Η Praktiker γιορτάζει την εξυπηρέτηση και μας καλεί να συμμετέχουμε όλοι!

Η Praktiker γιορτάζει την εξυπηρέτηση 
και μας καλεί να συμμετέχουμε όλοι!

Πολλές εκπλήξεις και δημιουργικές δράσεις για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 05-10/10/2020

Η Praktiker Hellas, το Νo.1 Δίκτυο καταστημάτων DIY και HomeImprovement στην Ελλάδα, γιορτάζει για 7η συνεχή χρονιά την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΕΕΠ), η οποίαυποστηρίζεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Απότις 05 έως τις 10 Οκτωβρίου, όλο το Δίκτυό της, συμμετέχει ενεργά μεξεχωριστές δράσεις για τους πελάτες και τους εργαζομένους της.


Σε μια ιδιαίτερη χρονιά για όλους, η ομάδα τηςPraktikerπανελλαδικά, με δύναμή της, το πάθοςτης για την εξυπηρέτηση, συνεχίζει να δίνει καθημερινά τον καλύτερό της εαυτό. Αγκαλιάζονταςκαι κάνοντας πράξη το μήνυμα της ΕΕΕΠ «ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ…μαζί!», δίνει και φέτος τη δική της αισιόδοξη πινελιά, γιορτάζοντας μεαυτόν τον τρόπο τη δέσμευσή της να προσφέρει τις καλύτερες εμπειρίες, τόσοαγοραστικά όσο και εργασιακά.


Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της ΕΕΕΠ, οι πελάτεςτης Praktiker θα μπορούν νααπολαύσουν:

› Υπέροχα δωρεάν workshopsσε όλα τα καταστήματα, με μια κατασκευή ανά ημέρα, όπου θα ληφθούν όλα ταπροβλεπόμενα από τις Αρμόδιες Αρχές μέτρα για την ασφάλεια όλων.


› Εκδηλώσεις καιπαρουσιάσεις προϊόντων, με συνεργαζόμενους προμηθευτές.


› Απίθανα δώρα,ειδικά για τους εγγεγραμμένους στο πρόγραμμα πιστότητας ‘my Praktiker’, δηλώνονταςσυμμετοχή σε κλήρωση.


› Δωρεάν Μεταφορά,για όλες τις αγορές (ανεξάρτητα από την ημ/νία παράδοσης):

o γιαπαραγγελίες/αγορές εντός καταστημάτων και τηλ. παραγγελίες σε καταστήματα, από05.10.20 έως 10.10.20

o για ηλεκτρονικέςπαραγγελίες και παραγγελίες στο τηλ. κέντρο, άνω των €100, από 05.10.20 έως11.10.20.


› Πανελλαδικό διαγωνισμό(Great Service Store), με δώρο 80 δωροεπιταγές Praktiker, αξίας €100.


› Εκπλήξεις για τουςπελάτες b2b της Praktiker.


Αναφορικά με την ομάδα εργαζομένων της Praktiker, μέσα από τις δράσεις που έχουν οργανωθεί από την εταιρία, στόχοςείναι να τους ευχαριστήσει και να τους επιβραβεύσει έμπρακτα για τηναγάπη που δείχνουν στη δουλειά τους, δίνοντας καθημερινά τον καλύτερό τουςεαυτό. Μερικές από τις δράσεις είναι οι εξής: θα απολαύσουν πρωινό σε ατομικήχάρτινη τσάντα με συσκευασμένα προϊόντα (είτε εργάζονται στις εγκαταστάσεις τηςεταιρίας, είτε από το σπίτι), ενώ θα συμμετέχουν σε διάφορα διασκεδαστικάπαιχνίδια. Παράλληλα, συμπληρώνοντας ένα χρόνο από το λανσάρισμα της ΓραμμήςΣυμβουλευτικής για θέματα Διατροφής και Ψυχολογίας, η Praktiker έχει ετοιμάσει ειδικό Webinarγια όλη την ομάδα της, με χρήσιμες συμβουλές για τη θετική στάση ζωής και τηνισορροπία εργασίας προσωπικής ζωής, ενώ προχωρά και σε μια νέα υπηρεσία– έναν προσωπικό σύμβουλο, διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή, με συμβουλές και χρήσιμαtips μέχρι συνταγές και προγράμματα διατροφής. Και οι δράσεις δεν τελειώνουνεδώ, καθώς η ομάδα Praktiker θα απολαύσει μια online ενημέρωση από το Wwf Ελλάς σχετικά με τηνκλιματική αλλαγή, ενώ θα προετοιμάσει μια σημαντική δράση ΕταιρικήςΚοινωνικής Ευθύνης που θα υλοποιηθεί σε επόμενο χρόνο μέσα στηχρονιά. Τέλος, οι εργαζόμενοι σε κάθε κατάστημα και στα κεντρικά γραφεία τηςεταιρίας, θα ψηφίσουν τον δικό τους “SUPERHERO” συνάδελφο που θεωρούν ότι ξεχωρίζει για την εξυπηρέτηση πουπαρέχει.

Ο Ιωάννης Μποζοβίτης, Διευθυντής Πωλήσεων και ΑνθρώπινουΔυναμικού της Praktiker Hellas, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοιπου συμπληρώνουμε επτά χρόνια συμμετοχής στην Εθνική Εβδομάδα ΕξυπηρέτησηςΠελατών. Σε μια τόσο ιδιαίτερη χρονιά για όλους, νοιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοιπου διοργανώσαμε αυτές τις δράσεις, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτραπροστασίας, έτσι ώστε να μπορούμε να γιορτάσουμε όλοι μαζί την εξυπηρέτηση μετους καταναλωτές και τους ανθρώπους μας. Για εμάς στην Praktiker Hellas, η εξυπηρέτηση είναιπολύ σημαντική και γι΄ αυτό φροντίζουμε μέσω αυτής να παρέχουμε κορυφαίεςεμπειρίες, τόσο σε επίπεδο αγοραστικού ταξιδιού, όσο και σε επίπεδο εργασιακούκλίματος. Το χαμόγελο των πελατών μας, που μένουν καθημερινά ευχαριστημένοι απόεμάς, προέρχεται από το χαμόγελο των ανθρώπων μας που καθημερινά εργάζονται μεόλο τους μεράκι και τους ευχαριστούμε πολύ γι΄ αυτό. Σας προσκαλούμε όλους,λοιπόν, με θετικό πρόσημο, να συνεχίζουμε μαζί να χαμογελούμε και ναγιορτάζουμε!».

Περισσότερες πληροφορίες και αναλυτικά προγράμματα για τα workshops και τις εκδηλώσεις, μπορείτε να βρείτε στο praktiker.gr!


Μια μοναδική εβδομάδα μας περιμένει, γιατί τόσοστην Εξυπηρέτηση, όσο και ευρύτερα, είναι σημαντικό να συνεχίζουμε… μαζί.

Praktiker: Αλλάζει το σπίτι!

SHARE:

24Media Network