To Διαδίκτυο νίκησε την τηλεόραση

Η διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη ξεπέρασε την τηλεοπτική για πρώτη φορά, στη Μεγάλη Βρετανία, σύμφωνα με έρευνα
- 30 Σεπτεμβρίου 2009 10:03
Η διαδικτυακή διαφήμιση ξεπέρασε την τηλεοπτική για πρώτη φορά, σύμφωνα με έρευνα του Γραφείου Διαδικτυακής Διαφήμισης (IAB) και της εταιρείας PricewaterhouseCoopers.
Οι διαφημιστικές δαπάνες για το Διαδίκτυο έφτασαν το 1,75 δις λίρες στη μεγάλη Βρετανία, έναντι του 1,64 δις των τηλεοπτικών, γεγονός που συναντάται για πρώτη φορά σε μία εκ των ισχυρών οικονομιών παγκοσμίως.
Η έρευνα πάντως κατέδειξε ότι, λόγω κρίσης, το συνολικό ποσοστό της διαφήμισης έπεσε κατά 16%.
Η δαπάνη στο Διαδίκτυο ανέβηκε κατά 4,6% και τώρα φτάνει στο 23,5% της αγοράς. Οι δαπάνες για τηλεοπτική διαφήμιση έπεσαν κατά 17%, με το μερίδιο της αγοράς να διαμορφώνεται στο 21,9%.
Στη διαδικτυακή διαφήμιση περιλαμβάνονται καμπάνιες, καταχωρημένες αγγελίες, διαφημιστικά στην οθόνη, αναζητήσεις μέσω “μηχανών” όπως το Google. Το 60% της δαπάνης αντιστοιχεί στις μηχανές αναζήτησης και το 22% στις αγγελίες.
Η Λίντσεϊ Κλέι εμπορική διευθύντρια της εταιρείας “Thinkbox” τόνισε ότι το Διαδίκτυο “είναι μια φανταστική τεχνολογία, στην οποία μπορούν να εφαρμοστούν πολλές μέθοδοι”. Παρ’ όλα αυτά, ανέφερε ότι η πιο αποδοτική διαφήμιση είναι η τηλεοπτική.
H διαφημιστική δαπάνη στα έντυπα μέσα έφτασε το 1,38 δις λίρες, ποσό που αντιστοιχεί στο 18,5% του συνόλου.
(Πηγή: Telegraph)