Το “μυστικό” της Victoria δεν θα σας αρέσει καθόλου

Το “μυστικό” της Victoria δεν θα σας αρέσει καθόλου
H Adriana Lima παρουσίασε την Pink collection, στο show της Shanghai (AP Photo/Andy Wong) AP

Τα τελευταία νούμερα δείχνουν πως οι καταναλωτές έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους για τα προϊόντα της Victoria's Secret. Ένας από τους λόγους είναι η ετήσια επίδειξη που "παρουσιάζει μη ρεαλιστική εκδοχή του πώς πρέπει να είναι μια γυναίκα".

Τα νούμερα των τελευταίων πωλήσεων δείχνουν πως… μάλλον αποκαλύφθηκε το μυστικό της Victoria. Ο κολοσσός των εσωρούχων παλεύει να πουλήσει πια, ακόμα και προϊόντα που έχουν τεράστιες εκπτώσεις. Η πτώση, τον περασμένο μήνα έφτασε στο 1.1, σε ετήσια βάση. Ποσοστό που καλύφθηκε μεν, από τη σειρά καλλυντικών που έχει η εταιρία, ωστόσο αναλυτές μίλησαν για “μαζικές πτώσεις στην κυκλοφορία, μηδενική τιμολόγηση και απώλεια του μεριδίου της αγοράς” πριν καταλήξουν στο “game over”.

Ως προς αυτό έπαιξε ρόλο και το γεγονός ότι η ετήσια πασαρέλα έχει δεχθεί δριμεία κριτική γιατί δεν παρουσιάζει γυναίκες με διάφορους σωματότυπους “και επειδή συνεχίζει να προωθεί μια αρχαϊκή, μη ρεαλιστική εκδοχή του πώς πρέπει να είναι μια γυναίκα”, όπως έγραψε το Harpers Bazaar.


H L Brands, στην οποία ανήκει η Victoria’s Secret επιβεβαίωσε πως οι καλοκαιρινές εκπτώσεις δεν ξεκίνησαν καλά. Για την ακρίβεια “είχαν αρνητικό επίπεδο κυκλοφορίας” όπως είπε η Amie Preston, επικεφαλής των σχέσεων με τους επενδυτές της L Brands Inc.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα