Η εκδήλωση των 50 χρόνων της La Roche Posay στο Παρίσι είχε ήλιο, πάρτι, πολλή ιστορία, νέα προϊόντα, καινοτομίες και τεχνολογία!
Διαβάζεται σε 10'
- 09 Μαΐου 2025 13:55
Στο Palais Brongniart σε μια σπάνια ηλιόλουστη μέρα, δημοσιογράφοι και content creators περιηγηθήκαμε στους γεμάτους πληροφορία και ιστορία χώρους και ακούσαμε τις ομιλίες των ανθρώπων της La Roche Posay για τον μισό αιώνα φροντίδας των αναγκών του δέρματός μας.
Οι άνθρωποι της La Roche Posay μας καλωσόρισαν και μας παρουσίασαν τη σταθερή από καταβολής του brand φιλοσοφία της που έχει επίκεντρο και αφετηρία τον άνθρωπο και τις λύσεις για μια καλύτερη ποιότητα ζωής
Οι εορτασμοί ολοκληρώθηκαν με ένα γεμάτο λάμψη πάρτι στο υπέροχο Petit Palais με τον μαγικό του κήπο (είπαμε, ήταν ζεστή η βραδιά) και την τέχνη να παντρεύεται με μοναδικό τρόπο με την ομορφιά και την επιστήμη.
Για τον εορτασμό των 50 χρονων, κόπηκε τούρτα και στη συνέχεια όλοι οι καλεσμένοι, δημοσιογραφοι, creators, δερματολόγοι γιόρτασαν σε ένα μοναδικό παρτυ με παριζιάνικη κομψότητα.
Και θα σταθώ λίγο στην επιστήμη, αφού η La Roche Posay στηρίζεται σε αυτή για να καινοτομήσει και να δώσει λύσεις ουσίας.
Όπως χαρακτηριστικά είπε η Advanced Research General Manager, Anne Colonna, “δεν αλλάζουμε απλώς τη ρουτίνα του skincare, αλλάζουμε ζωές”. Λίγο αργότερα, από την ίδια σκηνή, ο σούπερ σταρ του gaming, Ninja, μοιράστηκε μαζί μας τη δική του ιστορία με το μελάνωμα, αναφέροντας πόσο σημαντική είναι ή πρόληψη μέσα από τους δερματολογικούς ελέγχους.
Η La Roche Posay, από το ξεκίνημά της στην ομώνυμη πόλη με το ιαματικό νερό που είναι αναπόσπαστο κομμάτι της σύνθεσης των προϊόντων του brand, στόχευσε στην καλυτέρευση της ζωής των ανθρώπων, με λύσεις που δεν αγγίζουν απλώς την επιφάνεια και με προϊόντα που παίρνουν πολλά χρόνια έρευνας και δοκιμών για να δώσουν ουσιαστικές απαντήσεις.
Με αφορμή αυτά τα γενέθλια, συναντηθήκαμε μετά τις ομιλίες και την εξερεύνηση των ειδικά διαμορφωμένων χώρων του Palais Brongniart, με τους Alexia Papadopoulos (Global Deputy Manager Innovation & Marketing) και Maxime Dupont (Director Sustainabilty & Brand Cause).
Καθίσαμε στο ειδικά διαμορφωμένο σημείο που ήταν αφιερωμένο στην αντιηλιακή προστασία (τα Anthelios είναι από τα πιο αγαπημένα αντιηλιακά στη χώρα μας) και συζητήσαμε αρχικά με την Alexia Papadopoulos για καινοτομία (το Melasyl TM που είναι μια απο τις μεγάλες επιστημονικές καινοτομίες και που πλέον έρχεται να ενταχθεί και στη σειρά Anthelios).
Σε μια εποχή που όλοι αναζητούν την καινοτομία, πώς θα καταφέρει η La Roche Posay να συνεχίσει να είναι στην κορυφή;
Α.P: H La Roche Posay έχει αποστολή να παρέχει skincare που αλλάζει τη ζωή των ανθρώπων, όσων έχουν ζητήματα δερματολογικά, των ασθενών. Και έχουμε τρεις πυλώνες στους οποίους στηρίζουμε την καινοτομία. Πρώτον διεξάγουμε μεγάλες επιδημιολογικές μελέτες να καταλάβουμε πως επηρεάζεται η ζωή κάποιου από μια πάθηση, όπως π.χ. το έκζεμα. Μετά επενδύουμε πραγματικά στην έρευνα. Για παράδειγμα, όταν λανσάραμε πριν 30 χρόνια το Mexoryl, ήταν ένα νέο αντηλιακό φίλτρο που ερευνούσαμε για 10 χρόνια, στηριγμένο σε 65 επιστημονικές μελέτες, για το οποίο έγιναν έξι εκδοσεις. Και μετά την έρευνα, κάνουμε πάρα πολλά τεστ, όχι απλώς για να αποδείξουμε την αποτελεσματικότητα ενός συστατικού, αλλά για να αποδείξουμε και την υπεροχή του, την αποτελεσματικότητά του σε κάθε τύπο δέρματος, σε κάθε ήπειρο. Αυτός είναι ο οδηγός μας προς την καινοτομία. Πάντα ξεκινάμε με τον καταναλωτή.
Σε αυτά τα 50 χρόνια ζωής της La Roche Posay, ποια καινοτομία θεωρείτε ως την πιο συναρπαστική;
Το λανσάρισμα του συστατικού Melasyl. H La Roche Posay έχει ένα μεγάλο πορτφόλιο αντιμετώπισης διάφορων προβλημάτων του δέρματος – όπως η ακμή ή το έκζεμα ή τη φωτοπροστασία. Δεν αντιμετωπίζαμε όμως την υπερμελάγχρωση. Κάναμε τη μεγαλύτερη επιδημιολογική μελέτη στον κόσμο, και ανακαλύψαμε ότι ένας στους δύο ανθρώπους πάσχουν από αυτή. Σε όποιον φωτότυπο και να ανήκουν, όποια ηλικία και να έχουν. Το Melasyl ™ δρα με τελείως διαφορετικό τρόπο από οποιοδήποτε άλλο συστατικό ενάντια στην υπερμελάγχρωση. Προλαμβάνει τη δημιουργία νέων και καταπολεμά τις ήδη υπάρχουσες κηλίδες χωρίς να διαταράσσει τις φυσικές διεργασίες του δέρματος ή να προκαλεί ερεθισμούς.
Στην απορία μου για το αν έχουν μπει ποτέ στον πειρασμό να λανσάρουν ένα καθαρά αντιγηραντικό προϊόν, η Alexia μου απάντησε ότι “πάντα έχουμε αντιγήρανση, από την αρχή, αλλά είναι συνδεδεμένη με τα ιατρεία των δερματολόγων, όπως π.χ. ειδικά peeling. Και έχουμε μεγάλη γκάμα προϊόντων από το 2017 που λειτουργούν ενάντια στη γήρανση του δέρματος. Όταν πας στον δερματολόγο, σου λέει να βάζεις π.χ. το πρωί βιταμίνη C και το βράδυ ρετινόλη ή γλυκολικό οξύ και υαλουρονικό οξύ. Το Hyalu B5 είναι από τα πιο σημαντικά μας προϊόντα. Μπορεί η γήρανση του δέρματος να μην είναι πάθηση, αλλά στη La Roche Posay μας ενδιαφέρει πολύ και η ψυχική υγεία του ανθρώπου, το να νιώθει καλά ψυχολογικά. Ξέρουμε λοιπόν ότι μια γυναίκα, ιδίως σήμερα με τα social media, μπορεί να στρεσαριστεί και να αγχωθεί μεγαλώνοντας. Έχουμε τις λύσεις, πάντα με επιστημονική προσέγγιση και θέλουμε να δουλεύουμε μαζί με τους δερματολόγους μας. Επομένως, χωρίς να λέμε ότι η αντιγήρανση είναι το νούμερο ένα ζητούμενό μας, είμαστε το leading brand σε αυτόν τον τομέα. Και θέλουμε οι λύσεις που προτείνουμε, η επιστήμη που προτείνουμε, να είναι προσιτές και από άποψη τιμής σε όλους.
Ο Maxime Dupont είναι επικεφαλής της βιωσιμότητας αλλά και του brand cause.
Tι ακριβώς σημαίνει brand cause;
M.D. Σημαίνει ότι ότι σαν brand έχουμε έναν σκοπό, έναν στόχο. Θέλουμε να έχουμε κοινωνικό αποτύπωμα, να βοηθάμε τον άνθρωπο, να είμαστε μια εταιρεία που την αφορά η δημόσια υγεία. Παίρνουμε πολύ σοβαρά την αποστολή μας στο να βοηθάμε ασθενείς και να βοηθάμε γενικά τους ανθρώπους. Η δράση μας στηρίζεται σε δύο πυλώνες: Ο πρώτος αφορά στην πρόληψη και τη διάγνωση του καρκίνου του δέρματος, το λέμε Save your Skin και δρούμε ενημερωτικά γύρω από τους κινδύνους της έκθεσης στον ήλιο και διοργανώνουμε δωρεάν έλεγχο σπίλων.
Ο δεύτερος πάλι σχετίζεται με τον καρκίνο και έχει να κάνει με την υποστηρικτική φροντίδα. Και είναι πολύ φυσικό για εμάς να ασχολούμαστε με αυτό, γιατί το 80% των καρκινοπαθών βιώνουν δερματικές παρενέργειες από τις θεραπείες τους. 50% από αυτούς διακόπτουν τις θεραπείες τους ή τις αναβάλουν λόγω της σοβαρότητας αυτών των παρενεργειών.
Εμείς λοιπόν μελετήσαμε τα πάντα γύρω από το πως επηρεάζουν οι θεραπείες το δέρμα και δημιουργήσαμε συγκεκριμένη ρουτίνα και συγκεκριμένα προϊόντα για να μειώσουμε αυτές τις παρενέργειες. Μετά λοιπόν από τα προϊόντα και τις έρευνες θελήσαμε να πάμε ακόμα πιο κάτω. Οπότε δημιουργήσαμε το site cancer-support.com, όπου τόσο οι ασθενείς όσο και οι φροντιστές τους να έχουν όλη την πληροφορία όχι μόνο για την περιποίηση του δέρματος, αλλά και για τη διατροφή, την ψυχική υγεία, την άσκηση, τα πάντα. Επίσης υλοποιούμε καμπάνιες ενημέρωσης για τον καρκίνο του δέρματος, στηρίζουμε ΜΚΟ που ασχολούνται με τον καρκίνο. Οπότε για να απαντήσω στην ερώτησή σου, θέλουμε να έχουμε κοινωνική προσφορά, ιδίως σε κάτι που πλήττει σε τέτοιο βαθμό τη σύγχρονη κοινωνία, όσο ο καρκίνος. Και το κάνουμε ολιστικά, με προσέγγιση 360. Ασχολούμαστε 25 χρόνια με τη σημασία της πρόληψης και της διάγνωσης και 15 με την υποστηρικτική φροντίδα.
Σε ό,τι αφορά τη βιωσιμότητα, “η La Roche Posay δουλεύει συνέχεια για να μειώνει όλο και περισσότερο το αποτύπωμά της, από τις συσκευασίες και τη χρήση ανακυκλωμένου και ανακυκλώσιμου πλαστικού, από τη λιγότερη ποσότητα πλαστικού ανά συσκευασία, μέχρι τις refillable εκδοχές πολλών προϊόντων και ακόμα και τη σύσταση κάθε σύνθεσης, πως μπορούμε να τη δημιουργήσουμε με μικρότερο αποτύπωμα στον πλανήτη, αλλά με ακριβώς την ίδια αποτελεσματικότητα και ασφάλεια προς τον καταναλωτή.
Όσο για το ποιες θα είναι οι προκλήσεις των επόμενων 50 ετών, ο Maxime διευκρινίζει “είμαστε πλέον ένα πολύ μεγάλο brand, άρα και η ευθύνη μας είναι μεγαλύτερη να δείξουμε τον δρόμο για μια πιο υπεύθυνη δερματολογική φροντίδα, τόσο σε κοινωνικό όσο και σε περιβαλλοντικό επίπεδο. Θέλουμε να συμβάλλουμε σε ένα καλύτερο αύριο για το δέρμα μέσα στο οποίο ζούμε και για τον πλανήτη πάνω στον οποίο ζούμε”.
Η La Roche Posay γιόρτασε στο Παρίσι μισό αιώνα ζωής και μαζί μισό αιώνα επιστήμης, καινοτομίας και φροντίδας του ευαίσθητου δέρματος και ήμασταν εκεί.