ΛΟΥΞ: Ανεβάζει μερίδια και βλέπει κορυφή

Ποιες είναι οι κινήσεις που θα κάνουν την ΛΟΥΞ να πλησιάσει ακόμη περισσότερο τον πρώτο παίκτη και διεκδικήσει ακόμη και την πρωτιά σε ορισμένες κατηγορίες
- 05 Δεκεμβρίου 2016 17:22
Η αγορά των αναψυκτικών έχει ένα ιδιαίτερα παράδοξο εάν και είναι από αυτές που χτυπήθηκαν πιο έντονα στα χρόνια της ύφεσης, πρόσφατο είναι το λουκέτο που έβαλε στο εργοστάσιο της η Pepsico στο Σχηματάρι, τόσο και αυξήθηκε ο ανταγωνισμός καθώς εκεί που πριν μία δεκαετία είχαμε 2 πολυεθνικές με πανελλαδική παρουσία και κάποιους τοπικούς παίκτες πλέον υπάρχουν τουλάχιστον 6 παίκτες με παρουσία στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας.
Σε αυτή την αγορά η αχαϊκή Λουξ έχει καταφέρει να πιάσει μερίδιο στο 9,4% (σε όγκο, lt) και 10,2% (σε αξία, €) της αγοράς αναψυκτικών συνολικά, ενώ στην κατηγορία των αναψυκτικών με γεύση φρούτων έχει κατακτήσει το 27,2% (σε όγκο, lt) και 30,5% (σε αξία) μεριδίων αγοράς, εδραιώνοντας τη θέση της ως το πιο δημοφιλές ελληνικό αναψυκτικό με γεύση της εγχώριας αγοράς (IRI, στοιχεία Αύγουστος 2016). Η απόσταση της από τον πρώτο παίκτη σε ότι αφορά τον όγκο δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη καθώς αυτός διαθέτει μερίδιο 35% με πλαγιοπτωτική πορεία.
Όπως ανέφεραν την Δευτέρα σε δημοσιογραφικό γεύμα οι αδελφοί Γιάννης, Κώστας και Πλάτωνας Μαρλαφέκας, πρόεδρος, αντιπρόεδρος και εντεταλμένος σύμβουλος αντίστοιχα, της Λουξ στόχος είναι η κατάκτηση της πρώτης θέσης σε ότι αφορά τα αναψυκτικά με γεύσεις φρούτων. Σημαντική ώθηση αναμένεται η παρουσία της από εδώ και εμπρός στα σούπερ μάρκετ των Lidl, ενός από τους τρεις μεγάλους παίκτες του λιανεμπορίου. Όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά με βάση τις μετρήσεις στην συγκεκριμένη κατηγορία σε όλες αλυσίδες έχουν κοινή παρουσία στην “κόντρα” η Λουξ καταφέρνει να παίρνει την πρώτη θέση. Πέρα από την Lidl παρουσία θα ξεκινήσει να έχει και στα καταστήματα, της επίσης από Πάτρα ορμώμενης Coffe Island.
Για το 2016 όπου στο 9μήνο η αγορά των αναψυκτικών κινείται πτωτικά κατά 12,5% η αχαϊκή εταιρεία συνεχίζει ανοδικά με αύξηση πωλήσεων κατά 7,5%. Υπενθυμίζεται ότι το 2015 η εταιρεία σημείωσε αύξηση 5% στον κύκλο εργασιών (σ.σ. αντίστοιχο αναμένει και φέτος) της σε σχέση με το 2014 (30 εκατ. ευρώ), ενώ τα μεικτά της κέρδη άγγιξαν τα 3,3 εκατ. ευρώ από 3,1 εκατ. ευρώ το 2014.
Τέλος σε σχετική ερώτηση του news247 για πιθανή είσοδο σε νέες κατηγορίες προϊόντος η διοίκηση της εταιρείας ανέφερε ότι εξετάζει την επέκταση της στο εμφιαλωμένο νερό.