Πρεμιέρα εκπτώσεων

Πρεμιέρα εκπτώσεων
MotionTeam

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης καλεί τους εμπόρους να συμπεριφερθούν με υπευθυνότητα κατά την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης καλεί τους εμπόρους να συμπεριφερθούν με υπευθυνότητα κατά την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων που ξεκινά σήμερα και ταυτόχρονα ζητά από τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί στις επιλογές τους για να αποφεύγουν “τις παγίδες και τις υπερβολές”, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση. Παράλληλα, το υπουργείο προαναγγέλλει αυστηρούς ελέγχους στην αγορά.

Ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Γ. Βλάχος και ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή κ. Ι. Οικονόμου με την ευκαιρία έναρξης των χειμερινών εκπτώσεων δήλωσαν:

“Η περίοδος των εκπτώσεων είναι μια σημαντική ευκαιρία τόσο για τις επιχειρήσεις προκειμένου να αυξήσουν τα έσοδα και τον τζίρο τους, όσο και για τους καταναλωτές προκειμένου να προμηθευτούν σε χαμηλότερες τιμές προϊόντα που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες και στις προσδοκίες τους. Καλούμε τον εμπορικό κόσμο να συμπεριφερθεί με υπευθυνότητα προσφέροντας ελκυστικές τιμές και να περιφρουρήσει το κύρος του θεσμού των εκπτώσεων”.

Ενόψει της έναρξης της περιόδου των χειμερινών εκπτώσεων, το υπουργείο Ανάπτυξης και η αρμόδια Γενική Γραμματεία Καταναλωτή συμβουλεύουν τους καταναλωτές τι να προσέχουν όταν κάνουν τις αγορές την περίοδο των εκπτώσεων:

-Αγοράζουμε με βάση τον οικογενειακό μας προγραμματισμό και έχοντας επίγνωση των οικονομικών μας δυνατοτήτων. 

-Αποφεύγουμε την αλόγιστη χρήση πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων. 

-Ελέγχουμε προσεκτικά την ποιότητα των αγαθών που αγοράζουμε. Σε περίπτωση ελαττώματος έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος. Εξαιρούνται του δικαιώματος της αντικατάστασης ή επιστροφής, προϊόντα στα οποία η προσφορά οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ελαττωματικά ή όταν έχει λάβει σχετική γνώση ο καταναλωτής (σήμανση, ενημέρωση κ.λπ.). 

-Συγκρίνουμε προσεκτικά τις τιμές και δεν παρασυρόμαστε από δήθεν υψηλά ποσοστά εκπτώσεων ή από επιλεγμένα προϊόντα-«κράχτες». 

-Ζητάμε πάντοτε απόδειξη για τη συναλλαγή που κάναμε. 

-Ζητούμε η εγγύηση και οι οδηγίες χρήσης των αγαθών που αγοράζουμε να είναι στην ελληνική γλώσσα. 

-Καταγγέλλουμε κάθε πρόβλημα που συναντάμε (πλασματική έκπτωση, ελαττωματικό προϊόν, κ.λπ.) στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή (η οποία λειτουργεί 08:00-22:00) 

Επίσης, ζητά από τους καταναλωτές να προσέχουν ώστε:

-Να υπάρχει αναρτημένη έγγραφη αναγγελία στο κατάστημα ότι πραγματοποιεί εκπτώσεις, λόγω τέλους εποχής 

-Να αναγράφονται διπλές τιμές σε όλα τα πωλούμενα είδη, δηλαδή η τιμή του είδους πριν και μετά την αφαίρεση της έκπτωσης ή 

-Να αναγράφεται, σε πινακίδα, το ποσοστό της έκπτωσης για συγκεκριμένες κατηγορίες όμοιων προϊόντων με την προϋπόθεση να υπάρχει πάνω σε κάθε είδος η αρχική τιμή.

(Πηγή: ΑΠΕ)

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα