Μπίνγκο με τις μειωμένες τιμές: Ρεκόρ πωλήσεων στις κάρτες απεριορίστων διαδρομών

Παραδόθηκαν την Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013, στο επιβατικό κοινό οι τέσσερις νέοι σταθμοί της γραμμής 2 του ΜΕΤΡΟ: Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό.
Η κατασκευή της επέκτασης μήκους 5,5 χλμ, είχε ολοκληρωθεί από τις αρχές του 2011 αλλά η παράδοσή της καθυστέρησε λόγω του σκανδάλου στο οποίο ενεπλάκη η SIEMENS, η εταιρία στην οποία έχει ανατεθεί η προμήθεια του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών 2 και 3 του Μετρό. 
Η σύμβαση υπεγράφη στις 8 Μαρτίου 2006 και περιλάμβανε την κατασκευή των τεσσάρων σταθμών καθώς και υπόγειου χώρου εναπόθεσης 8 συρμών για τις ανάγκες της επέκτασης.
Και οι τέσσερις σταθμοί βρίσκονται κατά μήκος της λεωφόρου Βουλιαγμένης και διαθέτουν εισόδους / εξόδους και στις δύο πλευρές του δρόμου (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό). Οι αποβάθρες των σταθμών έχουν μήκος 110 μ. και αποτελούνται από 3 επίπεδα.
Με την προσθήκη της επέκτασης στο δίκτυο του Μετρό εκτιμάται ότι η ημερήσια επιβατική κίνηση του Μετρό θα αυξηθεί κατά 80.000 επιβάτες. Η απόσταση από το Ελληνικό μέχρι το Σύνταγμα θα διανύεται με το Μετρό σε 14 λεπτά.
Τον Σεπτέμβριο αναμένεται η παράδοση του 7ου και τελευταίου σταθμού Μετρό για φέτος, του σταθμού Αγία Μαρίνα στο δήμο Αγίας Βαρβάρας.
(ΕUROKINISSI/ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΩΜΕΡΗΣ)
Παραδόθηκαν την Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013, στο επιβατικό κοινό οι τέσσερις νέοι σταθμοί της γραμμής 2 του ΜΕΤΡΟ: Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό. Η κατασκευή της επέκτασης μήκους 5,5 χλμ, είχε ολοκληρωθεί από τις αρχές του 2011 αλλά η παράδοσή της καθυστέρησε λόγω του σκανδάλου στο οποίο ενεπλάκη η SIEMENS, η εταιρία στην οποία έχει ανατεθεί η προμήθεια του συστήματος σηματοδότησης των γραμμών 2 και 3 του Μετρό. Η σύμβαση υπεγράφη στις 8 Μαρτίου 2006 και περιλάμβανε την κατασκευή των τεσσάρων σταθμών καθώς και υπόγειου χώρου εναπόθεσης 8 συρμών για τις ανάγκες της επέκτασης. Και οι τέσσερις σταθμοί βρίσκονται κατά μήκος της λεωφόρου Βουλιαγμένης και διαθέτουν εισόδους / εξόδους και στις δύο πλευρές του δρόμου (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό). Οι αποβάθρες των σταθμών έχουν μήκος 110 μ. και αποτελούνται από 3 επίπεδα. Με την προσθήκη της επέκτασης στο δίκτυο του Μετρό εκτιμάται ότι η ημερήσια επιβατική κίνηση του Μετρό θα αυξηθεί κατά 80.000 επιβάτες. Η απόσταση από το Ελληνικό μέχρι το Σύνταγμα θα διανύεται με το Μετρό σε 14 λεπτά. Τον Σεπτέμβριο αναμένεται η παράδοση του 7ου και τελευταίου σταθμού Μετρό για φέτος, του σταθμού Αγία Μαρίνα στο δήμο Αγίας Βαρβάρας. (ΕUROKINISSI/ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΩΜΕΡΗΣ) EUROKINISSI

Ρεκόρ πωλήσεων σημείωσαν οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών του ΟΑΣΑ τις πρώτες πέντε ημέρες πώλησής τους με τις μειωμένες τιμές. Τι δείχνουν τα στοιχεία

Με επιτυχία, όπως φαίνεται από τα πρώτα στοιχεία πωλήσεων, στέφεται το μέτρο μείωσης τιμών στα εισιτήρια των Σταθερών Συγκοινωνιών.

Από 28 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου από τα εκδοτήρια των Σταθερών Συγκοινωνιών δείχνουν ότι διατέθηκαν 121.757 κάρτες (όλων των τύπων), συνολικής αξίας 3,240 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία πωλήσεων από 28 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου, από τα εκδοτήρια των Σταθερών Συγκοινωνιών διατέθηκαν 121.757 κάρτες (όλων των τύπων), συνολικής αξίας 3,240 εκατ. ευρώ.

Το εντυπωσιακό στοιχείο, σύμφωνα με την Καθημερινή, είναι ότι σε διάστημα 15 ημερών του Σεπτεμβρίου 2013 πωλήθηκαν 110.551 κάρτες (όλων των τύπων) αξίας 3,168 εκατ. ευρώ. Το φετινό πενθήμερο πωλήθηκε μεγαλύτερος αριθμός καρτών, υψηλότερης συνολικής αξίας.

Όσον αφορά τα μαζικά προϊόντα για λεωφορεία και τρόλεϊ μεταξύ 27 Αυγούστου και 1 Σεπτεμβρίου, πωλήθηκαν 100.000 κάρτες (όλων των τύπων) έναντι 2,5 εκατ. ευρώ. Σε διάστημα 15 ημερών του περσινού Σεπτεμβρίου πωλήθηκαν περισσότερες κάρτες (127.273) χαμηλότερης συνολικής αξίας (2,433 εκατ. ευρώ) σε σχέση με το φετινό εξαήμερο.

Αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι καταργήθηκε η μηνιαία κάρτα για λεωφορεία και τρόλεϊ που κόστιζε 20 ευρώ και αντικαταστάθηκε ουσιαστικά από την αντίστοιχη κάρτα για όλα τα μέσα που κοστίζει σήμερα 30 ευρώ, έναντι 45 ευρώ που κόστιζε πριν από τη μείωση των κομίστρων.

Πέραν της μείωσης της τιμής ορισμένων καρτών, από 1η Σεπτεμβρίου καθιερώθηκαν και νέα μαζικά προϊόντα με σκοπό τη μεγαλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού μέσω μεγαλύτερης ευελιξίας που προσφέρουν πλέον οι περισσότεροι τύποι καρτών.

Συγκεκριμένα, διατίθεται πλέον 3μηνη κάρτα απεριορίστων διαδρομών για όλα τα μέσα, αξίας 88 ευρώ (μειωμένη 44 ευρώ) και 6μηνη κάρτα για όλα τα μέσα, αξίας 170 ευρώ (μειωμένη 85 ευρώ). Παράλληλα, καταργήθηκε το 7ήμερο εισιτήριο, αξίας 14 ευρώ, και αντικαταστάθηκε από το εισιτήριο διάρκειας πέντε ημερών, αξίας 10 ευρώ. Η τιμή της ετήσιας κάρτας για όλα τα μέσα έχει διαμορφωθεί πλέον στα 320 ευρώ.

Σε επίπεδο μεμονωμένων εισιτηρίων, καθιερώθηκε ενιαίο εισιτήριο 1,20 ευρώ από 1,40 ευρώ που κόστιζε μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου και μειώθηκε κατά 20 λεπτά σε διάρκεια. Παράλληλα, καταργήθηκε το εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ που κόστιζε 1,20 ευρώ.

SHARE:

24Media Network