Radisson Hotel Group: Από την Αθήνα έως την Εύβοια και τις Κυκλάδες, μια χρονιά επέκτασης
Διαβάζεται σε 4'
Με νέα ανοίγματα σε πόλη, νησιά και ηπειρωτικούς προορισμούς, το Radisson Hotel Group είχε μία από τις πιο δραστήριες χρονιές του στην Ελλάδα, προετοιμάζοντας το έδαφος για μια εντυπωσιακή επέκταση μέχρι το 2026
- 01 Δεκεμβρίου 2025 06:11
Μια χρονιά εντυπωσιακών εξελίξεων για τη φιλοξενία στην Ελλάδα ολοκληρώνεται, με το Radisson Hotel Group να πρωταγωνιστεί δυναμικά, ανακοινώνοντας ανοίγματα που αλλάζουν τον χάρτη του τουριστικού προϊόντος της χώρας. Με σαφή στρατηγική για ισχυρή παρουσία, τόσο σε αστικούς προορισμούς, όσο και στα νησιά και την ηπειρωτική Ελλάδα, ο Όμιλος κάνει πράξη το φιλόδοξο πλάνο του για διπλασιασμό του χαρτοφυλακίου του μέχρι το 2026, ανεβάζοντας τον πήχη στην ελληνική αγορά φιλοξενίας.
Ανάμεσα στα σημαντικότερα νέα της χρονιάς, ξεχωρίζει η υπογραφή του Paradise Resort Evia, που εντάσσεται στη συλλογή Radisson Individuals και φέρνει στην Εύβοια ένα παραθαλάσσιο θέρετρο 322 δωματίων, το οποίο αναμένεται να ανοίξει τον Μάιο του 2026. Η τοποθεσία του στην Ερέτρια, σε μικρή απόσταση από την Αθήνα, το τοποθετεί σε μία από τις πιο προσιτές και αγαπημένες επιλογές για Έλληνες και ξένους ταξιδιώτες. Με άμεση πρόσβαση σε παραλία και με αναβάθμιση που υλοποιείται από την Works Hellas, το θέρετρο έρχεται να προσφέρει διεθνή πρότυπα φιλοξενίας σε έναν δημοφιλή, αλλά μέχρι σήμερα υποεκμεταλλευμένο προορισμό.
Την ίδια στιγμή, η Αθήνα ετοιμάζεται να υποδεχθεί δύο νέα ξενοδοχεία που θα λειτουργούν υπό cluster management, αποδεικνύοντας τη νέα, σύγχρονη προσέγγιση του Ομίλου. Το Radisson RED Mitropoleos Square Athens, το πρώτο RED στην Ελλάδα, φέρνει μια πιο urban, τολμηρή αισθητική στο ιστορικό κέντρο, δίπλα στη Μητρόπολη, ενώ το Radisson Theatrou Square Athens, μέσα σε ένα κτίριο με βαθιά πολιτιστική ιστορία, θα αποτελέσει ένα all-year-round city hotel υψηλής αισθητικής και λειτουργικότητας. Και τα δύο ανοίγουν τον Μάιο του 2026, σε μια περίοδο όπου η πρωτεύουσα ενισχύει σταθερά το προφίλ της ως city break προορισμός.
Η στρατηγική επέκταση του Radisson Hotel Group όμως, δεν περιορίζεται στην Αττική. Στη Λακωνία, το νέο Radisson Blu Resort Mani έρχεται να αναδείξει τη Μάνη ως έναν premium
προορισμό, ενώ στις Κυκλάδες το Group ενισχύει την παρουσία του με επικείμενο άνοιγμα στην Πάρο, κίνηση που το καθιστά τη μοναδική μεγάλη διεθνή αλυσίδα με παρουσία και στα τρία εμβληματικά νησιά Σαντορίνη, Μύκονο και Πάρο, καλύπτοντας απόλυτα τις ανάγκες του island hopping.
Παράλληλα, βρίσκεται υπό τελικές υπογραφές ακόμη ένα μεγάλο project στην ηπειρωτική χώρα, ενισχύοντας το momentum που καταγράφει ο Όμιλος στην Ελλάδα. Όπως τονίζει ο Elie Milky, Chief Development Officer, η συνολική στρατηγική είναι ξεκάθαρη: ποιοτικά ακίνητα, συνεργασίες με ισχυρούς επενδυτές και εμπειρίες φιλοξενίας που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του σύγχρονου ταξιδιώτη.
Κοιτώντας πίσω στο 2025, γίνεται σαφές πως η φιλοξενία στην Ελλάδα βρίσκεται σε φάση έντονης κινητικότητας. Και αν κάτι δείχνουν οι πρόσφατες εξελίξεις, είναι ότι οι μεγάλες διεθνείς αλυσίδες δεν βλέπουν τη χώρα απλώς ως μια ακόμη αγορά, αλλά ως έναν από τους πιο ενδιαφέροντες προορισμούς για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.