Η ιστορία μίας… φανταστικής φοιτήτριας στη Θράκη, που διηγήθηκε ο Μητσοτάκης στη Βουλή

Η ιστορία μίας… φανταστικής φοιτήτριας στη Θράκη, που διηγήθηκε ο Μητσοτάκης στη Βουλή
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης Eurokinissi

Ο πρωθυπουργός για να υπερασπιστεί το νόμο- πλαίσιο για τα ΑΕΙ ανέφερε το παράδειγμα μίας φανταστικής φοιτητριας ως “μία προσωπική ιστορία που δεν έχει γραφτεί ακόμη”.

Με μία… υποθετική ιστορία, που θα μπορούσε όπως υποστήριξε να συμβεί στο μέλλον, θέλησε να υπερασπιστεί το νέο νόμο- πλαίσιο για τα ΑΕΙ στη Βουλή ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Διηγήθηκε ειδικότερα το (φανταστικό) παράδειγμα μίας κοπέλας που σπουδάζει στη Θράκη και πηγαίνει στο εσωτερικό Erasmus, επιστρέφει στη Θράκη, αλλά το πανεπιστήμιο της συνεργάζεται με ένα γαλλικό εκπαιδευτικό ίδρυμα και έτσι συνεχίζει τις σπουδές της στο Παρίσι, μετά επιλέγει ένα τριετές διδακτορικό, ξεκινά τη διατριβή της ενώ ταυτόχρονα μισθοδοτείται και μόλις την ολοκληρώσει στέλνει βιογραφικό και προσλαμβάνεται σε μεγάλη επιχείρηση με έδρα στην Ελλάδα.

Παρέλειψε πάντως να αναφέρει, πόσα χρήματα θα έπρεπε να πληρώσει η οικογένεια της κοπέλας, στηρίζοντάς τη για να τα πετύχει όλα αυτά.

“Στα 26 της χρόνια είναι πια απαραίτητο στέλεχος με επιτυχία αλλά και με ένα τεράστιο εύρος γνώσεων και με πολύ πλούσιες εμπειρίες ζωής” κατέληξε ο κ .Μητσοτάκης και πρόσθεσε:

“Σας διηγήθηκα το παράδειγμα μιας προσωπικής ιστορίας που δεν έχει γραφτεί ακόμη, όμως το νομοσχέδιο αυτό θα την κάνει συνηθισμένη εικόνα στα χρόνια που έρχονται. Και στη θέση της πρωταγωνίστριας θα βρίσκονται χιλιάδες φοιτητές, που θα αξιοποιούν τις ευκαιρίες που θα προσφέρει το νέο δημόσιο”.

Ολόκληρη η φανταστική ιστορία που διηγήθηκε ο πρωθυπουργός έχει ως εξης:

Μια κοπέλα 18 χρόνων, από την Αθήνα, περνά στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Ξάνθης. Εκεί μαθαίνει πως η Πολυτεχνική σχολή του Δημοκριτείου έχει ένα κοινό πρόγραμμα με το τμήμα Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης και το επιλέγει. Στον τρίτο της χρόνο γράφεται στο εσωτερικό Erasmus και παρακολουθεί ένα θερινό εξάμηνο στην Κέρκυρα, στο τμήμα Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Επιστρέφει στη Θράκη και παίρνει το πτυχίο της.

Το πανεπιστήμιό της, όμως, συνεργάζεται με γαλλικό εκπαιδευτικό ίδρυμα. Έτσι, αποφασίζει να συνεχίσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Παρίσι. Μάλιστα, λίγο αργότερα επιλέγει ένα τριετές βιομηχανικό διδακτορικό, το οποίο μόλις έχει εγκαινιαστεί. Ξεκινά τη διατριβή της ενώ ταυτόχρονα μισθοδοτείται και μόλις την ολοκληρώσει στέλνει το βιογραφικό της και προσλαμβάνεται σε μεγάλη επιχείρηση με έδρα την Ελλάδα. Γιατί στα 26 της χρόνια, είναι πια ένα περιζήτητο στέλεχος, με πτυχία αλλά και με ένα τεράστιο εύρος γνώσεων και με πολύ πλούσιες εμπειρίες ζωής.

Σας διηγήθηκα το παράδειγμα μιας προσωπικής ιστορίας που δεν έχει γραφτεί ακόμα, όμως το νομοσχέδιο το οποίο σήμερα ψηφίζουμε φιλοδοξεί να την κάνει συνηθισμένη εικόνα στα χρόνια τα οποία έρχονται. Και στη θέση της πρωταγωνίστριας θα βρίσκονται χιλιάδες φοιτητές που θα αξιοποιούν τις ρυθμίσεις του. Οδηγοί τους οι νέες ευκαιρίες που θα προσφέρει το αναβαθμισμένο δημόσιο πανεπιστήμιο των «Νέων Οριζόντων», όπως είναι το όνομα το οποίο έχουμε δώσει σε αυτό το σχέδιο νόμου. Ενώ ο στόχος όλων όσοι θα ωφεληθούν από τις διατάξεις του θα είναι τελικά η απόκτηση γνώσης, ναι, αλλά και η βελτίωση της πιθανότητας καλής επαγγελματικής αποκατάστασης σε αρμονία με τις ανάγκες της οικονομίας της χώρας.”

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα