Black Friday: Γιατί ο Κωτσόβολος έχει ήδη ξεκινήσει τις προσφορές

Οι προσφορές που ξεχωρίζουν, το ξεκαθάρισμα του στοκ και η επιθετική πολιτική της Κωτσόβολος στο φετινό Black Friday
- 22 Νοεμβρίου 2017 16:45
“Πέρυσι, την ημέρα της Black Friday, οι καταναλωτές άρχισαν να έρχονται μαζικά στα καταστήματα μας μετά τη 1 το μεσημέρι, όταν το στοκ των υπολοίπων είχε εξαντληθεί και έρχονταν σε εμάς που δεν είχαμε σηκώσει ψηλά την σημαία των προσφορών” ανέφερε στο News 24/7 ο Ανδρέας Αθανασόπουλος, αντιπρόεδρος της Κωτσόβολος στο περιθώριο της δημοσιογραφικής εκδήλωσης για την έναρξη της έκθεσης τεχνολογίας “Thanks to Tech” στο The Mall Athens.
Φέτος η Κωτσόβολος έχει ξεκινήσει τον “εορτασμό” της Black Friday ήδη άτυπα από την περασμένη Κυριακή με την πρώτη προσφορά που βγήκε στο site της εταιρείας, επίσημα από το βράδυ της Τρίτης στο ηλεκτρονικό κατάστημα και στα φυσικά καταστήματα της Κωτσόβολος σε όλη την Ελλάδα από σήμερα το πρωί.
Πληροφορίες του News 24/7 θέλουν την Κωτσόβολος να προχώρησε σε αυτή την κίνηση καθώς δεν μπόρεσε να επέλθει μια συμφωνία στον κλάδο για να κρατηθούν χαμηλά οι τόνοι σε επίπεδο προσφορών για την ημέρα του Black Friday.
Τα αποτελέσματα πάντως του παρατεταμένου εορτασμού του Black Friday είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικά καθώς σύμφωνα με τα στελέχη της Κωτσόβολος φεύγουν σε μία ημέρα περίπου 18.000 κωδικοί όταν ο μέσος όρος τις υπόλοιπες ημέρες κινείται σε περίπου 7.000 – 8.000 τεμάχια.
Από τις δεκάδες προσφορές της Κωτσόβολος αυτές που προς το παρόν παρουσιάζουν τις σημαντικότερες πωλήσεις είναι η τηλεόραση της JVC, οι τηλεοράσεις Oled και το τάμπλετ της Lenovo. Όπως ανέφεραν στελέχη της Κωτσόβολος για την συντριπτική πλειοψηφία των προσφορών, οι οποίες πραγματοποιούνται σε συνεργασία με τους προμηθευτές της αλυσίδας υπάρχει ικανοποιητικός αριθμός αποθεμάτων.
Το ίδιο δεν συμβαίνει με το ξεκαθάρισμα του στοκ. Πρόκειται για περίπου 750 κωδικούς προϊόντων που σε αρκετές περιπτώσεις αφορά ακόμη και ένα 1 τεμάχιο που μπορεί να είναι ακόμη και εκθεσιακό (σ.σ. συσκευές που εκτίθενται στα καταστήματα για έρχονται σε επαφή οι πελάτες). Κάποιες τέτοιες περιπτώσεις οδήγησαν σε παρεξηγήσεις καθώς καταναλωτές διαμαρτυρήθηκαν για παραπλανητικές προσφορές. Από την πλευρά της Κωτσόβολος αναφέρουν ότι στις συγκεκριμένες προσφορές αναφέρεται τόσο ο αριθμός των τεμαχίων που βγαίνουν σε προσφορά όσο και τα σημεία στις οποίες οι καταναλωτές μπορούν να τις αγοράσουν.