Στα μπουζούκια της Αθήνας (Kαλοκαίρι 2008)

Η «Κόλαση» που γίνεται «απόλαυση», ο «Θεός της «Καψούρας», το «Πειρατικό» της Σαμαρά που είναι όλα τα λεφτά, ο Μπουφόν του bartender, o «άρχοντας»,...
- 06 Ιουνίου 2008 08:00
Η «Κόλαση» που γίνεται «απόλαυση», ο «Θεός της «Καψούρας», το «Πειρατικό» της Σαμαρά που είναι όλα τα λεφτά, ο Μπουφόν του bartender, o «άρχοντας», το «κακό παιδί», ο brutal, το κορίτσι που δεν μιλά σε ξένους και τα 60000 ευρώ να λικνίζονται , συναντά κανείς στα μπουζούκια μια καθημερινή σαν όλες τις…άλλες.
Romeo+
Ο Πέτρος αν γεννιόταν στα τέλη της δεκαετίας του ’70 θα άκμαζε με την εφευρετικότητα του σε ένα νησί σαν τη Ρόδο. Με τις ξανθιές φαντασιώσεις από τον Βορρά να αποβιβάζονται αγεληδόν στο λιμάνι, οι προκάτ ατάκες, σε σπαστά αγγλικά, θα καταβροχθίζονταν από τις πιτσιρίκες σαν την χωριάτικη που θα θαύμαζαν λίγη ώρα αργότερα για πρώτη φορά. Ο Πέτρος γεννήθηκε μια δεκαετία αργότερα και ανακάλυψε ως χώρο δράσης του το «Romeo+». Το «μελίσσι», όπως το αποκαλεί. Εκεί όπου η «Κόλαση» της προσωρινής γυναικείας λειψανδρίας του, θα γίνει «απόλαυση», όπως θα του τραγουδά μερικές ώρες αργότερα ο Διονύσης Μακρής. Ο frontman ενός σχήματος που φωταγωγείται από τις γυναίκες του. Την αψεγάδιαστη, σαν πλαστική κούκλα, Πάολα και την έχουσα την «αίσθηση», Χριστίνα Κολέτσα. Πραγματικές πρωταγωνίστριες όμως του «Romeo+» είναι οι γυναίκες. Οι περισσότερες που μπορεί να βρει κανείς στην θερινή Αθήνα. Για αυτό και ο Πέτρος χαλαλίζει τα 170 ευρώ του μπουκαλιού μια φορά την εβδομάδα, γιατί η επιστροφή στο σπίτι του θα έχει γίνει «απόλαυση»!
Posidonio
Η Μάρα έχει χωρίσει εδώ και δύο μήνες και δυσκολεύεται να μάθει ξανά το «ποδήλατο» των σχέσεων. Ψελλίζει δικαιολογίες για την ανωριμότητα των ανδρών, ρωτά με δήθεν αφελές ύφος για τους «ελεύθερους και ωραίους» των φίλων της και άπραγη κάθε βράδυ καταλήγει στο άδειο της σπίτι. Τις ώρες που η νύχτα σιωπά, αυτή σκέφτεται τον μεγαλύτερο έρωτα της ζωής της. Τον Νίκο…Βέρτη! Όπως και εκατοντάδες άλλες ψυχές, διάστικτες από έρωτα, για τον αοιδό με το baby face συνωστίζονται καθημερινά στην έδρα του, το «Ποσειδώνιο», προκειμένου να αποτίσουν την τιμή που αρμόζει στο σύγχρονο Θεό της καψούρας. Ο Βέρτης με ένα χαμόγελο που διστάζει ανάμεσα στην ηδυπάθεια και την έπαρση, καλωσορίζει τις groupies του και με την βαθιά φωνή του…επουλώνει για λίγες ώρες τα τραύματα που δημιούργησαν οι άλλοι. Για αυτό στο τέλος της βραδιάς, λίγο πριν το κουλούρι από τον Μπάρμπα Μήτσο καταλήξει στα στομάχια της γυναικοπαρέας, συμφωνούν όλες παραζαλισμένες από το ουίσκι των 180 ευρώ πως ο «Νικολάκης είναι τέλειος»! «Μαύρα Μεσάνυχτα» τους έλεγε η Μαρία Ιακώβου αλλά αυτές δεν άκουγαν. Οι άνδρες αξίζει να κάνουν σκάουτινγκ στην Κωνσταντίνα Σαμαρά, που αν είναι τυχεροί θα ακούσουν από το προσωπικό της «Πειρατικό», κάπου στα αχανή βάθη του μαγαζιού, να φωνάζουν οι είλωτες του: «Σαμαρά, Σαμαρά, είσαι όλα τα λεφτά»
«Frangelico»
Ο Γιαννάκης θεωρεί τον εαυτό του μυημένο. Δεν ακούει κουβέντα για τη δράση στη νυχτερινή Αθήνα και κοιτάζει με μπλαζέ ύφος, που είναι σαν να σε τρυπάει καρφί, αν αντιπροτείνεις κάτι άλλο πέρα από το «Frangelico». Βαυκαλίζεται ότι είναι ο κινούμενος οδηγός πόλης και έχει πάντα ένα καλό τραπέζι, όταν η παρέα του είναι ενδιαφέρουσα. Ήτοι γυναίκες άνω του 1,70, με μήκος φούστας που δεν ξεπερνά τα δέκα εκατοστά. Αλλά και να μην έχει καταφέρει να βρει την παρέα θα κατευθυνθεί στο γη της επαγγελίας του . Στο 35 της Ποσειδώνος, όπου θα ακούει τον Μενιδιάτη να του λέει ότι «απόψε λείπει και του έχει κάψει την καρδιά», ενώ μιλά με τον…Μπουφόν! Εντάξει ο Τζίτζι παίζει μπάλα σε Ελβετία και Αυστρία αλλά ο κλώνος του, ο μπάρμαν του Frangelico «αποκρούει» τις εφόδους των γυναικών στη μικρή περιοχή του, μέχρι να «μοιράσει» τα ποτά στους μη προνομιούχους που δεν βρήκαν θέση σε ένα από τα τραπέζια. Ο Γιαννιάς θα συμμετάσχει στο συλλογικό κλαψουρισμό των απατημένων λέγοντας πως «αν δεν κάνει λάθος ήταν η αγάπη της» και προς το τέλος η θερμοκρασία θα φτάσει σε μεσημέρι καύσωνα, με δεκάδες κορμιά να λικνίζονται στη πίστα και άλλους τόσους wanna be Καζανόβες να τρέχουν πίσω από το μίνι που μόλις ανέβηκε. Για τέτοιο θέαμα τα 170 ευρώ μοιάζουν με το…παγκάρι της εκκλησίας.
«Θάλασσα»
Η Αγγελική διαμαρτύρεται συνεχώς ότι έχει «μαγνήτη». «Μα που πάω και τους βρίσκω συνέχεια;» με ρωτάει ενώ προσθέτει τη τελευταία πινελιά κραγιόν στα χείλη της. «Όλα τα κωλόπαιδα τα τραβάω εγώ» μου λέει ενώ ρίχνει τη τελευταία ματιά σαν σόναρ στον καθρέφτη της. Με το λευκό της φόρεμα και τις αρχές μαυρίσματος είναι έτοιμη να καταπλήξει στη «Θάλασσα». Κυρίως τον «έρωτα μου. Τον Νίνο» μου πετάει στη μούρη για να αποδράσω από τη ληθαργική απροθυμία μου.
Μα καλά αυτός δεν διατείνεται ότι είναι «πολύ κακό παιδί;» της λέω με τη μνησίκακη κακία μου. «Αγάπη μου αυτοί είναι ενδιαφέροντες άνδρες» αντιγυρίζει για να αποδείξει ότι έχει βάση η μύχια σκέψη μου πως πάσχει από νεανικό αλτσχάιμερ. Ορκισμένες οπαδοί του Νίνο, κάποιοι λίγοι που τιμούν το καμάρι της Αίγινας, τη Χρύσπα και λιγότεροι για τον Ανδρέα Στάμο καταναλώνουν τη φθηνότερη φιάλη των 150 ευρώ στο 58 της Ποσειδώνος, όπου εδράζεται η μουσική «Θάλασσα»
«Θέα»
Όλες τις ώρες της ημέρας σιγοτραγουδά. Ανάλογα με την περίσταση, ο Πάνος ξεθάβει ένα λαϊκό τραγούδι που εφαρμόζει στη στιγμή και το πετά σαν ηχητική κακοφτιαγμένη μολότοφ στα αυτιά των διπλανών του. Τα βράδια ευτυχώς η φωνάρα του καλύπτεται από αυτή του «άρχοντα». Του μοναδικού που παραδέχεται ότι δύναται να έχει καλύτερη φωνή από αυτόν. Του Σταμάτη Γονίδη. Οι φήμες, που μέχρι την ώρα που διαβάζεται αυτές τις γραμμές δεν ήταν δυνατό να επιβεβαιωθούν, επιμένουν ότι ο Πάνος κατευθύνεται στη «Θέα» πιο συχνά και από την Αμαρρυλίς, η οποία όταν τον βλέπει του τραγουδά με ναζιάρικο ύφος «όλα για σένα». Στο πρόγραμμα η στιβαρή φωνή του Γονίδη μαγνητίζει και με την ένταση της κάνει ακόμη και τους αδιάφορους να στρέψουν την προσοχή τους στην πίστα. Ο Νίκος Οικονομόπουλος, ένα καλοζωισμένο παιδί των reality, δείχνει ότι το σχοινί θα τον αντέξει, γεγονός που αποδεικνύεται στο χειροκρότημα.
«Αστέρια»
Κάθε φορά που η Ρόζα θέλει να αφήσει στη λήθη τη νανουριστική ρουτίνα της ημέρας στο διαφημιστικό γραφείο, πάει στην παραλία. Με τα γούστα της να διστάζουν ανάμεσα στο brutal και την παιδικότητα ανακοίνωνε υπερήφανη τη «άμβλυνση των άκρων» στις φίλες της. Ήτοι Καραφώτης και Μαρτάκης στα Αστέρια. Για να αποδείξει τη μεγαλοψυχία της, όταν έχει δυσκολίες να κλείσει το τραπέζι, καλεί και τους άνδρες της παρέας προσπαθώντας να τους πείσει για τα όμορφα μάτια της Ειρήνης Μερκούρη. Το πρόγραμμα καλύπτει τα γούστα όσων απλά θέλουν να ξεσκάσουν χωρίς να απαιτούν πολλά. Ο κόσμος ανάμεικτος, ένα χαρμάνι όλων των προαστίων της Αθήνας, γίνεται ένα τις μικρές ώρες της νύχτας όταν τα «Αστέρια» τρεμοπαίζουν στον αττικό ουρανό. Τα 180 ευρώ θα τα δαπανήσει χωρίς τα δακρυά σου να κυλήσουν στον ώμο της λουλουδούς, που χαρούμενη θα έλθει να σε «αρμέξει» από τα τελευταία σου 100αρικα…
Και τα υπόλοιπα…
Αν πιστεύεται ότι τα ταπεινά, παραδοσιακά κορίτσια που κάποτε φύλασσαν το πιο πολύτιμο αγαθό τους ως κόρη οφθαλμού εξαφανίστηκαν δεν έχετε παρά να περάσετε μια βόλτα από το «Ammos Live». Εκεί η Έλενα Γκρέκου φυλάει Θερμοπύλες, μιας και όπως διατείνεται δεν «μιλάει σε αγνώστους». «Χαλαρά» της λέει ο Πάζης, αμετακίνητη η Γκρέκου και ο Ζαζόπουλος της κλείνει την πόρτα λέγοντας «οι άντρες δεν παρακαλάνε».
Μετά από τέτοιο σόου τα 160 ευρώ η φιάλη μοιάζει σαν «το κέρμα στον ζητιάνο», που η Σάσα Μπάστα του, κατ’ ομολογία της, μηνιαίου εισοδήματος των 60000 ευρώ θα το απέρριπτε μετά βδελυγμίας. Στο «Παραλία Live» η Σάσα, που έχει εισβάλλει στις φαντασιώσεις όλων των παιδιών που έδιναν πανελλήνιες, αφήνει…γυμνό τον μύθο των γλουτών της, την ίδια ώρα που ο Χάρη Ακριτίδης με το περιποιημένο μούσι του προσπαθεί να κλέψει την παράσταση του καυτού τζιν της Μπάστα. Τα 140 ευρώ τη φιάλη πάντως δεν αρμόζουν σε ένα «κορίτσι του Θέμου» όπως φιλάρεσκα θα έλεγε και η ίδια…