Ανανέωση εταιρικής ταυτότητας και στρατηγική ανάπτυξη για τα Θερμοκήπια Θράκης
Διαβάζεται σε 3'
Τα Θερμοκήπια Θράκης, μέλος του Ομίλου Πλαστικά Θράκης και του Ομίλου Έλαστρον, προχώρησαν σε μια σημαντική ανανέωση της εταιρικής τους εικόνας, υιοθετώντας ένα φρέσκο, δυναμικό λογότυπο που σηματοδοτεί τη μετάβαση σε μια νέα εποχή εξωστρέφειας, ποιότητας και βιώσιμης ανάπτυξης.
- 03 Ιουνίου 2025 14:21
Το νέο λογότυπο σχεδιάστηκε με σκοπό να αντικατοπτρίζει οπτικά την ταυτότητα και τη φιλοσοφία της εταιρείας: ένα σχηματοποιημένο θερμοκήπιο, το οποίο συνδυάζει χρωματικούς τόνους εμπνευσμένους από τα φρέσκα λαχανικά και τα αγνά κηπευτικά προϊόντα που καλλιεργούνται στις εγκαταστάσεις της. Πρόκειται για ένα εύληπτο και σύγχρονο σύμβολο, που παραπέμπει στην αγνή, φυσική προέλευση των προϊόντων και τις πράσινες μεθόδους καλλιέργειας που εφαρμόζει η εταιρεία, με γνώμονα τον ατέρμονο σεβασμό προς το περιβάλλον και τη δέσμευση για ένα αειφόρο μέλλον στην αγροτική παραγωγή.
Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα βιώσιμης και περιβαλλοντικά υπεύθυνης πρακτικής καλλιέργειας αποτελεί η κατά αποκλειστικότητα χρήση γεωθερμίας ως μέσου θέρμανσης, γεγονός που καθιστά τα Θερμοκήπια Θράκης τη μεγαλύτερη υδροπονική μονάδα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, η οποία θερμαίνεται αποκλειστικά με γεωθερμική ενέργεια. Η αξιοποίηση αυτής της ανανεώσιμης πηγής ενέργειας διασφαλίζει σταθερές συνθήκες καλλιέργειας με την πλέον φυσική και φιλική προς το περιβάλλον προσέγγιση, αντισταθμίζοντας ουσιαστικά τις τρέχουσες προκλήσεις της κλιματικής κρίσης.
Παράλληλα, η ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας συνοδεύεται από ένα σαφές μήνυμα προόδου: την ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικής και του αποτυπώματός της εταιρείας στην εγχώρια αγορά νωπών προϊόντων. Στην κατεύθυνση αυτή, τα Θερμοκήπια Θράκης συνεχίζουν να προμηθεύουν σταθερά την αγορά με φρέσκα, θρεπτικά και υψηλής ποιότητας προϊόντα, με σχεδόν μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα καλλιέργειας, ενώ συγχρόνως επεκτείνουν τις δραστηριότητες και τη συνεργασία τους με τις κορυφαίες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας.
Όπως αναφέρει η διοίκηση των Θερμοκηπίων Θράκης: «Το νέο μας λογότυπο αποτυπώνει τη στρατηγική μας πρόθεση να μετουσιώνουμε τα πλεονεκτήματα του γεωθερμικού πεδίου σε προστιθέμενη αξία για τα προϊόντα μας, αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία και τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης. Με σταθερά βήματα, εξελισσόμαστε, διευρύνουμε τις δραστηριότητες μας και εκσυγχρονίζουμε την εταιρική μας εικόνα, παραμένοντας πιστοί στις αξίες της εγγυημένης ποιότητας και της εταιρικής υπευθυνότητας.»
Επιπρόσθετα, αξιοσημείωτο είναι ότι κατά το 2024, η εταιρεία επεκτάθηκε στα 260 στρέμματα θερμοκηπιακών εγκαταστάσεων, ενώ στόχος της είναι μέσα στην επόμενη διετία να φτάσει τα 330 στρέμματα, ισχυροποιώντας τη θέση της ως μία από τις μεγαλύτερες καθετοποιημένες θερμοκηπιακές μονάδες στην Ελλάδα.
Η εκσυγχρονισμένη εταιρική ταυτότητα των Θερμοκηπίων Θράκης, σε συνδυασμό με τη δυναμική αναπτυξιακή πορεία που διανύει η εταιρεία, αντανακλούν τη σταθερή της εξέλιξη, με επίκεντρο την επένδυση στην ποιότητα, την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη στον πρωτογενή τομέα.