Αγκαλιά με τη νίκη ο Χίρβονεν

Αγκαλιά με τη νίκη ο Χίρβονεν
χιρβονεν

Ο Μίκο Χίρβονεν όχι απλώς διατηρήθηκε στην κορυφή του 56ου ράλι Ακρόπολις αλλά εμφανίζεται έτοιμος να πανηγυρίσει τη νίκη

Η σημερινή, δεύτερη μέρα του εθνικού μας αγώνα ήταν εφιαλτική για την ομάδα της Citroen. Μόλις στην 1η ειδική, το πρωί του Σαββάτου, ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπαστιάν Λεμπ, είχε ένα άσχημο βγάλσιμο από τον δρόμο και εγκατέλειψε. Ο Γάλλος πήγαινε με τέρμα τα γκάζια, στην προσπάθειά του να κερδίσει το χαμένο έδαφος και να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Όμως σε ένα από τα σπάνια λάθη του σε αγώνα -«ένα κάνω το χρόνο, το έκανα εδώ» δήλωσε χαρακτηριστικά- ο αγώνας τελείωσε άδοξα για αυτόν.



Ο Ισπανός Ντάνι Σόρντο, με τον δεύτερο εργοστασιακό Citroen C4 WRC εγκατέλειψε λίγο αργότερα με σπασμένη ανάρτηση. Πάντως για τον Ισπανό υπάρχει το ενδεχόμενο να συνεχίσει αύριο (Κυριακή, τελευταία ημέρα του εφετινού Ακρόπολις) με την διαδικασία super rally.



Μέχρι το σέρβις και τον ανεφοδιασμό χτες το μεσημέρι, ο Πέτερ Σόλμπεργκ με το Citroen Xsara WRC είχε κάνει φανταστικό αγώνα, φθάνοντας στην δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης και απειλώντας τον Χίρβονεν (Ford Focus WRC). Όμως στην ειδική Γυμνό 2, κατέστρεψε το top mount της ανάρτησης και έχασε πολύτιμο χρόνο. Και δεν ήταν μόνο αυτό. Το πλήρωμα του Xsara προσπάθησε να επιδιορθώσει πρόχειρα την ανάρτηση και ξεκίνησε την τελευταία ειδική της ημέρας με στόχο να φθάσει στο σέρβις παρκ. Τα προβλήματα όμως δεν τους εγκατέλειψαν με αποτέλεσμα να σταμάτησαν στο 16ο χλμ. της ειδικής, αλλά τελικά κατάφεραν να φτάσουν στον τερματισμό.



Όλη αυτή η κακοδαιμονία όμως είχε σαν αποτέλεσμα, μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους, το απόγευμα, να «πέσει» στην 8η θέση της γενική κατάταξης.



Κι αν για την πρώτη ομάδα της Citroen η σημερινή μέρα ήταν καταστροφική, το γόητρο της εταιρίας ήραν θα σώσουν τρείς νεαροί οδηγοί, της νεοσύστατης Citroen Junior World Rally Team. Ο Σεμπαστιάν Οζιέ βρέθηκε στην δεύτερη θέση της γενική κατάταξης πίσω από τον Χίρβονεν και μπροστά από τον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα με το δεύτερο Ford Focus WRC. Στην 4η θέση της γενικής ήταν ο Εβγκένι Νοβίκοφ και στην 5η ο Κόνραντ Ράουτενμπαχ. Και οι τρείς αγωνίζονται με Citroen C4 WRC.



Πολύ καλό αγώνα έκανε μέχρι και την 4η χτεσινή ειδική (10η συνολικά στον αγώνα) ο Μάντς Οστμπεργκ με Subaru Impreza WRC. Είχε φθάσει στην 4η θέση της γενικής κατάταξης αλλά αντιμετώπισε κι αυτός προβλήματα με αποτέλεσμα στο τέλος της ημέρας να «πέσει» στην 12η.



Ο Εβγκένι Νοβίκοφ κέρδισε σήμερα 3 ειδικές διαδρομές (Γυμνό 1, Γυμνό 2 και Κεφαλάρι 2), ενώ δύο κέρδισε ο Λάτβαλα (Κλένια – Μυκήνες 1 και Κλένια – Μυκήνες 2) και μια ο Μίκο Χίρβονεν (Κεφαλάρι 1).



Στα αξιοσημείωτα του αγώνα ανήκει και η εγκατάλειψη του Πίτερ Σόλμπεργκ, ο οποίος πήγε στο service park και εκεί διαπίστωσε πως το πρόβλημα του αυτικινήτού του δεν θα του επιτρέψει την αυριανή του συμμετοχή. Έτσι στην 8η θέση ανέβηκε ο Σόρντο.



Καλύτερο ελληνικό πλήρωμα οι Αθανασούλας – Ζακχαίος, με Skoda Fabia S2000. Στο τέλος της ημέρας ήταν στην 10η θέση της γενικής κατάταξης.



Η πρώτη 8άδα διαμορφώθηκε μετά την ολοκλήρωση και του δεύτερου σκέλους ως εξής:



1. Χίρβονεν

2. Οζιέ

3. Λάτβαλα

4. Νοβίκοφ

5. Ράουτενμπαχ

6. Βιλάγκρα

7. Αλ Κουασίμι

8. Σόρντο




ΔΗΛΩΣΑΝ



Χίρβονεν: «Ήταν μια πολύ καλή ημέρα. Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα, δεν κάναμε λάθη. Η διαφορά μας από το 2ο είναι τώρα μεγάλη, αλλά ποτέ δεν ξέρεις».



Πέτερ Σόλμπεργκ: «Προσπαθήσαμε να φτιάξουμε την ανάρτηση, αλλά έσπασε ξανά. Ήμασταν πολύ άτυχοι».



Λάτβαλα: «Ήταν μια απίστευτη ημέρα. Χθες ήταν καταστροφικά. Δεν μπορούσα με τίποτα να φανταστώ ότι θα ολοκληρώναμε την ημέρα στην 3η θέση. Κρατάμε σταθερό ρυθμό και καλή ταχύτητα σε όλο τον αγώνα».



Γουίλσον: «Είναι απογοητευτικό. Στην αρχή πιέσαμε στα φαρδιά σημεία, αλλά αργότερα αναγκαστήκαμε να κόψουμε ρυθμό. Το αποτέλεσμα δεν είναι κακό τελικά. Ο Εβγκένι οδηγεί φανταστικά».



Οζιέ : «Μπήκαμε στη σκόνη του Πέτερ Σόλμπεργκ και δε σταματούσε για να περάσουμε. Χάσαμε πολύ χρόνο».



Νοβίκοφ: «Ήταν αρκετά δύσκολα, αλλά είναι ευχάριστο που είμαστε εδώ και τελικά το αποτέλεσμα είναι καλό. Στο δεύτερο loop προσπαθήσαμε να πιέσουμε και ταυτόχρονα να αποφύγουμε τα κλαταρίσματα. Είναι απόλαυση να οδηγείς με αυτόν τον τρόπο».




ΑΥΡΙΟ



Το αυριανό , τρίτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα περιλαμβάνει 5 ειδικές διαδρομές. Πρόκειται για: Λουτράκι 1 (09.30 ώρα εκκίνησης πρώτου αυτοκινήτου), Αγιοι Θεόδωροι 1 (10.07), Νέα Πίσσια (10.55), Λουτράκι 2 (12.51) και Αγιοι Θεόδωροι 2 (13.25).



Ο τερματισμός θα γίνει στις 14.36 στο Καζίνο Λουτρακίου.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα