Lufthansa: Ακυρώσεων συνέχεια από τον μεγαλύτερο αερομεταφορέα της Γερμανίας

default image

Η Lufthansa ακύρωσε 35 πτήσεις για την Κυριακή, πάντως όλες οι υπόλοιπες θα γίνουν κανονικά

Η Lufthansa, ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας της Γερμανίας, ανακοίνωσε την ακύρωση 35 πτήσεων την Κυριακή λόγω των συνεπειών της απεργίας των πιλότων που άρχισε την Τετάρτη και τερματίστηκε τα μεσάνυχτα του Σαββάτου.

Ο αριθμός των πτήσεων της Lufthansa που ακυρώθηκαν λόγω της απεργίας ανήλθε έτσι σε σχεδόν 2.800. Οι επιβάτες που επηρεάστηκαν από τις ακυρώσεις ήσαν περίπου 350.000, κατά τη διεύθυνση της εταιρείας.

Σε μια ανάρτησή της στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Twitter, η διεύθυνση της Lufthansa διαβεβαίωσε πάντως πως όλες οι υπόλοιπες πτήσεις που είναι προγραμματισμένες για σήμερα θα γίνουν κανονικά.

Ένας εκπρόσωπος της διοίκησης της εταιρείας εξάλλου διέψευσε ένα δημοσίευμα της Frankfurter Allgemeine Zeitung – η εφημερίδα δεν κατονόμασε κάποια πηγή – κατά το οποίο εξετάστηκε το ενδεχόμενο η Lufthansa να ζητήσει να υπαχθεί σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές της, προκειμένου να απαλλαγεί από τη συλλογική σύμβαση εργασίας με τους πιλότους, η οποία βρίσκεται στο επίκεντρο της διένεξης.

Αργά το βράδυ της Παρασκευής το συνδικάτο που εκπροσωπεί τους χειριστές απέρριψε την πιο πρόσφατη προσφορά της διοίκησης για τις αυξήσεις μισθών, πάντως δεν προκήρυξε νέα απεργία πέραν αυτής που τερματίστηκε τα μεσάνυχτα.

«Χρειαζόμαστε μια προσφορά που να μπορούμε να διαπραγματευτούμε. Σε διαφορετική περίπτωση μπορεί να προκηρύξουμε νέες απεργιακές κινητοποιήσεις», προειδοποίησε χθες ο Γεργκ Χάντβεργκ, στέλεχος του συνδικάτου, που εκπροσωπεί τους χειριστές.

Η Lufthansa πρότεινε αυξήσεις των μισθών των πιλότων κατά 4,4% σε δύο δόσεις, καθώς κι ένα εφάπαξ που θα ισούται με 1,8 μισθό. Το συνδικάτο ζητάει ετήσιες αυξήσεις 3,7% για τους πιλότους για μια πενταετία από το 2012.

Η Μπετίνα Φόλκενς, μέλος του ΔΣ της Lufthansa και επικεφαλής της διεύθυνσης ανθρωπίνων πόρων, δήλωσε στην εφημερίδα Bild am Sonntag ότι «ελπίζει (…) το συνδικάτο να αλλάξει επιτέλους την αδιάλλακτη στάση του» και πρόσθεσε ότι μια συμφωνία για τη νέα συλλογική σύμβαση δεν μπορεί «να επιβληθεί με απεργίες».

Κατά το Ινστιτούτο Οικονομικών Ερευνών της Κολονίας, οι απεργίες των πιλότων είχαν κόστος 222 εκατ. ευρώ για τη Lufthansa το 2014, ενώ το 2015 οι απεργίες των πιλότων και των πληρωμάτων καμπίνας είχαν κόστος 231 εκατ. ευρώ. Η διεύθυνση της Λουφτχάνσα ανακοίνωσε πως έχασε άλλα 20 εκατ. ευρώ τις πρώτες δύο ημέρες της απεργίας αυτής της εβδομάδας.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα