Τι απαντά η Disney για το “φιλοπαλαιστινιακό” καρπούζι σε διαφήμισή της που “τρέλανε” τους θεατές

Διαβάζεται σε 2'
Τι απαντά η Disney για το “φιλοπαλαιστινιακό” καρπούζι σε διαφήμισή της που “τρέλανε” τους θεατές

Η Disney απάντησε στα σχόλια που δέχθηκε για διαφήμισή της η οποία υποτίθεται ότι περιείχε “κρυφό φιλοπαλαιστινιακό μήνυμα” λόγω ενός συμβόλου.

Η Disney διέψευσε ότι ενσωμάτωσε φιλοπαλαιστινιακό σύμβολο σε πρόσφατη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση για την πλατφόρμα Disney+, υποστηρίζοντας ότι η επίμαχη λεπτομέρεια δεν έχει πολιτικό χαρακτήρα.

Η συζήτηση προκλήθηκε μετά την επισήμανση από χρήστες των κοινωνικών δικτύων ενός μικρού αυτοκόλλητου με καρπούζι, το οποίο εμφανίζεται για λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα στον φορητό υπολογιστή μιας γυναίκας στο διαφημιστικό σποτ διάρκειας 90 δευτερολέπτων.

Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Disney:

Το καρπούζι χρησιμοποιείται εδώ και δεκαετίες ως σύμβολο αλληλεγγύης προς τους Παλαιστινίους, καθώς τα χρώματά του -κόκκινο, μαύρο, λευκό και πράσινο -αντιστοιχούν σε εκείνα της παλαιστινιακής σημαίας. Έχει καταστεί διεθνώς αναγνωρίσιμο σύμβολο του παλαιστινιακού αγώνα από την αρχή του πολέμου του Ισραήλ. 

Μετά την προβολή της διαφήμισης, οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παρατήρησαν την εμφάνιση του αυτοκόλλητου καρπουζιού και ισχυρίστηκαν ότι η Disney το συμπεριέλαβε ως “κρυφό μήνυμα” υπέρ της Παλαιστίνης. Η υπόθεση έλαβε ευρύτερη δημοσιότητα μετά από άρθρο της βρετανικής εφημερίδας The Telegraph. Ο συντηρητικός βουλευτής Richard Holden δήλωσε ότι η Disney έχει «σοβαρά ερωτήματα να απαντήσει» σχετικά με τη διαφήμιση.

Η Disney αρνήθηκε ότι η χρήση του αυτοκόλλητου καρπουζιού είχε πολιτικό περιεχόμενο, δηλώνοντας ότι «το αυτοκόλλητο που εμφανίζεται στη διαφήμιση επιλέχθηκε τυχαία και δεν αποτελεί πολιτική δήλωση».

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα