5ο Corona Rally Mexico

Μεξικάνικο "hat-trick" για τους Loeb/Elena και Citroen στο 5ο Corona Rally στο Μεξικό
- 03 Μαρτίου 2008 20:10
Το hat-trick τους φέρνει μόλις ένα βαθμό πίσω από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας του πρωταθλήματος των οδηγών, και την Citroen να καλύπτει κάπως το χαμένο έδαφος στην βαθμολογία του πρωταθλήματος κατασκευαστών.
“Η τελευταία ημέρα περιλάμβανε λίγο περισσότερα από 60 αγωνιστικά χιλιόμετρα, σε τρεις ειδικές διαδρομές, και μία τελική προσπάθεια στην υπερ-ειδική στο León,” σχολίασε Sébastien Loeb.
“Παρά το γεγονός ότι τερματίσαμε πρώτοι στο προηγούμενο σκέλος, ξεκινήσαμε με μεγάλη προσοχή το σημερινό σκέλος, εξαιτίας των δεδομένων κινδύνων που αντιμετωπίζει κανείς με το να ξεκινάει πρώτος, όπως το να καθαρίζουμε τον δρόμο, τα κλαταρίσματα κλπ.”
Παρά τους ενδοιασμούς τους οι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές έβγαλαν την ημέρα αλώβητοι και η ακύρωση της μεγαλύτερης ειδικής του αγώνα (SS18) για λόγους ασφαλείας, δεν τους ανησύχησε ιδιαίτερα. Το σημερινό αποτέλεσμα είναι η 38η νίκη σε αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος για τον Sébastien Loeb και τον Daniel Elena, οι οποίοι γνώρισαν την υποδοχή ηρώων από όλα τα μέλη της ομάδας της Citroen Sport κατά την είσοδό τους στο service park στο Poliforum.
“Είμαι ενθουσιασμένος που κερδίσαμε σήμερα,” δήλωσε γεμάτος χαρά ο Sébastien Loeb μόλις ανέβηκε στο βάθρο.
“Μετά τη μηδενική συγκομιδή βαθμών από τον αγώνα στη Σουηδία, ήταν πολύ σημαντικό για εμάς να ανακάμψουμε άμεσα. Δεν ήταν εύκολο και όπως συμβαίνει συνήθως στο Μεξικό, ξεκινήσαμε άσχημα, παρόλα αυτά όμως ο αγώνας εξελίχθηκε θαυμάσια για εμάς!
Είναι ο τρόπος που νίκησα που μου αρέσει περισσότερο και αυτό γιατί ήρθε μετά από ένα καλό αγώνα. Το κενό του Marcus Grönholm, καλύφθηκε ήδη από έναν άλλο Φιλανδό, οποίος είναι και νεότερος και το ίδιο αποφασισμένος με εκείνον. Νομίζω ότι θα έχουμε μερικές καλές μονομαχίες φέτος και αυτό μου πηγαίνει μια χαρά!
Όσον αφορά τις σκληρές ειδικές αυτού του Σαββατοκύριακου, η Pirelli έκανε σοφή επιλογή διαλέγοντας σκληρές γόμες, ώστε να περιοριστούν τα κλαταρίσματα.
Ευτυχώς δεν είχαμε κανένα, αλλά έπρεπε να ρυθμίσουμε το στήσιμο του αυτοκινήτου, ώστε να εξασφαλίσουμε καλύτερη πρόσφυση. Η ομάδα ανταποκρίθηκε περίφημα και οι χρόνοι που γράψαμε με το C4 WRC, μας δίνουν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά μηνύματα για το υπόλοιπο της χρονιάς.”
Οι Dani Sordo και Marc Martí έγραψαν μερικούς εξαιρετικούς χρόνους, φέρνοντας τελικά την Citroen C4 στην 17η θέση της τελικής κατάταξης.
“Εφόσον καταφέραμε να ξεπεράσουμε την απογοήτευση της 1ης ημέρας, πρωταρχικό μου μέλημα ήταν να βρω το ιδανικό στήσιμο του αυτοκινήτου. Μόλις αισθάνθηκα την ίδια σιγουριά που αισθανόμουν και στη Σουηδία, ο πρώτος χωμάτινος αγώνας του πρωταθλήματος αποτέλεσε ένα ακόμα ενθαρρυντικό σημάδι για το υπόλοιπο της χρονιάς.”
“Η σημερινή νίκη είναι μια ανταμοιβή για όλους στην Citroen Sport, και όλοι έδωσαν την απαιτούμενη προσοχή, από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα.” Δήλωσε ο Olivier Quesnel.
“Εργαστήκαμε σωστά και πετύχαμε το ιδανικό στήσιμο για την C4 για τις ειδικές συνθήκες των Μεξικανικών ειδικών διαδρομών και πετύχαμε ένα τόσο αποτελεσματικό συνδυασμό. Ο Sébastien Loeb και ο Daniel Elena απέχουν πλέον ένα βαθμό από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας του πρωταθλήματος των οδηγών και η Citroen έχει πλέον σταθεροποιήσει την διαφορά της στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των κατασκευαστών.
Η πρώτη θέση του Sébastien Loeb συνοδεύτηκε και από την επίδοση των Sébastien Ogier/Julien Ingrassia, οι οποίοι οδήγησαν ένα Citroen C2 Super 1600, στην πρώτη θέση της κατηγορίας FIA Junior WRC. Το πλήρωμα που υποστηρίζεται από την ομάδα Equipe de France FFSA κέρδισε στην πρώτη του συμμετοχή σε αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος την πρώτη του νίκη στην κατηγορία, πράγμα που θεωρείται αληθινό επίτευγμα.”
Τα στατιστικά του Ράλι
Νίκες στις ειδικές διαδρομές
–
Σκέλος 1: SS1: Jari-Matti Latvala (Ford Focus) – SS2 & SS3: Sébastien Loeb (Citroen C4) – SS4: Petter Solberg (Subaru Impreza) – SS5 και SS6: JM. Latvala – SS7: P. Solberg – SS8: S. Loeb.
– Σκέλος 2 : SS9, 10: S. Loeb – SS11: Dani Sordo (Citroen C4) – SS12: S. Loeb – SS13: D. Sordo – SS14: Henning Solberg – SS15: S. Loeb και H. Solberg – SS16: S. Loeb και Chris Atkinson (Subaru Impreza).
– Σκέλος 3: SS17: JM. Latvala -SS18: Ακυρώθηκε – SS19: Mikko Hirvonen (Ford Focus) – SS20: D. Sordo.
Καλύτερες επιδόσεις
S. Loeb, 6 ειδικές διαδρομές – JM.Latvala, 4 – D. Sordo, 3 – P.Solberg, 2– H. Solberg, 2 (1 επ.) – C. Atkinson 1 (1 επ) – M. Hirvonen, 1.
Επικεφαλής του αγώνα : SS1 μέχρι SS9: JM. Latvala – SS10 μέχρι SS20: S. Loeb.
Τελική κατάταξη του 5ου Corona Rally Mexico
1. S. Loeb/D. Elena (Citroen C4) 3 ώρες 33 λεπτά 29,9 δευτερόλεπτα
2. C. Atkinson/S. Prevot (Subaru Impreza) + 1 λεπτό 06,1 δευτερόλεπτα
3. JM. Latvala/M. Anttila (Ford Focus) + 1 λεπτό 39,7 δευτερόλεπτα
4. M. Hirvonen/J. Lehtinen (Ford Focus) + 3 λεπτά 38,7 δευτερόλεπτα
5. H. Solberg/C. Menkerud (Ford Focus) + 4 λεπτά 57,9 δευτερόλεπτα
6. M. Wilson/M. Scott (Ford Focus) + 6 λεπτά 28,9 δευτερόλεπτα
7. F. Villagra/J. Pérez-Companc (Ford Focus) + 19 λεπτά 03 δευτερόλεπτα
8. R. Triviño/C. Salom (Peugeot 206) + 21 λεπτά. 17,3 δευτερόλεπτα
9. Ogier/J. Ingrassia (Citroen C2) + 25 λεπτά 24,9 δευτερόλεπτα
10. J. Mölder/F. Miclotte (Suzuki Swift) + 26 λεπτά 56,8 δευτερόλεπτα
../..
17. D. Sordo/M. Martí (Citroen C4) + 34 λεπτά 15,1 δευτερόλεπτα
Τελική κατάταξη FIA «Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών» (γύρος 3/15)
1. Ford, 37 βαθμοί – 2. Citroën Total, 25 βαθμοί – 3. Subaru, 25 βαθμοί – 4. Stobart, 19 βαθμοί – 5. Munchi’s, 6 βαθμοί – 6. Suzuki, 5 βαθμοί.
Τελική κατάταξη FIA «Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών» (γύρος 3/15)
1. M. Hirvonen, 21 βαθμοί -2. S. Loeb, 20 βαθμοί – 3. JM Latvala, 16 βαθμοί – 4. C. Atkinson, 14 βαθμοί – 5. P. Solberg, 9 βαθμοί -6. G. Galli, 9 βαθμοί – 7. F. Duval, 5 βαθμοί – 8. A. Mikkelsen, 4 βαθμοί – 9. H. Solberg, 4 βαθμοί – 10. D. Sordo, 3 βαθμοί – 11. JM. Cuoq, 2 βαθμοί – 12. F. Villagra, 2 βαθμοί – 13. T. Gardemeister, 2 βαθμοί – 14. PG. Andersson, 1 βαθμοί – 15. J. Hänninen, 1 βαθμοί – 16. R. Triviño, 1 βαθμοί.