Ο παλμός του CX παγκοσμίως “χτύπησε” δυνατά στην Αθήνα στο CX Summit 2022

Ο παλμός του CX παγκοσμίως “χτύπησε” δυνατά στην Αθήνα στο CX Summit 2022

Κορυφαία στελέχη του παγκόσμιου CX community και 30 κορυφαίοι ομιλητές από 20 χώρες "έδωσαν το παρών" στο CX Summit 2022, το κορυφαίο International διαδικτυακό συνέδριο της Boussias και του Marketing Week.

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη (27/01) το CX Summit 2022, το κορυφαίο International διαδικτυακό συνέδριο της Boussias και του Marketing Week που αφορά στην εμπειρία του πελάτη.

Για περσότερες από 10 ώρες, 350 κορυφαία στελέχη του παγκόσμιου CX community και 30 κορυφαίοι ομιλητές από 20 χώρες συγκεντρώθηκαν προκειμένου να σχεδιάσουν και να αποφασίσουν την ατζέντα για τη επόμενη ημέρα του CX.

Σε ένα συνέδριο αφιερωμένο στην εμπειρία του πελάτη δεν μπορούσε να λείπει το experience. “Surprise & Delight” στιγμή του συνεδρίου η απονομή – εκ μέρους της BOUSSIAS – τιμητικής διάκρισης στον καθηγητή Philip Kotler. Με την κίνηση αυτή, η εταιρεία θέλησε να εκφράσει τον ειλικρινή θαυμασμό της στο πρόσωπο του κ. Kotler για την τεράστια συμβολή του στην επιστήμη του Marketing.

Έλληνες και ξένοι ομιλητές, παρουσίασαν επιτυχημένα case studies, ανέλυσαν τα challenges αλλά και τις δυνατότητες που δίνει το επιτυχημένο Customer Experience και έδωσαν συμβουλές για την καλύτερη δυνατή αξιοποίησή του.

Οι παρευρισκόμενοι είχαν επίσης την ευκαιρία να μάθουν τα βασικά στοιχεία που επηρεάζουν την αντίληψη των πελατών, το ρόλο της ενσυναίσθησης στη σύσφιξη της σχέσης εταιρίας – πελάτη, καθώς επίσης και τις αλλαγές τις οποίες χρειάζεται να τολμήσουν οι εταιρίες. Σημαντικό μέρος της ατζέντας αφιερώθηκε στο ρόλο του digital transformation στο Customer Experience, στο inclusive experience και στο patient experience.

Το CX Summit 2022 πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών και με την επιστημονική υποστήριξη του Οικονομικoύ Πανεπιστημίου Αθηνών.

Χρυσός Χορηγός η Pobuca, Μεγάλος Χορηγός η ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ, Χορηγοί οι εταιρίες Barphone, Cosmote e-value, ΔΕΠΑ, Opium Works, Performance, PWC και Satori Analytics, και Υποστηρικτής η εταιρεία payabl.

Global Partner οι εταιρείες Anthrolytics, CX Expert Asia, Frontira, Zero In, Quirk’s και real CX. Χορηγός πρωινού ο Γρηγόρης και Χορηγός Livestreaming η Coneq. Media Partners οι 360 magazine, Customer Experience Magazine, Naftemporiki, naftemporiki.gr, news 24/7 και epixeiro.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ανακοινώθηκε CX Summit 2023, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2023.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα