Frezyderm: Η ελληνική εταιρεία που αυξάνει δυναμικά πωλήσεις και κέρδη

Σε μια από τις πλέον δυναμικές επιχειρήσεις στο χώρο των δερμοκαλλυντικών και ιατροτεχνολογικών προϊόντων εξελίσσεται η Frezyderm όπου από το 2016 θα έχει παρουσία και στο Λονδίνο με θυγατρική
- 01 Δεκεμβρίου 2015 18:23
Η Frezyderm, μια από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες σχεδιασμού, παραγωγής και διακίνησης δερμοκαλλυντικών και ιατροτεχνολογικων προϊόντων, παρουσίασε σήμερα στοιχεία αναφορικά με την επιτυχημένη της πορεία το 9μηνο του 2015, κάνοντας για πρώτη φορά μια αναλυτική αποτύπωση της έως τώρα επιτυχημένης της πορείας, καθώς και τα μελλοντικά επιχειρηματικά της σχέδια.
Για το διάστημα Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2015, η Frezyderm, κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 7,67%, σε μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά για την ελληνική οικονομία. Τα καθαρά κέρδη προ φόρων για το 9ηνο, άγγιξαν τα 2,6 εκατ. ευρώ σε έσοδα. Οι συνολικές πωλήσεις ανήλθαν σε 26 εκατ. ευρώ, σε σχέση με τα 24,2 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014.
Η Frezyderm, αποτελεί μια αμιγώς ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1986, με όραμα την εγκαθίδρυσή της στην παγκόσμια αγορά έχοντας ως γνώμονα την καινοτομία, την πρωτοπορία και την ποιότητα των προϊόντων της. Παρά τις αντιξοότητες και τις αυξημένες προκλήσεις που είχε να αντιμετωπίσει, έμεινε πιστή στο όραμα αυτό, ακολουθώντας μιας σταθερά ανοδική πορεία. Η υγιής και διαρκής πορεία ανάπτυξής της έχει οδηγήσει σε διείσδυση και σε ξένες αγορές, με τα προϊόντα της σήμερα να εξάγονται σε 23 χώρες. Ενδεικτικό στοιχείο αποτελεί ότι την τριετία 2012 – 2014, η εταιρεία κατάφερε να καταγράψει σημαντική άνοδο στον κύκλο εργασιών, 20%, αγγίζοντας τα 29,6 εκατ. ευρώ , ενώ διπλασίασε τα κέρδη προ φόρων που ανήλθαν στα 1,43 εκατ. ευρώ.
Επιπρόσθετα και ως αναγνώριση της μέχρι τώρα επιτυχημένης πορείας της εταιρείας, η FREZYDERM εντάχθηκε στο διεθνές δίκτυο Endeavor, κατά το 61ο διεθνές πάνελ επιλογής (International Selection Panel – ISP), με σκοπό να συνεχίσει απρόσκοπτα την αναπτυξιακή της τροχιά.
Το 2015, η εταιρεία στοχεύει στην αύξηση μεριδίου αγοράς και την ενίσχυση της κερδοφορίας. Σε αυτό το πλαίσιο, η στρατηγική της εταιρείας δίνει έμφαση στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου καινοτόμων προϊόντων μέσω συνεχούς έρευνας και ανάπτυξης και στην αύξηση της εξαγωγικής δραστηριότητας στην Ευρώπη.