Η κρίση, τα “βραχιολάκια” και ο θάνατος της τοπικής οικονομίας

Η κρίση, τα “βραχιολάκια” και ο θάνατος της τοπικής οικονομίας

Τα "βραχιολάκια" πλήγμα για την τοπική οικονομία στη Ρόδο. Τι αναφέρουν στο NEWS 247 κάτοικοι και καταστηματάρχες για την τάση του all inclusive (Vid)

Όσο και αν οι τουρίστες παρελαύνουν κατά χιλιάδες στη Ρόδο, τα περίφημα “βραχιολάκια” έχουν καταστεί στον μεγαλύτερο εχθρό της τοπικής οικονομίας.

Το φαινόμενο με τα all inclusive ξενοδοχεία στο νησί των ιπποτών έκανε την εμφάνιση του πριν από μερικά χρόνια στο Φαληράκι.

Από τα έκτροπα που έβλεπαν το φως της δημοσιότητας, τις αντιδράσεις και τη δυσφήμιση ξεκίνησε και το τέλος της “χρυσής εποχής”. Το Φαληράκι δεν θυμίζει σε τίποτα πια εκείνα τα χρόνια.

Με την τουριστική κίνηση να έχει μειωθεί σημαντικά, τα all inclusive πακέτα αποτέλεσαν το ελκυστικό “δόλωμα” για να επιστρέψουν στο νησί οι τουρίστες.

“Φέτος μπορούσες να βρεις πακέτο με 35-40 ευρώ σε ξενοδοχείο πέντε αστέρων. Είναι λογικό όταν κάποιος επιλέγει ένα τέτοιο πακέτο να μην ξοδεύει τίποτα έξω αφού τα έχει όλα εξασφαλισμένα”, σχολιάζει στο NEWS 247 κάτοικος της Ρόδου.

Οι “εξορμήσεις” των τουριστών περιορισμένες. Τα πακέτα άλλωστε που κλείνουν τους εξασφαλίζουν εκτός από τη διαμονή, διατροφή και διασκέδαση σε τιμές ευκαιρίας.

“Έχουν πάρει τους τουρίστες μέσα στα ξενοδοχεία με αποτέλεσμα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να δεινοπαθούν να δουλέψουν”, σχολιάζει στο NEWS 247 ο Δημήτρης Καστρουνής που διατηρεί επιχείρηση στη Ρόδο.

Η οικονομική κρίση δεν αποτελεί “προνόμιο” των Ελλήνων. Έτσι και οι τουρίστες επιδιώκουν να γνωρίζουν το συνολικό κόστος των διακοπών τους στη χώρα μας, αποφεύγοντας να πέσουν θύματα επιτήδειων που έχουν τα μάτια τους στραμμένα μόνο στο πορτοφόλι τους.

“Από την πλευρά του πελάτη είναι ό,τι καλύτερο. Και εγώ στη θέση τους θα το εκμεταλλευόμουν. Το all inclusive όμως έχει γίνει ο “εχθρός” της τοπικής οικονομίας” επισημαίνει κάτοικος της Ρόδου.

Στην υιοθέτηση της παγκόσμιας τάσης του all inclusive έπαιξε τον δικό της ρόλο και η οικονομική εκμετάλλευση τουριστών από επιχειρηματίες που έφταναν να χρεώνουν, σύμφωνα με μαρτυρίες, ακόμα και είκοσι ευρώ για δύο μπίρες.

Η οικονομική κρίση που πλήττει τα τελευταία χρόνια ίσως αποτελέσει και ευκαιρία για εξάλειψη αμιγώς αισχροκερδικών νοοτροπιών από ορισμένους. Η ελπίδα άλλωστε πεθαίνει πάντα τελευταία…

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα