Ανέλ Μόσχου: Προτεραιότητα της Mars είναι να προσφέρει καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας

Ανέλ Μόσχου: Προτεραιότητα της Mars είναι να προσφέρει καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας

Η Marketing Director της Mars East Mediterranean μιλάει στο NEWS24/7 για την πορεία της Mars στην Ελλάδα και την προοπτική των παγκοσμίων σημάτων της

Ποια είναι η πλέον δυναμική κατηγορία στην οποία δραστηριοποιείται η Mars στην Ελλάδα;

Η Mars δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά για πάνω από 35 χρόνια, διαθέτοντας προϊόντα που έχουν αγαπηθεί πολύ από τους Έλληνες καταναλωτές.

Ειδικότερα, δραστηριοποιούμαστε σε 4 κατηγορίες: στις σοκολάτες με τα προϊόντα Mars, Snickers, Twix, Bounty, M&M’s και Maltesers, στο ρύζι και τις σάλτσες με τα προϊόντα Uncle Bens, στις τσίχλες με την Orbit και την 5 και τις τροφές για κατοικίδια Pedigree, Whiskas, Sheba, Cesar και Catisfactions.

Όπως βλέπετε, οι κατηγορίες είναι πολλές, καλύπτουν μεγάλη γκάμα καταναλωτικών αναγκών και η πραγματικότητα είναι ότι κάθε μια από αυτές έχει τη δική της δυναμική και περιθώρια ανάπτυξης και απευθύνεται σε ένα ευρύτατο κοινό. Δικός μας στόχος ωστόσο είναι η διεύρυνση όλων των κατηγοριών με παράλληλη βελτίωση των μεριδίων της Mars στο σύνολο της αγοράς.

Το σίγουρο είναι ότι η προτεραιότητά μας είναι να συνεχίσουμε να καλύπτουμε τις ανάγκες των καταναλωτών μας σε κάθε κατηγορία και μέσω κάθε καναλιού διανομής, προσφέροντας καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας.

Για να το πετύχουμε μάλιστα αυτό, υλοποιούμε δράσεις και πρακτικές σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων μας, από την παραγωγή των προϊόντων μας και την προμήθεια των πρώτων υλών, μέχρι την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού μας (εργαζόμενοι, προμηθευτές, παραγωγοί) και την προώθηση του health & wellbeing μέσα από τα ίδια τα προϊόντα και τις πολιτικές marketing που εφαρμόζουμε. Για παράδειγμα, έχουμε αναλάβει και συνεχίζουμε να αναλαμβάνουμε μια σειρά από πρωτοβουλίες που αφενός ανταποκρίνονται στις διαρκώς εξελισσόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών, αφετέρου τους βοηθούν να κάνουν πιο υπεύθυνες επιλογές, όπως η σταδιακή μείωση των θερμίδων κάθε πακέτου, η μείωση της ζάχαρης και του νατρίου και η αντίστοιχη αύξηση των λαχανικών και των προϊόντων ολικής άλεσης στα προϊόντα φαγητού.

Ανέλ Μόσχου: Προτεραιότητα της Mars είναι να προσφέρει καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας

Ποια η φιλοδοξία της Mars για την κατηγορία της Τσίχλας; Πώς συνδυάζεται αυτή με τη νέα συνεργασία της Orbit με την Εθνική Ελλάδος;

Η Orbit είναι πρώτη σε κατάταξη στην κατηγορία της στην Ευρώπη (Nielsen, Σύνολο Ευρώπης, τελευταίο διαθέσιμο MAT ανά χώρα, 23/4/2018) και φιλοδοξία μας είναι αυτό το εξαιρετικό και τόσο αγαπητό σε όλο τον κόσμο brand να αναδείξει όλη τη δυναμική του και στην ελληνική αγορά.

Αυτός ήταν άλλωστε ένας από τους λόγους που αποφασίσαμε να συνδέσουμε την Orbit με την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου μέσα από τη χορηγική μας συνεργασία έως και το Euro 2020. Έτσι συνδέουμε στην ουσία αυτό το συναρπαστικό brand με την Ελλάδα και την ομάδα «Φαινόμενο» που κατάφερε να ανεβάσει την χώρα στο υψηλότερο βάθρο της Ευρώπης. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η αγαπημένη τσίχλα συναντά την αγαπημένη ομάδα!

Όλοι εμείς στη Mars είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για αυτή τη συνεργασία που αντικατοπτρίζει πλήρως και τις αρχές της εταιρείας και των brands μας και επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας στην ελληνική αγορά, οικονομία και κοινωνία.

Σε διεθνές επίπεδο, από τους πλέον σταθερά ανοδικούς τομείς είναι αυτός της τροφής κατοικιδίων. Ισχύει το ίδιο και για την Ελλάδα και ποια η θέση της εταιρείας;

Είναι αλήθεια ότι αυτή η ανοδική τάση καταγράφεται και στην ελληνική αγορά, όπου το 2017 η συγκεκριμένη κατηγορία μεγάλωσε κατά 5% σε αξία.

Η ανάπτυξη αυτή μπορεί να αποδοθεί σε μια διεθνή τάση που πλέον έχει επεκταθεί και στην Ελλάδα αυξάνοντας τα ποσοστά υιοθεσίας κατοικιδίων στη χώρα μας, ενώ ο δεσμός ανάμεσα στο κατοικίδιο και τον ιδιοκτήτη γίνεται όλο και ισχυρότερος. Οι Έλληνες έχουν αλλάξει κατά πολύ τη σχέση τους με τα κατοικίδια τα τελευταία χρόνια και είναι σαφώς περισσότερο ενημερωμένοι και πολύ υπεύθυνοι «γονείς». ‘Όλο και περισσότεροι ιδιοκτήτες θεωρούν πλέον τα κατοικίδιά τους ως μέλη της οικογένειάς τους και αυτό αντικατοπτρίζεται και στις αγορές τους, αφού επιλέγουν τροφές κατοικιδίων υψηλής θρεπτικής αξίας, κατάλληλα σχεδιασμένες για την ηλικία και το μέγεθός τους.

Η Mars, με γνωστές και αγαπημένες μάρκες όπως το Pedigree & το Whiskas, κατέχει ηγετική θέση στην κατηγορία της επώνυμης συσκευασμένης τροφής που πωλείται στα σούπερ μάρκετ, ενώ σε συνδυασμό με τη Royal Canin, που επίσης ανήκει στον όμιλο Mars, κατέχει αντίστοιχη θέση και στο κανάλι των Pet shops.


Ο τομέας του εμπορίου που δέχθηκε το ισχυρότερο πλήγμα ήταν αυτός των μικρών σημείων (περίπτερα – ψιλικά) που για ένα μεγάλο μέρος του χαρτοφυλακίου σας αποτελεί το βασικό κανάλι προς τους καταναλωτές. Πόσο επηρέασε αυτό τις πωλήσεις σας και ποιες προσπάθειες έγιναν ώστε να ξεπεραστούν τα τυχόν προβλήματα

To κανάλι του Impulse, όντως δέχθηκε το ισχυρότερο πλήγμα στην αγορά τα τελευταία χρόνια λόγω του μειωμένου αριθμού σημείων πώλησης, καθώς και της ίδιας της φύσης των αντίστοιχων προϊόντων. Καθώς ένα σημαντικό μέρος των πωλήσεων μας γίνεται μέσα από τα μικρά σημεία, χρειάστηκε κι εμείς από την πλευρά μας να διαχειριστούμε κάποιες προκλήσεις και κάνοντας κάποιες διορθωτικές κινήσεις θέσαμε τις κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε να κατατασσόμαστε αυτή τη στιγμή ανάμεσα στους δυνατότερους και ταχέως αναπτυσσόμενους παίκτες της αγοράς. Η προσαρμοστικότητα στα νέα δεδομένα είναι το κλειδί σε τέτοιες περιπτώσεις.

Τα τελευταία χρόνια η Mars Hellas συγκαταλέγεται σταθερά στα Best Workplaces. Τι θεωρείται ότι είναι αυτό που οδηγεί τους εργαζόμενους της εταιρείας στο να αξιολογούν θετικά τον εργοδότη τους;

Η διάκριση της Mars στον θεσμό Best Workplaces στην Ελλάδα είναι πράγματι πολύ σημαντική και έχει ιδιαίτερη αξία για εμάς και αφορά τόσο την μητρική εταιρεία, όσο και το σύνολο σχεδόν των θυγατρικών διεθνώς. Ως εκ τούτου η συμμετοχή και διάκρισή μας είναι κομμάτι της συνολικής κουλτούρας και φιλοσοφίας της εταιρείας η οποία πολύ συνειδητά εστιάζει στη δημιουργία και διατήρηση ενός μοναδικού εργασιακού περιβάλλοντος που βασίζεται στις πέντε αρχές της Mars: Υπευθυνότητα, Ποιότητα, Αποτελεσματικότητα, Ελευθερία και Αμοιβαιότητα.

Είναι πιστεύω χαρακτηριστικό ότι οι εργαζόμενοι της Mars αντιμετωπίζονται ως Συνεργάτες – αυτός είναι μάλιστα και ο επίσημος όρος που χρησιμοποιούμε ως εταιρεία για τους ανθρώπους μας – και συμμετέχουν στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Παράλληλα εξασφαλίζουμε ίσες ευκαιρίες απασχόλησης και επαγγελματικής εξέλιξης για όλους μέσα από διαρκή εκπαίδευση, θεσμοθετημένη εσωτερική επικοινωνία, ξεκάθαρη παροχή κινήτρων και αφοσίωση στους στόχους και την ομαδική δουλειά.

Για εμάς είναι ξεκάθαρο ότι μια υγιής επιχείρηση συνεπάγεται ένα εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον, με ικανοποιημένους συνεργάτες οι οποίοι αγαπούν αυτό που κάνουν. Και αυτό είναι για εμάς η μεγαλύτερη επιτυχία μας.

ADVERTISING

SHARE: