Alfa Romeo @ Geneva

Ετοιμάζονται τα αποκαλυπτήρια του περιορισμένης παραγωγής μοντέλου, Alfa 8C Spider!!!
- 27 Φεβρουαρίου 2008 00:10
Μετά τις Alfa 159 και Brera το 2005, τις 159 Sportwagon και Spider το 2006, καθώς και το Personalisation Programme με το όνομα «Alfa Unica» το 2007, ήρθε τώρα η σειρά της Alfa 8C Spider.
Ένα νέο εκπληκτικό αυτοκίνητο, που εντυπωσιάζει την παγκόσμια αυτοκινητική σκηνή. Σχεδιασμένο από το Alfa Centro Stile και με μια περιορισμένη παραγωγή 500 αυτοκινήτων, το νέο μοντέλο πρεσβεύει με τον καλύτερο τρόπο την «ιταλική κομψότητα», ένα μοναδικό σχήμα που κολακεύει αφάνταστα την κορυφαία οδηγική αίσθηση που φέρει στο DNA της η Alfa Romeo.
Κάτω από το καπό συναντάμε έναν 8κύλινδρο κινητήρα 4,7 λίτρων που αποδίδει 450 ίππους και συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων. Η νέα Alfa 8C Spider είναι πραγματικά όμορφη, δυνατή και απολύτως ξεχωριστή. Δίπλα στην Spider βρίσκεται η Alfa 8C Competizione, η επιτομή της καινοτομίας της Alfa Romeo στα πεδία των κινητήρων και της μηχανολογίας, του κορυφαίου ανταγωνισμού και της διαρκούς τεχνολογικής έρευνας.
Άλλο ένα ελκυστικό αστέρι είναι η Alfa 147 Ducati Corse με τον εύρωστο 1.9 JTDM των 170 ίππων και το σύστημα «Q2». Διατίθεται κι αυτή σε περιορισμένη παραγωγή και είναι το «παιδί» μιας πετυχημένης συνεργασίας δυο κορυφαίων ιταλικών μαρκών. Αναφερόμαστε φυσικά στη συνεργασία του 2006 μεταξύ Alfa Romeo και Ducati Corse, ενός νικηφόρου συνδυασμού που εκπροσωπεί τη φημισμένη ιταλική τεχνολογία και παράδοση.
Στη Γενεύη όμως θα λάμψει με την παρουσία της άλλη μια φορά και η 159 –μπερλίνα και Sportwagon – με μερικά νέα χαρακτηριστικά σε τομείς όπως το στιλ στο εσωτερικό (υλικά και χρωματισμοί), η σχεδίαση και οι επιδόσεις. Ξεχωρίζουν η 159 MY 08 με τον εξαιρετικό V6 κινητήρα των 3,2 λίτρων με ισχύ 260 ίππων (για πρώτη φορά ως προσθιοκίνητη) και η Alfa 159 Sportwagon MY 08 με τον 20v 2.4 JTDM των 200 ίππων με το κιβώτιο Q-Tronic. Στο ελβετικό Σαλόνι θα βρίσκονται επίσης και οι Brera και Spider του 2008. Το κοινό της Έκθεσης μπορεί να θαυμάσει τις διακριτικές αισθητικές επεμβάσεις στα δυο μοντέλα, με αιχμή του δόρατος μια Alfa Spider MY 08 με τον εξαιρετικό 2.4 JTDM των 200 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο Q-Tronic. Δίπλα της στέκεται μια Alfa Brera MY 08 –προσθιοκίνητη– με τον πολύ δυνατό 24βάλβιδο V6 των 3,2 λίτρων και κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αυτά τα μοντέλα -Alfa 159 MY 08 (Berlina και Sportwagon), Brera MY 08 και Spider MY 08– κάνει την εμφάνισή του το νέο ηλεκτρονικό σύστημα Q2. Το Q2 έχει όλα τα πλεονεκτήματα της μπροστινής κίνησης και της πρόσφυσης των 4×4, δίνοντας μια εξαιρετική ικανότητα στο κράτημα, την ευστάθεια, την ευελιξία, την ασφάλεια και την οδηγική απόλαυση.
Ολοκληρώνοντας, πρέπει να αναφέρουμε την GT Alfa Black Line III Q2. Εξοπλισμένη για πρώτη φορά με τον εύρωστο 1.9 JTDM των 170 ίππων έχει τελική ταχύτητα 216 χλμ./ώρα και επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ.
Alfa 8C Spider
Πρεμιέρα στη Γενεύη κάνει η Alfa 8C Spider. Όπως και η Alfa 8C Competizione, θα διατίθεται σε περιορισμένη παραγωγή 500 αυτοκινήτων. Το νέο μοντέλο διαθέτει όλα τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της Coupe έκδοσης. Εξαιρετικές γραμμές, κομψότητα και μοναδικότητα «ντύνουν» ένα τέλειο μηχανολογικό υπόβαθρο.
Η τεχνολογία της οροφής εξασφαλίζει κορυφαία ηχομόνωση στο εσωτερικό, είναι άψογη αισθητικά και προσφέρει κορυφαία αεροδυναμική. Στο εσωτερικό η Alfa 8C Spider εγγυάται ένα πολύ φιλόξενο περιβάλλον χάρη στα ανατομικά καθίσματα, στα υλικά και τη σχεδίαση. Ο ιδιοκτήτης της μάλιστα μπορεί να κάνει πιο προσωπικό το αυτοκίνητό του, μέσω επιλογής χρωμάτων και αισθητικών επιλογών στο εσωτερικό, ζαντών και σπορ αναφορών στο εξωτερικό.
Όπως αρμόζει στην κορυφαία παράδοση της Alfa Romeo, κάτω από το όμορφο «φόρεμα» κρύβεται το καλύτερο μηχανολογικό υπόβαθρο. Η κορυφαία ακαμψία, το «σώμα» από ανθρακονήματα, το κορυφαίο σύστημα αναρτήσεων, το ελάχιστο βάρος, υπόσχονται απεριόριστη χαρά στην οδήγηση, κορυφαία ασφάλεια και εξαιρετική σιγουριά.
Κάτω από το καπό της Alfa 8C Spider δεσπόζει ο 8κύλινδρος κινητήρας με χωρητικότητα 4691 κ.εκ., ο οποίος σχεδιάστηκε για να προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις. Αυτές τις εγγυώνται οι 450 ίπποι που παράγει στις 7.000 στροφές, και τις διαχειρίζονται ιδανικά οι 6 σχέσεις του κορυφαίου τεχνολογικά κιβωτίου.
Το νέο σύστημα «Electronic Q2»
Την πρεμιέρα του στις Alfa 159 MY 08 (μπερλίνα και Sportwagon), Brera MY 08 και Spider MY 08 κάνει το Electronic Q2. Συγκεντρώνοντας όλα τα πλεονεκτήματα της μπροστινής κίνησης, ενισχύει την οδηγική ευχαρίστηση και τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Το σύστημα είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στη ροπή και τις διαφορετικές επιλογές ισχύος, αυξάνοντας περαιτέρω τις εξαιρετικές επιδόσεις των αυτοκινήτων.
Το σύστημα Electronic Q2 είναι βασισμένο στη χρήση του συστήματος φρένων, το οποίο ελέγχεται από τη μονάδα ελέγχου του ESP. Αυτή η λειτουργία είναι όμοια σχεδόν με αυτή ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (για παράδειγμα το μηχανικό τύπου Torsen, που ονομάζεται Q2). Το μπροστινό σύστημα φρένων, κατά τη διάρκεια μιας επιτάχυνσης σε μια καμπύλη, στέλνει τη ροπή στον εσωτερικό τροχό. Η πρόσφυση μοιράζεται μόνιμα με δυναμικό τρόπο μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, σύμφωνα με τις συνθήκες οδήγησης και την οδική επιφάνεια.
Το Electronic Q2 συνδυάζεται αποκλειστικά με την εμπρός ανάρτηση με τα διπλά τα ψαλίδια, επιτρέποντας ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό και σπορ «στήσιμο» του αυτοκινήτου. Η Alfa Romeo, απέκτησε μια εξαιρετική φήμη στους πελάτες της σχετικά με την εμπρός ανάρτηση (δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτου επέλεξαν τη δική μας λύση). Αρκεί να πούμε ότι πέρα από τα γενικά πλεονεκτήματα αυτής της σχεδίασης (βάρος, άνεση), η πρόσφυση των εμπρόσθιων τροχών επιτρέπει στον οδηγό να ανταποκριθεί καλύτερα στις εκάστοτε συνθήκες. Η αίσθηση της πρόσφυσης των μπροστινών τροχών επιτρέπει στον οδηγό μια πιο «γνήσια» συμπεριφορά από την πρόσφυση στους πίσω τροχούς.
Στον αντίποδα, στις εκδόσεις 4×4 του Electronic Q2 εμπλέκονται και οι πίσω τροχοί, αυξάνοντας έτσι περισσότερο την ήδη φημισμένη ευκολία οδήγησης και την ευχαρίστηση που προσφέρει το σύστημα Q4.