Στην τελική ευθεία το τελευταίο τμήμα του Μαλιακού

Στην τελική ευθεία το τελευταίο τμήμα του Μαλιακού
Το πέταλο του Μαλιακού LAMIA/SENTRA/PALAMIOTIS

Τη σύμβαση για την κατασκευή του τελευταίου τμήματος του Μαλιακού υπέγραψαν ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ.Σουφλιάς και οι εκπρόσωποι της αναδόχου κοινοπραξίας.

Τη σύμβαση για την κατασκευή του τελευταίου τμήματος του Μαλιακού που περιλαμβάνει τις παρακάμψεις Στυλίδας και Καραβόμυλου, μήκους 19,3 χλμ. και συνολικού προϋπολογισμού 200 εκ. ευρώ υπέγραψε την Παρασκευή (1/6) ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς και οι εκπρόσωποι της αναδόχου κοινοπραξίας.

Όπως δήλωσε ο κ. Σουφλιάς, το τμήμα του αυτοκινητόδρομου από τον ανισόπεδο κόμβο Αγίας Μαρίνας Στυλίδας μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο Ραχών θα ακολουθήσει εντελώς νέα χάραξη παρακάμπτοντας την Στυλίδα και τον Καραβόμυλο με τρεις σήραγγες και τέσσερις κοιλαδογέφυρες. Υπολογίζεται ότι το έργο θα ολοκληρωθεί το 2010.

Σήμερα υπογράψαμε τη σύμβαση για την ανάθεση κατασκευής του τελευταίου μεγάλου έργου που χρειάζεται να κατασκευαστεί για να γίνει το φονικό πέταλο του Μαλιακού στο σύνολό του ένας ασφαλής αυτοκινητόδρομος ευρωπαϊκών προδιαγραφών τόνισε ο υπουργός και πρόσθεσε: Τον Μάρτιο του 2004 δεν υπήρχε στο ΥΠΕΧΩΔΕ η πρόβλεψη για την κατασκευή αυτού του έργου ούτε σχετικές μελέτες. Τον Ιανουάριο του 2005 αναθέσαμε την μελέτη του έργου και αφού ολοκληρώθηκε το εντάξαμε στο Γ’ ΚΠΣ τον Ιανουάριο του 2007 εξασφαλίζοντας την χρηματοδότησή του. Με την έναρξη κατασκευής της τελευταίας αυτής εργολαβίας, το μέτωπο των έργων στο Πέταλο Μαλιακού θα εκτείνεται σε 78,4 χλμ., με συνολικό προϋπολογισμό περίπου 800 εκατ. ευρώ. Από το φετινό καλοκαίρι, όμως, αρχίζουμε να παραδίδουμε στην χρήση των οδηγών σημαντικά τμήματα του νέου σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου, όπως οι παρακάμψεις Αγίου Κωνσταντίνου (11,4 χλμ.) και Καμένων Βούρλων (9 χλμ.)”. δήλωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα