Οι κούκλες Labubu φέρνουν αυξημένα κέρδη τουλάχιστον κατά 350%
Διαβάζεται σε 3'
Η Pop Mart αναμένει τεράστια αύξηση κερδών, με τις κούκλες Labubu να προκαλούν φρενίτιδα αγορών και μεγάλες ουρές στα καταστήματα παγκοσμίως.
- 16 Ιουλίου 2025 13:10
Η κινεζική εταιρεία παιχνιδιών Pop Mart, που είναι πίσω από τις εξαιρετικά δημοφιλείς κούκλες Labubu, ανακοίνωσε ότι τα κέρδη της θα εκτοξευτούν τους πρώτους έξι μήνες του τρέχοντος έτους.
Η εταιρεία με έδρα το Πεκίνο ανέφερε ότι αναμένει αύξηση των κερδών της τουλάχιστον 350% για την εν λόγω περίοδο, καθώς τα έσοδα τριπλασιάστηκαν.
Η Pop Mart, η οποία έχει χρηματιστηριακή αξία άνω των 40 δισ. δολαρίων (£31,6 δισεκατομμύρια), πρόσθεσε ότι η κερδοφορία ενισχύθηκε από την αυξημένη αναγνωρισιμότητα της μάρκας παγκοσμίως και τους ελέγχους κόστους.
Οι συλλέκτες έχουν εθιστεί στις κούκλες Labubu που έχουν εξαντληθεί από τα ράφια και έχουν προκαλέσει μεγάλες ουρές στα καταστήματα παγκοσμίως.
Η Pop Mart είναι πιο γνωστή για την πώληση παιχνιδιών σε «τυφλά κουτιά» – μια μορφή συσκευασίας που κρύβει το περιεχόμενο μέχρι να ανοίξει. Αυτή η τακτική μάρκετινγκ έχει δεχτεί κριτική για την ενθάρρυνση συμπεριφορών τύπου τζόγου και υπερβολικών αγορών.
Η διεθνής επιτυχία της Pop Mart και της σειράς Labubu
Οι κούκλες Labubu, που κυκλοφόρησαν το 2019, βοήθησαν την εταιρεία να γίνει σημαντικός λιανοπωλητής, λειτουργώντας περισσότερους από 2.000 αυτόματους πωλητές και καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
Όπως γράφει το BBC, η Pop Mart ξεκίνησε να πουλάει τις μετοχές της στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ το 2020 και η χρηματιστηριακή της αξία έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 600% τον τελευταίο χρόνο.
Οι πωλήσεις εκτός της ηπειρωτικής Κίνας συνέβαλαν σχεδόν στο 40% των συνολικών εσόδων της για το 2024. Πολλά καταστήματα σε όλο τον κόσμο χρειάστηκε να αναστείλουν τις πωλήσεις των κούκλων Labubu λόγω της υπερβολικής ζήτησης.
Οι πωλήσεις της Labubu έχουν εκτοξευτεί, ιδίως στις ΗΠΑ, χάρη στις υποστηρίξεις από διασημότητες, όπως η Κιμ Καρντάσιαν και η Λίσα από το K-pop συγκρότημα Blackpink.
Η συνεργασία της Pop Mart με μεγάλες μάρκες όπως η Coca-Cola και το μάνγκα franchise One Piece έχει επίσης ενισχύσει το προφίλ της Labubu παγκοσμίως.
Η αγορά για τα παιχνίδια έχει δημιουργήσει μια ανθούσα αγορά μεταπώλησης, όπου οι κούκλες, που αρχικά πωλούνταν γύρω από τα 10 δολάρια, μπορούν να φτάσουν μέχρι και εκατοντάδες δολάρια.
Χαρακτηριστικό της φρενίτιδας είναι το γεγονός ότι τον Ιούνιο, μια κούκλα Labubu ανθρώπινου μεγέθους πωλήθηκε για 150.000 δολάρια σε δημοπρασία στο Πεκίνο.