INO: Εντυπωσιακό graffiti για την πρόληψη της ηπατίτιδας C

INO: Εντυπωσιακό graffiti για την πρόληψη της ηπατίτιδας C
Το τεράστιο graffiti βSnowblindβδημιουργήθηκε στο κέντρο της Αθήνας, λίγα μέτρα από την Ομόνοια (Πειραιώς και Δεληγιώργη) στον τοίχο του κτιρίου του ΕΟΠΥΥ. Το έργο υποστηρίζει ο σύλλογος ασθενών ήπατος "Προμηθέας". (EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ) Eurokinissi

Η έκφραση της υγείας μέσα από την τέχνη. Μια νέα, φιλόδοξη και εναλλακτική εκστρατεία ενημέρωσης για την Ηπατίτιδας C, με την προβολή μιας διαφορετικής διάστασης της ασθένειας, μέσω της τέχνης του street art (Pic+Vid)

“Snowblind”, ονομάζεται το νέο graffiti του INO, ενός από διασημότερους καλλιτέχνες και εκφραστές αυτής της μορφής τέχνης στην Ελλάδα αλλά και Παγκόσμια. Το graffiti  δημιουργήθηκε στο κέντρο της Αθήνας, λίγα μέτρα από την Ομόνοια (Πειραιώς και Δεληγιώργη) στον τοίχο του κτιρίου του ΕΟΠΥΥ. Το έργο υποστηρίζει ο σύλλογος ασθενών ήπατος ” Προμηθέας“.

Ο Σύλλογος Ασθενών Ήπατος Ελλάδος «Προμηθέας» ξεκίνησε την υλοποίηση μίας νέας φιλόδοξης και εναλλακτικής εκστρατείας ενημέρωσης για την Ηπατίτιδας C, με την προβολή μιας διαφορετικής διάστασης της ασθένειας, μέσω της τέχνης του street art.

Μια πρωτοπόρα ιδέα, η οποία θα «χτίσει» έναν νέο θεσμό έκφρασης και επικοινωνίας, με πολλαπλούς αποδέκτες. Μια προσέγγιση, φρέσκια, καινοτόμα, και κυρίως «εναλλακτική» που θα κάνει τη διαφορά, «μιλώντας» στο κοινό με μια «άλλη γλώσσα», από αυτήν που έχουν συνηθίσει!

Έτσι, κεντρικό εικαστικό της εκστρατείας, αποτελεί η εν λόγω δημιουργία του  ΙΝΟ,. Μέσα από τη δημιουργία του, αποτυπώνει την προτροπή αλλά και την αλλαγή στάσης που θα πρέπει να υιοθετήσει ο σημερινός άνθρωπος, απέναντι στο καθημερινό «κυνήγι θησαυρού» για τα υλικά αγαθά.

Eurokinissi

Μέσω αυτής της προσέγγισης, προβάλλεται το μήνυμα του Συλλόγου, απέναντι στην κοινωνία. Ο σημερινός άνθρωπος θα πρέπει να εστιάσει στη πρόληψη, αλλά και στη διαφύλαξη της υγείας του και όχι σε ένα ατέρμονο κυνήγι του χρήματος.

Αυτήν την φορά με σύμμαχο την Τέχνη, ο Σύλλογος Ασθενών Ήπατος Ελλάδος «Προμηθέας», συνεχίζει την προσπάθειά του να γεφυρώσει το χάσμα ενημέρωσης, με μια εκστρατεία που στόχο έχει την ευαισθητοποίηση, την πρόληψη και παράλληλα την προτροπή σε εξετάσεις στο ευρύ κοινό.

«Πρωταρχικός μας στόχος για αυτήν την εκστρατεία ήταν το «διαφορετικό». Προσπαθήσαμε να «παντρέψουμε» μια μορφή τέχνης με ένα μήνυμα που να έχει απήχηση σε όλους τους συνανθρώπους μας. Αυτό που πραγματικά θέλουμε, είναι να δείξουμε στον κόσμο την αξία της υγείας, ως το πραγματικό και απαραίτητο αγαθό, για την καθημερινότητά μας. Να δείξουμε σε όλους γύρω μας, την αξία της πρόληψης, της έγκαιρης διάγνωσης, αλλά κυρίως, να καταστήσουμε σαφές ότι η Ηπατίτιδα C, θεραπεύεται. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα. Να βρούμε έναν τρόπο πέραν του τηλεοπτικού κοινωνικού μηνύματος, που θα «αγγίζει» τον κόσμο 365 ημέρες το χρόνο.

Επιλέξαμε να συνεργαστούμε με τον ΙΝΟ, μιας και είναι ο απόλυτος εκφραστής της τέχνης, καταξιωμένος σε παγκόσμιο επίπεδο. Μετά από μια εβδομάδα, ακούραστης και συνεχής δουλειάς του, μπορούμε πλέον να «περάσουμε» το δικό μας μήνυμα, σε όλους, μέσα από τη δική του τη ματιά! Από πλευράς μας, θέλουμε να τον ευχαριστήσουμε ακόμη μια φορά για τη συμμετοχή του σε αυτήν την προσπάθεια.», δήλωσε ο  Πρόεδρος του Συλλόγου Ασθενών Ήπατος Ελλάδος «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ» Γιώργος Καλαμίτσης.

Ο ΙΝΟ “εισβάλλει” με τα σχέδιά του στους δρόμους της Αθήνας από το 2000. Στο παρελθόν έχουμε δει τη ζωγραφική του στο κτίριο της Ελληνικής Βιβλικής Εταιρείας στα Εξάρχεια, στην πρόσοψη του κτιρίου της Στέγης Γραμμάτων & Τεχνών στο πλαίσιο της έκθεσης No Respect για το αθηναϊκό Γκραφίτι, ενώ το έργο του We Have The Power που βρίσκεται στον Πειραιά, χρηματοδοτήθηκε από το National Geographic αφού αποτελεί μέρος ενός ντοκιμαντέρ για την Αθήνα.

Η εκστρατεία θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του 2016. Στο πλαίσιο της ενημέρωσης και προσέγγισης περισσότερων ανθρώπων, έχει δημιουργηθεί ένα κοινωνικό μήνυμα, καθώς και ένα video με πλάνα και λήψεις από τη διάρκεια της δημιουργίας του ΙΝΟ.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα