Big Bang Theory: Ο Σέλντον Κούπερ είναι υπαρκτό πρόσωπο και λέγεται Έλιοτ Τάνερ

Τον Απρίλιο ο Elliott Tanner πήρε το πτυχίο του (στη φυσική -και δεύτερο στα μαθηματικά) από το University of Minnesota. Είναι 13 χρόνων. Instagram

Ο Έλιοτ Τάνερ τελείωσε το σχολείο στα 9, πήγε για δυο χρόνια σε κοινοτικό κολέγιο, εκεί κατάλαβε πως θέλει να κατανοήσει τα μυστικά του κόσμου και στα 13 πήρε πτυχίο στη φυσική.

Θα θέλαμε να θυμηθείτε πού ήσασταν και τι κάνατε, στα 13 σας, πριν σας πούμε πως σε αυτήν την ηλικία ο Έλιοτ Τάνερ (Elliott Tanner) πήρε το πρώτο του πανεπιστημιακό πτυχίο, από το University of Minnesota. Είναι στη φυσική. Το minor πτυχίο του ήταν στα μαθηματικά. Στα χρόνια που ήταν φοιτητής, πήρε μέρος σε έρευνες και δίδασκε συμφοιτητές του.

Από όταν πήγε στο Πανεπιστήμιο (στα 13), τον ακολουθεί πάντα το ενδιαφέρον των media, όπου αναφέρεται ως “Σέλντον Κούπερ”, χαρακτήρα της δημοφιλούς σειράς The Big Bang Theory. Ο Elliott έχει αποκαλύψει πως έχει γνωρίσει τον πρωταγωνιστή του Young Sheldon, Ίαν Άρμιτατζ και ότι είναι φίλοι.

Για την ιστορία, σύμφωνα με το BBC ο νεαρότερος πτυχιούχος όλων των εποχών λέγεται Michael Kearney και πήρε πτυχίο στην ανθρωπολογία (από το University of South Alabama) το 1992, στην ανθρωπολογία. Ήταν 10 χρόνων.

Σε ό,τι αφορά τον Elliott, έχει ως νέο στόχο να το διδακτορικό, εφόσον οι γονείς του βρουν τους σχετικούς πόρους. Όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει ειδήμων στη θεωρητική φυσική υψηλής ενέργειας -αφορά τη μελέτη των πλέον στοιχειωδών δομικών στοιχείων της ύλης και των θεμελιωδών δυνάμεων που υπάρχουν μεταξύ τους- και καθηγητής φυσικής, σε πανεπιστήμιο.

Οι γονείς του παιδιού δήλωσαν πως κατάλαβαν για πρώτη φορά πως το παιδί τους ήταν χαρισματικό, πριν ξεκίνησε το σχολείο. Δηλαδή, στα 3, όταν επέδειξε αξιοσημείωτες γλωσσικές και μαθηματικές δεξιότητες από την πρώτη στιγμή. Δυο χρόνια μετά, τον ‘έγραψαν’ στο νηπιαγωγείο, από το οποίο έφυγε πολύ γρήγορα, με τους καθ’ ύλην αρμοδίους να εξηγούν στην οικογένεια του πως η παραδοσιακή εκπαιδευτική εμπειρία του ‘έκανε’. Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα, χρησιμοποίησαν το γεγονός ότι “μιλούσε ήδη για επιταχυντές σωματιδίων, ενώ οι συνομήλικοι του έβγαιναν στην αυλή και παρίσταναν τον Superman”.

Οι Tanner αποφάσισαν πως αυτό που ταίριαζε στο αγόρι τους ήταν το home schooling, το οποίο ανέλαβαν οι ίδιοι-για να είναι βέβαιοι ότι προσφέρουν στο παιδί τους τις γνώσεις για τα αντικείμενα που το ενδιέφεραν περισσότερο.

Το ζευγάρι προσπάθησε να περιορίσει τον Elliott στις εκπαιδευτικές ενότητες των συνομηλίκων του, ώσπου κατάλαβε πως αυτό ήταν αδύνατο “αφού προχωρούσε με εκπληκτικό ρυθμό. Μάθαινε και ‘κατανάλωνε’ πληροφορίες πολύ πιο γρήγορα, από ό,τι μπορούσαμε να του τις παρέχουμε” εξήγησε η μητέρα του, “το δωμάτιο του, ήταν γεμάτο με σχολικά βιβλία που διάβαζε πολύ γρήγορα. Συχνά διάλεγε να ξοδεύει τα χρήματα που του έδιναν ως δώρο γενεθλίων σε βιβλία, αντί για παιχνίδια. Έως τα 9 του χρόνια, είχε ολοκληρώσει την ύλη των μαθητών του λυκείου, με τους γονείς του να μην μπορούν πια, να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις.

Έτσι, τον ‘έγραψαν’ στο τοπικό κοινοτικό κολέγιο. “Είχαμε τρομοκρατηθεί, αλλά διέπρεψε, ενώ η διοίκηση του σχολείου και οι άλλοι μαθητές τον φρόντιζαν”. Στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό ίδρυμα ο μικρός ανακάλυψε το πάθος του για τη φυσική. “Έως τότε ήθελα να γίνω μαθηματικός” ενημέρωσε, πριν προσθέσει ότι “από όταν εκτέθηκα στη φυσική, ήθελα να μάθω όσα περισσότερα μπορούσα για τα μυστικά του κόσμου”.

Στα 11 μεταφέρθηκε στο University of Minnesota, για να αρχίσει τις σπουδές του στη φυσική και τα μαθηματικά. Η ευκολία με την οποία προσαρμόστηκε στην κολεγιακή ζωή, ενώ ήταν τόσο μικρός ήταν σοκ για τους καθηγητές του και τους -κατά πολύ μεγαλύτερους- συμφοιτητές του. “Στην αρχή υπήρχε μια σύγχυση, όταν με έβλεπαν στα μαθήματα. Δεν μπορούσαν να καταλάβουν πώς μπήκα στην αίθουσα και τι ήθελα εκεί. Αλλά πολύ γρήγορα έλυναν τις απορίες τους”.

Μολονότι τον χωρίζουν πολλά από τους συμφοιτητές του, λέει ότι το ηλικιακό χάσμα δεν τον εμπόδισε από το να κάνει παρέα μαζί τους στην τραπεζαρία και να παίρνει μέρος σε συζητήσεις για τη φυσική ή να παρακολουθεί -μαζί τους- ταινίες. Η μητέρα του είπε πως “η έκθεση του σε ανθρώπους που έχουν το ίδιο πάθος με εκείνον για τη φυσική, ήταν απίστευτα ανταποδοτικό για εκείνον. Είναι κάτι που ικανοποιεί το μυαλό του, καθώς μπορεί να κάνει βαθιές βουτιές στη γνώση, μαζί με άλλους που είναι στο επίπεδο του και να μάθει πράγματα, από εκπληκτικούς επιστήμονες”.

Όταν δεν ήταν με τους συμφοιτητές του, ήταν με συνομηλίκους του και έπαιζε video games. Ή ασχολείτο με τον προγραμματισμό, που είναι ένα άλλο πάθος του.