Ψηφιακό Marketing: Σπουδές με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Ψηφιακό Marketing: Σπουδές με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

H διαφορά ανάμεσα στο ψηφιακό marketing και στο παραδοσιακό είναι σαν τη διαφορά ανάμεσα στο να ψάχνεις κάποιον έχοντας μια περιγραφή της φυσιογνωμίας του και στο να έχεις όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο.

Οι marketers που μπορούν να χειρίζονται τις τεχνικές και τα εργαλεία του ψηφιακού marketing πλεονεκτούν σε κάθε επίπεδο, καθώς εξασφαλίζουν για τις εταιρείες τους καλύτερη στόχευση του κοινού τους, με πολύ μικρότερο κόστος. Ακόμα και μεγάλες «παραδοσιακές» εταιρείες έχουν δημιουργήσει τμήματα ψηφιακού marketing, στελεχώνοντάς τα με marketers της «ψηφιακής γενιάς».

Παρά την οικονομική κρίση, τα στελέχη ψηφιακού marketing είναι περιζήτητα, ειδικά αν διαθέτουν μια ευρύτερη γνώση της αγοράς, των μηχανισμών της και των στρατηγικών επικοινωνίας κάθε κατηγορίας προϊόντων.

 

Οι σπουδές Ψηφιακού Marketing είναι μια από τις πολλές επιλογές σπουδών που προσφέρει το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του BCA, με την ευθύνη του Plymouth University, το οποίο απονέμει τους τίτλους σπουδών. Οι απόφοιτοι του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων παίρνουν Bachelor Degree στις παρακάτω ειδικότητες:

  • BSc (Hons) Accounting and Finance
  • BSc (Hons) Business Management
  • BSc (Hons) Business Management [Entrepreneurship and Innovation]
  • BSc (Hons) Business Management [Marketing]

και μπορούν να προχωρήσουν σε μεταπτυχιακές σπουδές για την απόκτηση Master Degree:

  • MBA
  • MBA for Executives
  • MSc Accounting and Finance
  • MSc Digital Marketing
  • MSc Business Psychology
  • MSc Consumer Psychology

Το BCA, το πρώτο ελληνικό κολλέγιο που, εδώ και 50 σχεδόν χρόνια, συνέδεσε τις σπουδές με την αγορά εργασίας, δίνει τη δυνατότητα επιλογής και άλλων τομέων με μεγάλη ζήτηση, άμεση απορρόφηση από την αγορά εργασίας και μεγάλες επαγγελματικές προοπτικές στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως είναι ο ξενοδοχειακός και ο ναυτιλιακός.

 

Οι απόφοιτοι μπορούν να εργασθούν παντού στον κόσμο, και στον Δημόσιο Τομέα, καθώς οι τίτλοι σπουδών αναγνωρίζονται από το ελληνικό κράτος και θεωρούνται ισοδύναμοι των δημόσιων πανεπιστημίων.

Από φέτος το BCA αποκτάει ένα state-of-the-art City-Campus, στους Αμπελόκηπους, στο οποίο θα μεταφερθούν όλες οι δραστηριότητές του. Πρόκειται για ένα αρχιτεκτονικό κόσμημα, δημιουργία του Αλέξανδρου Τομπάζη, το γνωστό βιοκλιματικό “μπλε κτήριο” στο 205 της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, 4.100 τετραγωνικών μέτρων, που ανακατασκευάζεται από τον Θανάση Χοχλιδακη. Στους 9 ορόφους του (6 υπέργειοι και 3 υπόγειοι) υπάρχουν πρωτοποριακά «εργαλεία» σπουδών.

Για παράδειγμα, οι φοιτητές του ναυτιλιακού τμήματος θα έχουν στη διάθεσή τους προσομοιωτές γέφυρας πλοίου και μηχανής, ενώ οι φοιτητές του ξενοδοχειακού τμήματος θα ζουν σε ένα πρότυπο πραγματικό ξενοδοχείο κάνοντας την πρακτική τους στο gourmet εστιατόριό του, στη reception και στα δωμάτιά του.

Σε εξειδικευμένα tech corners, οι φοιτητές θα μπορούν να πειραματίζονται με τεχνολογίες αιχμής όπως 3d printers, VR sets και laser cutters, ενώ μέσω beacons εγκατεστημένων σε όλους τους χώρους του κτηρίου, θα μπορούν να ενημερώνονται, σε πραγματικό χρόνο, για τα νέα του κολεγίου τους στο κινητό τους. Μοντέρνες βιβλιοθήκες με χιλιάδες τίτλους βιβλίων και με ηλεκτρονική πρόσβαση σε άπειρες βάσεις ακαδημαϊκών δεδομένων διασυνδέουν τους φοιτητές με το σύνολο κυριολεκτικά της επιστημονικής γνώσης στον τομέα τους. Μια τεράστια lounge area θα είναι το κέντρο της κοινωνικής ζωής του κολεγίου, ενώ ένας πρωτοποριακός πολυχώρος – αμφιθέατρο, το κέντρο της πολιτιστικής ζωής και της ψυχαγωγίας.

Συνδυάζοντας μοντέρνες σπουδές με μοντέρνο περιβάλλον και σε σύνδεση με την αγορά, το BCA απευθύνεται σε νέους που αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα τις σπουδές και το μέλλον τους και έχουν βάλει ψηλά τον πήχη των απαιτήσεων και των προσδοκιών τους.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα