Μια από τις μεγαλύτερες εκθέσεις φαγητού στον κόσμο, ανοίγει τις πόρτες της στο Μιλάνο την Κυριακή. To NEWS 247 θα είναι εκεί

Το NEWS 247 θα βρίσκεται στην διεθνή έκθεση τροφίμων TUTTOFOOD στο Μιλάνο και θα μιλήσει με τους Έλληνες επιχειρηματίες και τις επιχειρήσεις τους που εξάγουν τα προϊόντα τους σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης
- 30 Απριλίου 2015 14:50
Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες και ίσως την ταχύτερα αναπτυσσόμενη έκθεση τροφίμων στην Ευρώπη και τον κόσμο. Στο κοσμοπολίτικο Μιλάνο της Ιταλίας, διοργανώνεται για πέμπτη συνεχή χρονιά η TUTTOFOOD από τις 3 έως τις 6 Μαΐου στον εντυπωσιακό εκθεσιακό χώρο του Fiera Milano. 2838 εκθέτες, που εκπροσωπούν επιχειρήσεις από την παραγωγή, τη μεταποίηση, τη συσκευασία, τη μεταφορά και φυσικά την πώληση κάθε προϊόντος που έχει σχέση με το φαγητό.
Η TUTTOFOOD μεγαλώνει χρόνο με το χρόνο, πράγμα που επιβεβαιώνει και ο Πάολο Μπόργκιο, διευθυντής της έκθεσης: “Τα μεγέθη του φετινού γεγονότος από μόνα τους επιβεβαιώνουν το πόσο διευρύνθηκε η έκθεση στο πέρασμα των χρόνων: 2.838 εκθέτες εκπροσωπούν 7000 μπραντ, καλύπτοντας μια έκταση 180.000 τμ και 10 εκθεσιακών κτιρίων. Οι εταιρίες επιστρέφουν κάθε χρόνο, με την άρνηση εκπροσώπησης να βρίσκεται στο αμελητέο 8%. Όλοι εκτιμούν τις προσπάθειες που έγιναν όλα αυτά τα χρόνια με τους εμπορικές ενώσεις, μια ευκαιρία για να πραγματοποιηθούν συναντήσεις με εταιρίες και συνεδριάσεις ανοιχτές στον κόσμο της βιομηχανίας”.
Τα πάντα γύρω από το φαγητό
Η έκθεση TUTTOFOOD 2015, η τρίτη μεγαλύτερη έκθεση με θέμα το φαγητό, ανεβαίνει δύο θέσεις στη λίστα με παρόμοιες εκδηλώσεις ανά τον κόσμο σε σχέση με το 2013. Έχει κατορθώσει να προσελκύσει βασικούς “παίκτες” της βιομηχανίας τροφίμων σε μια έκθεση που διατρέχει μια σειρά από τομείς και προάγει το διάλογο, τη γόνιμη ανταλλαγή απόψεων και την καινοτομία σε σύγχρονες ιδέες.
Ο τομέας των κρεατικών και αλλαντικών είναι 40% πιο αυξημένος από το 2013, τα γλυκά και τα ζαχαρωτά στην Dolce Italia προσέλκυσαν φέτος δύο φορές περισσότερους εκθέτες, τα γαλακτοκομικά και τα κατεψυγμένα είναι δύο τομείς που παρουσιάζουν άνοδο, ενώ τα διάφορα προϊόντα καταλαμβάνουν δύο φορές περισσότερο χώρο στην έκθεση σε σύγκριση με δύο χρόνια πριν. Η συμμετοχή εταιριών που ασχολούνται με το μεταλλικό νερό και τη ζυθοποιία έχει ανέβει κατά 50% και 130% αντίστοιχα.
Η τεχνολογία των αυτόματων πωλητών τροφίμων
Μια έκθεση με κεντρικό της θέμα τα τρόφιμα και το φαγητό δεν θα μπορούσε να μην αφιερώσει ιδιαίτερο χώρο, στα αυτόματα σημεία πώλησης τροφίμων που καταλαμβάνουν όλο και περισσότερο χώρο στην καθημερινότητα των καταναλωτών. Ένα ολόκληρο κτίριο της ΤΘΤΤΟΦΟΟΔ είναι αφιερωμένο στα μηχανήματα αυτόματης πώλησης τροφίμων, με μια ειδική έκδοση της Vebditalia σε συνεργασία με την CONFIDA.
Εξάλλου και το Πράσινο Φαγητό, είναι διευρυμένο και πιο ενισχυμένο και τρεις φορές πιο εκτενές σε όγκο σε σχέση με το 2014. Η οικολογική διατροφή μάλιστα θα συνοδευτεί φέτος από ένα ειδικά σχεδιασμένο event μαγειρικής.
Η TUTTOFOOD και στον τομέα των θαλασσινών
Η TUTTOFOOD 2015 εγκαινιάζει τον τομέα των ψαρικών, προσφέροντας χώρο σε ένα από τα πιο παραδοσιακά προϊόντα της Ιταλίας, αλλά και της Μεσογείου γενικότερα, ο οποίος και παρουσιάζει τεράστια περιθώρια ανάπτυξης στη διεθνή αγορά.
Δείτε ένα χαρακτηριστικό βίντεο:
ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΜΙΛΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ
Η ανάπτυξη της έκθεσης για το 2015 ήταν εντυπωσιακή από κάθε άποψη: Οι εκθέτες έκλεισαν κάθε χώρο της έκθεσης πολλούς μήνες πριν την έναρξη της. Η TUTTOFOOD όμως ανοίγει τις πόρτες της και σε εταιρίες από 43 χώρες του εξωτερικού, ανάμεσά του και την Ελλάδα. Με 400 εκθέτες από 43 χώρες, η συμμετοχή των επιχειρήσεων του εξωτερικού σημειώνει αύξηση που αγγίζει το 80% σε σύγκριση με την περασμένη χρονιά.
Η έρευνα και η συνεργασία στην υπηρεσία της επιχειρηματικότητας
Η TUTTOFOOD όμως δεν αναλαμβάνει απλά να φέρει σε επαφή όλους τους επιχειρηματίες του χώρου των τροφίμων. Παράλληλα χρηματοδοτεί και υποστηρίζει έρευνες μεγάλων εταίρων, όπως η IRI, IPSOS και NOMISMA, που παρακολουθούν την αγορά και προσφέρουν πολύτιμες πληροφορίες σε σειρά από θέματα μήνες πριν την έκθεση. Οι επισκέπτες της θα έχουν έτσι τη δυνατότητα να ενημερωθούν για το εξειδικευμένο αυτό Know-How.
Οι υπεύθυνοι της TUTTOFOOD επέλεξαν τους συμμετέχοντες με στόχο την όσο το δυνατό πιο πλήρη κάλυψη της αγοράς τροφίμων, αλλά και με γνώμονα την πρωτοπορία και τη δημιουργικότητα. Η έκθεση αγκαλιάζει τους πρωτοπόρους της βιομηχανίας και τους προβάλει στον κόσμο, θέτοντας το Μιλάνο και τη Λομβαρδία – περιοχές πλούσιες σε παράδοση και παραγωγή φαγητού – στο επίκεντρο των εταιριών που την επισκέπτονται, αλλά και στο διεθνές στόχαστρο των επιχειρήσεων.
Η συνεργασία της TUTTOFOOD με την EXPO 2015
20.000 αγοραστές έρχονται σε επαφή με τις πιο πρωτοπόρες εταιρίες στο είδος του. Οι άνθρωποι που επισκέπτονται την Expo2015 θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επικοινωνία με εταιρίες της έκθεσης μέσω του προγράμματος Expo Business Matching. Πρόκειται για μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα συμβάλει στη διεθνοποίηση των ιταλικών επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια των έξι μηνών που η Expo2015 θα παραμένει ανοιχτή για το κοινό.
H Expo2015 είναι ένα από τα πιο φιλόδοξα εγχειρήματα που έχουν γίνει ποτέ, σε έναν χώρο 1 εκατομμυρίου και πλέον τμ. οι Ιταλοί υποδέχονται όλους τους λαούς του κόσμου σε μια πόλη μέσα στην πόλη του Μιλάνο που θα μας μιλά για φαγητό και παράδοση για έξι ολόκληρους μήνες.
Η συνεργασία της Expo2015 και της TUTTOFOOD περιλαμβάνει μια ειδική εκδήλωση στις 3 Μαΐου, με τους εκθέτες να καλούνται σε μια ειδική βραδιά στο κτίριο της Ιταλίας, την καρδιά της διεθνούς έκθεσης. Η TUTTOFOOD είναι γεμάτη συναντήσεις και εκδηλώσεις, σχεδιασμένες έτσι ώστε να ωφελήσουν τις εταιρίες που βρίσκονται εκεί. Ειδικές συνεδριάσεις μέχρι επιδείξεις μαγειρικής και συναντήσεις εργασίας είναι μερικές μόνο από τις δράσεις που θα φέρουν πιο κοντά τους ειδικούς των τροφίμων. Στο τέλος της έκθεσης η IPSOS θα ανακηρύξει το πιο πρωτοποριακό προϊόν, ενώ η QUALIVITA θα αποκαλύψει εκείνο που πιστοποιείται με την υψηλότερη ποιότητα.
Οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν και να μάθουν από τις επιδείξεις που διοργανώνει η ακαδημία της έκθεσης. Τρία ειδικά θέματα συντονίζονται από τον Σεφ Φραντζέσκο Φαβορίτο, στον τομέα τον ποικίλων προϊόντων, την εταιρία Φρέσκο Πέσκε στα ψαρικά και την εταιρία Planet One στη Ho.Re.Ca και Ποτά, προσφέροντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να μάθουν για τις τελευταίες εξελίξεις ενώ χτίζουν συμβόλαια υψηλής στρατηγικής για τις επιχειρήσεις τους.
Οι επισκέπτες της TUTTOFOOD μπορούν να προσδοκούν πως θα ωφεληθούν όχι απλώς από τα προϊόντα και το περιεχόμενο των εκδηλώσεων, αλλά και από τον τρόπο που είναι προγραμματισμένη η έκθεση. Προκειμένου να μην επικαλύπτει τα εγκαίνια της Expo, η TUTTOFOOD μετακίνησε την έναρξή της στις 8.30 το πρωί και θα επιτρέψεις στους επισκέπτες της να επισκεφτούν και την Expo2015.