλευρές καθώς επίσης και η μεγάλη φωτεινότητα.



Η εμφάνιση του Volvo XC70 παραπέμπει σε ένα αυτοκίνητο που ακροβατεί μεταξύ SUV και στέισον βάγκον. Διατηρώντας τα βασικά προτερήματα και των δύο αυτών σχολών, προσφέρει περισσότερους χώρους σε σχέση με ανταγωνιστικά μοντέλα και εικόνα κλασικής μπερλίνας στο δρόμο.




Η κορυφαία ποιότητα κύλισης, η πολύ καλή ηχομόνωση, η δύναμη του κινητήρα και φυσικά η άνεση (χάρις στην μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεων που απορροφά σχεδόν όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος) και η ασφάλεια είναι στοιχεία που χαίρεσαι όταν οδηγείς το σουηδικό μοντέλο στον αυτοκινητόδρομο. Με μια λέξη είναι ένα αυτοκίνητο ταξιδιάρικο. Για τύπους που θέλουν να πετούν τα συμπράγκαλα στο πορτ μπαγκάζ την Παρασκευή και να αναζητούν άλλες πολιτείες το Σαββατοκύριακο.



Βεβαίως, αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο όπως το Volvo XC 70, είναι φυσικό κι επόμενο πως κάποια στιγμή θα θελήσεις να κινηθείς πέρα από τα στενά όρια της ασφάλτου αναζητώντας την περιπέτεια. Ο κινητήρας των 3.0 λίτρων που κινεί το σκανδιναβικό μοντέλο προσφέρει ισχύ 304 ίππων και ροπή 40,8 κιλών. Και αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με την τετρακίνηση από την Haldex που μεταδίδει την ροπή αυτόματα στον πίσω άξονα, εξασφαλίζουν στο αυτοκίνητο την δυνατότητα να κινηθεί εκτός δρόμου.



Μπορεί να μην προσφέρεται για εξερευνήσεις σε κακοτράχαλα εδάφη, είναι όμως βέβαιο πως δεν πρόκειται να σας προδώσει σε λάιτ περιπέτειες εκτός δρόμου.




Εν κατακλείδι



Με περίσσεια πολυτέλεια, εξαιρετικό εξοπλισμό και χώρους, υψηλό επίπεδο άνεσης στο ταξίδι και δυνατό κινητήρα, το VolvoXC70 είναι ένα crossover το οποίο απευθύνεται σε εκείνους που το φυσάνε το χρήμα. Σε αυτούς που δεν θέλουν να κάνουν συμβιβασμούς στην διάρκεια της εβδομάδας και τα Σάββατα του χειμώνα εξορμούν στον Παρνασσό.




Στα συν



Ποιότητα κατασκευής.

Εξαιρετική εικόνα στο ταξίδι.

Αίσθηση πολυτέλειας

Πλούσιοι χώροι

Δυνατός κινητήρας

Πλούσιος εξοπλισμός




Στα μείον



Τσουχτερή τιμή

Κόστος χρήσης με βάση το νέο φορολογικό καθεστώς

Volvo XC70 T6 Momentum



ΤΙΜΗ
: € 58.300




ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ


Μήκος: 4838 mm


Πλάτος: 1861 mm


Ύψος: 1.604 mm


Κινητήρας: 6κύλινδρος,


Κυβισμός: 2.953 κ.ε


Ιπποδύναμη: 304 ίπποι


Μέγιστη ροπή: 40,8kgm


Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων


Μετάδοση κίνησης: Σε όλους τους τροχούς


Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα: 7,4 δευτερόλεπτα *


Τελική ταχύτητα: 230 χλμ./ώρα *


Κατανάλωση: 10,6 λίτρα / 100 χλμ.. σε μικτό κύκλο *



* Εργοστασιακές μετρήσεις




ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ



Σύστημα επαγρύπνησης του οδηγού (DAC)

Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (LDW)

Ενεργοί κατευθυνόμενοι προβολείς (ABL)

Φώτα απότομου φρεναρίσματος (EBL)

Έξυπνο σύστημα πληροφόρησης οδηγού (IDIS)

Αυτορυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου γκαζιού (ACC) με προειδοποίηση προσέγγισης (DA)

Σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης και αυτόματης πέδησης (CWAB)

Προβολείς Dual Xenon

Σύστημα αντιντεραπαρίσματος (DSTC)

Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των φρένων (ABS) με υδραυλική υποβοήθηση πέδησης (HBA) και σύστημα ετοιμότητας φρένων (RAB)

Σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών (TPMS)

Προβολείς ομίχλης εμπρός

Σύστημα προστασίας αυχένα και πλάτης (WHIPS)

Αερόσακοι δύο σταδίων, οδηγού και συνοδηγού

Πλευρικοί αερόσακοι δύο θαλάμων

Αερόσακοι οροφής (IC)

Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό

Αποθηκευτικός χώρος στο δάπεδο του χώρου αποσκευών

Τηλεχειριζόμενος συναγερμός

Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες με φωτισμό εδάφους

Ηλεκτρονικός κλιματισμός δύο ζωνών

Ηχοσύνολο

Χειριστήριο ηχοσυστήματος στο τιμόνι

Trip computer

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα