Άδοξο τέλος για το Honda S2000

Στο τέλος της παραγωγής του S2000 θα προχωρήσει η Honda μέχρι το τέλος της χρονιάς
- 27 Ιανουαρίου 2009 14:45
Με τις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων να έχουν πάρει την κάτω βόλτα (λόγω της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης) και με δεδομένα τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, όλα δείχνουν πως η Honda προχώρησε σε αυτή την κίνηση της διακοπής της παραγωγής του S2000, σε μια προσπάθεια να περιορίσει το εξοδολόγιο αλλά και τις απώλειές της. Δεδομένου μάλιστα πως το S2000 διανύει ήδη τον 10 χρόνο της ζωής του ενώ -αν και αποτελεί ένα καύχημα για την κατηγορία των roadster μοντέλων- , ποτέ δεν υπήρξε τεράστια εμπορική επιτυχία για την φίρμα.
Η Honda δημιούργησε το S2000 το 1999, θέλοντας με ένα μοντέλο hitech (για την εποχή του και όχι μόνο) να γιορτάσει τα 50 χρόνια από την ίδρυσή της. Στα χρόνια που ακολούθησαν το S2000 πωλήθηκε σε 64 χώρες σε όλο τον κόσμο ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο οι πωλήσεις του έφθασαν τις 110.000 κομμάτια.
Τι είναι το S2000;
Ένα αυτοκίνητο με εκρηκτικό ταμπεραμέντο, υψηλής ακαμψίας, που από όποια γωνία και αν το δεις διαθέτει καταπληκτικό ντιζάιν. Πέρα από κάθε αμφισβήτηση, S2000, είναι ένα από τα πιο όμορφα ρόντστερ που κατασκευάσθηκαν ποτέ. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός, πως στα 10 χρόνια της σταδιοδρομίας του στην παγκόσμια αγορά υπέστη ελάχιστες βελτιώσεις στον τομέα της εμφάνισης, που εξακολουθεί να αποπνέει φρεσκάδα και νεαντικότητα.
Το ανοικτό S2000, είναι διθέσιο μοντέλο υψηλών προδιαγραφών με δυνατό κινητήρα 240 ίππων, κίνηση στους πίσω τροχούς, όμορφο σχεδιασμό του εσωτερικού χώρου και πολλά ακόμη. Ο κινητήρας μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων τίθεται σε ισχύ από ένα μπουτόν που υπάρχει στο ταμπλό και αυτόματα ο χαρακτηριστικός ήχος του μοτέρ έρχεται για να συναρπάσει. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και χρειάζονται επιδέξια χέρια προκειμένου το νευρικό S2000 να κινηθεί στο όριο, χωρίς να προβληματίσει τον οδηγό.
Ο κινητήρας διαθέτει τεχνολογία φόρμουλας 1, με αλουμινένια έμβολα, εξαιρετικής ανθεκτικότητας ελατήρια βαλβίδων κλπ. Το τετρακύλινδρο, 16βάλβιδο σύνολο των 2.000 κ.ε. αποδίδει 240 ίππους στις 8.300 σαλ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων, η τελική ταχύτητα φθάνει τα 241 χλμ. /ώρα ενώ για να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα, το S2000 χρειάζεται μόλις 6,2”.