ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ: Τι απαντά για το πρόστιμο στη Black Friday

Διαβάζεται σε 3'
ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ: Τι απαντά για το πρόστιμο στη Black Friday
Αθλητικά προϊόντα (Φωτογραφία αρχείου) iStock

Η θέση της ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ για το διοικητικό πρόστιμο που επιβλήθηκε από το Υπουργείο Ανάπτυξης, στο πλαίσιο της Black Friday.

Για “κατάφορη αδικία” κάνει λόγο η ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ, στην πρώτη επίσημη θέση της για το πρόστιμο ύψους 500.000 ευρώ που τους επεβλήθη για πλασματικές εκπτώσεις.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ αναφέρεται ότι “σε καμία περίπτωση το περιστατικό δεν αντιπροσωπεύει τις εμπορικές πρακτικές της”, τονίζοντας ότι “επιδιώκει συνεχείς διαβουλεύσεις με τους αρμόδιους φορείς, για την ορθότερη δυνατή συμμόρφωση με τις επιταγές του νόμου”.

Ολόκληρη η ανακοίνωση τη ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ:

Αναφορικά με την αιφνίδια ανακοίνωση επιβολής διοικητικού προστίμου από το Υπουργείο Ανάπτυξης και η οποία αφορά στην πιθανή παραπλάνηση των καταναλωτών με ανακριβείς ανακοινώσεις τιμών, η ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ επιθυμεί να ενημερώσει για τα εξής:

Ο έλεγχος της υπηρεσίας αναφέρεται σε δύο (2) από τους 20.000+ κωδικούς του ηλεκτρονικού Οutlet καταστήματος https://www.sportsfactory.gr, κατά την περίοδο 7/10/2024 έως και 29/10/2024.

Στο ένα και μόνο προϊόν που πωλήθηκε από το εν λόγω Outlet ηλεκτρονικό κατάστημα στα 50,92 ευρώ, η αναφερόμενη παράβαση από το Υπουργείο Ανάπτυξης εστίαζε στην ανακοίνωση μείωση τιμής που δεν ήταν η χαμηλότερη των 30 ημερών ως βάση αναφοράς της μείωσης αυτής.

Τα προϊόντα αυτά διατίθενται πραγματικά και συνεχώς σε μειωμένη τιμή, όντας σε καθεστώς Outlet , σε σχέση με την αρχική τιμή τους, ενώ η όποια διακύμανση τιμής παρατίθεται για σκοπούς σύγκρισης και μόνο.

Οι συστημικές ενημερώσεις τιμών γίνονται σε καθημερινή βάση, ενώ οι τεχνικοί έλεγχοι τιμών βελτιστοποιούνται συνεχώς και διορθώνουν άμεσα ενδεχόμενες αποκλίσεις, ώστε οι εμπορικές πρακτικές μας να είναι εναρμονισμένες με τον Νόμο και τον Κώδικα Δεοντολογίας.

Θεωρούμε ότι η επιβολή του εν λόγω προστίμου, ιδιαίτερα λόγω της περιόδου, αλλά και του τρόπου που επιβλήθηκε, είναι κατάφορη αδικία και σε καμία περίπτωση το περιστατικό δεν αντιπροσωπεύει τις εμπορικές πρακτικές της ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ.

Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε ότι παρόλο που κληθήκαμε να υποβάλλουμε εξηγήσεις μέχρι και τις 29/11/2024, τις οποίες και καταθέσαμε μέσω αναλυτικού υπομνήματος εμπρόθεσμα, το Υπουργείο επέλεξε να επικοινωνήσει πρώτα την επιβολή προστίμου μέσω δελτίου τύπου και κατόπιν να κοινοποιήσει τη σχετική απόφαση στην εταιρεία μας, έχοντας στερήσει το νόμιμο δικαίωμα της εταιρείας για επαρκή ακρόαση.

Η ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ επιδιώκει συνεχείς διαβουλεύσεις με τους αρμόδιους φορείς, για την ορθότερη δυνατή συμμόρφωση με τις επιταγές του νόμου, λειτουργώντας ως αρωγός των συμφερόντων του Καταναλωτή. Είναι δεδομένο όμως ότι θα είμαστε συνεπείς ως προς την προάσπιση των δικαιωμάτων μας με κάθε νόμιμο μέσο, για την αποκατάσταση της οποιαδήποτε βλάβης προκαλείται στην εταιρεία μας και προσκαλούμε τις αρμόδιες αρχές σε ανοιχτό διάλογο, με στόχο την πλήρη διαφάνεια στο θέμα των τιμών, προς όφελος εντέλει των καταναλωτών και του συνόλου της αγοράς.

Η παρουσία της ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ από το 1982 εστιάζει στην ικανοποίηση και τον σεβασμό του καταναλωτή, στο προϊόν και στην αθλητική κουλτούρα, αξίες που έχουν αναγνωριστεί από το καταναλωτικό κοινό, που μας έχει αναδείξει ως πρωταγωνιστές στην αγορά αθλητικών ειδών. Όλα αυτά τα χρόνια όλοι οι άνθρωποι της εταιρίας μας δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό για την προάσπιση αυτών των αξιών και την εξυπηρέτηση του αγοραστικού κοινού.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα