How to Everything: Πώς να μην τα κάνεις θάλασσα σε μια καμπάνια για την πανδημία
ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 3

How to Everything: Πώς να μην τα κάνεις θάλασσα σε μια καμπάνια για την πανδημία

Άκουσε το τρίτο επεισόδιο του podcast "How to Everything" με καλεσμένο τον επικοινωνιολόγο Δημήτρη Τζιώτη.

Την ώρα που περιμένουμε κλιμάκωση των εμβολιασμών για να μπορέσουμε να αισθανθούμε ουσιαστική αισιοδοξία πριν την τουριστική περίοδο, βλέπουμε και την κλιμάκωση της επικοινωνιακής αμφισημίας της κυβέρνησης. Το επικοινωνιακό τερέν άλλωστε είναι εντελώς διαφορετικό σε σχέση με την πρώτη διαχείριση της κρίσης.

Στο τρίτο επεισόδιο του How to Everything αναλύουμε το πώς φτάσαμε από το "Μένουμε Σπίτι" στο Restart Greece και στις νέες παλινωδίες, εν μέσω ενός ατελείωτου Lockdown. Μαζί μας ο επικοινωνιολόγος Δημήτρης Τζιώτης και ο διευθυντής του NEWS 24/7, Μάνος Χωριανόπουλος.

Highlights:

-Τον πρώτο καιρό βαρεθήκαμε να πλένουμε τα χέρια μας αλλά τουλάχιστον ξέραμε τι να κάνουμε

-Ο ΣΥΡΙΖΑ βγήκε κυβέρνηση γιατί το μήνυμά του ήταν απλό

-Η διαχείριση κρίσης στην πανδημία έγινε κρίση διαχείρισης

Το who is who του Δημήτρη Τζιώτη

Εξειδικεύεται στη Στρατηγική www.tziotis.eu.

Ίδρυσε την πρωτοποριακή Δεξαμενή Ιδεών Demos Athens και το Green Tank για αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και την Πράσινη Ανάπτυξη.

Στον κλάδο του αθλητισμού έχει σχεδιάσει την στρατηγική για τη διεκδίκηση των Ολυμπιακών Αγώνων Αθήνα 2004, τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή, τη Διεθνή Ολυμπιακή Ακαδημία, το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου Superleague, το Ναυτικό Όμιλο Ελλάδας, την Ελληνική Κωπηλατική Ομοσπονδία, το πρωτάθλημα Basketleague, το Υφυπουργείο Αθλητισμού και την ΠΑΕ Ολυμπιακός.

Στο επίπεδο της τοπικής αυτοδιοίκησης έχει δημιουργήσει την στρατηγική για τον Δήμο Αθηναίων, τον Δήμο Μόσχας, τον Δήμο Θεσσαλονίκης, τη Νομαρχία Μεσσηνίας, τον Δήμο Αρχαίας Ολυμπίας, τον Δήμο Δελφών και για τις εκλογές στην Περιφέρεια Αττικής.

Στον τομέα του πολιτισμού έχει σχεδιάσει τη στρατηγική για τον Οργανισμό Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού, την Πολιτιστική Ολυμπιάδα, το Σχέδιο Δράσης του Εθελοντικού Κινήματος, το Διεθνές Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας και το Ολυμπιακό Μουσείο Αθηνών.

Στην οικονομία του Τουρισμού έχει διαμορφώσει την στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, της Γέφυρας Ρίου Αντιρρίου και της HELEXPO.

Έχει διαχειριστεί τις εκλογικές εκστρατείες του ΠΑΣΟΚ, του ΣΥΡΙΖΑ, του Unione – Romano Prodi στην Ιταλία και έχει συνεργαστεί με το Think Tank του Εργατικού Κόμματος – Tony Blair στη Μεγάλη Βρετανία.

Στον επιχειρηματικό τομέα έχει σχεδιάσει τη στρατηγική για τις εταιρίες METAXA, ΟΠΑΠ, INFOTE, ΙΩΝΙΑ, PEPSICO, SATO, VISA, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ, JUMBO, GRANT, VISA, ΠΛΑΙΣΙΟ.

Βραβεύτηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη δημιουργία μίας από τις καλύτερες νέες εταιρίες στην Ευρώπη το έτος 2000.

Έλαβε το βραβείο Αθήνα 2004 για τη συμβολή του – ως διευθυντής στρατηγικού σχεδιασμού και επικοινωνίας – στην επιτυχία της διεκδίκησης των Ολυμπιακών Αγώνων.

Τιμήθηκε με το μετάλλιο της Πόλης των Αθηνών για τη συμβολή του στη διεθνή αναγνώριση της διπλωματίας των πόλεων και στη δημιουργία της Παγκόσμιας Ένωσης Ολυμπιακών Πόλεων.

Έχει τιμηθεί από τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος Σεραφείμ για την εξαιρετική του προσφορά προς το κοινωνικό σύνολο.

Έχει εκδώσει τα βιβλία: Ταξίδι στη Νέα Ελλάδα, Μακεδονία – πολιτικές ευθύνες – δυσοίωνοι χρησμοί, Hellas – Trademark, Πράσινη Αλλαγή, Αλλάζουμε την Ελλάδα, The Strategy Book, Greece – All time classic, Επανάσταση, Η Ιδέα του Φωτός, 2021, Η Φαντασία στην εξουσία.

"How to Everything": Κάθε Κυριακή στο Sunday Edition του NEWS 24/7, διαβάζοντας μπροστά και πίσω από τις "γραμμές" για όλα όσα αφορούν την καθημερινή ζωή μας. Εσείς, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας ή να στέλνετε τις δικές σας ιδέες για τα επόμενα επεισόδια, με ένδειξη "how to" στο [email protected]

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Lockdown, Κορονοϊός, Κυβέρνηση, How To Everything