Τα “κρυφά” μηνύματα πίσω από τα λογότυπα εταιρειών

Τι σημαίνει το κόκκινο, το μπλε και η χρήση των κύκλων;
- 30 Μαΐου 2014 06:48
Η οπτική ταυτότητα μια εταιρείας είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία της. Λογότυπα και κάρτες είναι η «εικόνα» τους. Πόσο τυχαία είναι, όμως, επιλογή τους;
Τη στιγμή που οι περισσότεροι πιστεύουν πως τα χρώματα είναι τυχαία, θα δείτε πως δε πρόκειται για μια «αθώα» επιλογή.
Amazon
Tο βελάκι δε πρόκειται για χαμόγελο. Αν προσέξετε καλά ενώνει το Α με το Ζ. Amazon από την αρχή ως το τέλος.
Apple
Πολλές ιστορίες έχουν ακουστεί για το «μήλο» του λογότυπου της Apple. Η επικρατέστερη είναι πως προέρχεται από το προπατορικό αμάρτημα και το δέντρο της Γνώσης του Καλού και του Κακού.